MYYDÄÄN 2 LEOPARDIGEKKO JA 70cm PITKÄ TERRAARIO YHTEISHINTA 100eu LISKOT MAKSOI MINULLE 75eu KAPPALE JA 60eu NYT KAIKKI VAIN 100euroa.
GEKOT OVAT 2v VANHOJA SYÖVÄT HYVIN.
[email protected]
2 LEOPARDI GEKKOA
7
694
Vastaukset
- hansqii
Missäpäin asustelet ?
- liskot ovat
kannuksessa. mutta tuonti onnistuu esim kokkolaan
- prico
liskot ovat kirjoitti:
kannuksessa. mutta tuonti onnistuu esim kokkolaan
Kertoisitko Gekoistasi hieman. Sukupuolesta, terraariosta, miksi luovut jne. Mielellään sähköpostilla [email protected]
- superman3
Moi. Minulla on ongelma minun leoskin kanssa.Minun leoski ei syö mitään olen syöttänyt sille jättiksiä ja normaaleja jauhiksia mutta se ei ole syönyt :( kertokaa ohjeita minulle
- ophione
Kuinka kauan lisko on teillä ollut?
Minkä ikäinen lisko kyseessä?
Kuinka kauan ollut syömättä? Onko laihtunut?
Paistattelupaikan lämpötila?
- lism
Jätä jättikset pois, jauhomadotkaan eivät saisi olla liskolle pääravintona. Kokeile sirkkoja (jamaikalaiset, kaksitäplät jne). Ravintoarvot näillä huomattavasti paremmat, eivätkä myöskään lihota kuten madot.
- Anzku
Oletko saanut myytyä liskot jo?
Laita s-postilla jos et ole saanut myytyä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k332339Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482010Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81932Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421661Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1351337Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi22940Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62873Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka117855- 67846
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67837