Hei,
Minulla on autokoulun kirjalliset edessä viikon päästä enkä ole harjoitellut paljoakaan.
Löysin tämän sivuston: http://www.indriving.com
onko kellään kokemusta?
Autokoulun teoriakoe
7
1162
Vastaukset
- bbb
miksi nyt ruveta tilaamaan ja maksamaan tollaisesta kun ilmais versioita saa netistä ilmaiseksi
- Matti Myöhäinen
Voi,voi ja otat sen sitten uusiksi. Teoriakokeeseen on aikaa harjotella vaikka kuinka paljon miten se kiire nyt tuli. Sinun pitää opetella nämä asiat ihan itse ja se vaatii hiukan aikaa oikein perehtyä siihen oppimateriaaliin. Ei ole sellaista autokoulua, joka pystyisi kaatamaan päähäsi riittävän määrän tiedon fluidumia. Oppiminen on pitkäaikainen prosessi. Ethän opettele "inssiä" varten, vaan LIIKENNETTÄ varten. Sama pätee nuorison kokeisiin valmistautuminen. Vaikka kokeeseen annetaan aikaa pari kuukautta, niin ei, kun kolmena viimeisenä päivänä yritetään tehdä ihmeitä. Ei ole mitään väliä onko aikaa kolme päivää vai kolme kuukautta, joillekin tulee aina lopussa kiire
- 15+19
Väliäkö tolla ite kävin B kortin teoriassa 2 kertaa samoin C ja armejassa vedin vasta kolmannella läpi. Sen oon oppinut et noi toistaa noita kysymyksiä et ei toi lukeminen auttanut mulla ainakaan mihinkään kuhan muisti vaan oikeet vastaukset.
- mie vua
oliko se parempi semmonen kun teoriakoe.net?
- djsjsjs
Miten voi olla niin vaikeaa avata autokoulun oppikirja ja lukea teoriat sieltä? Ja kysymyksiä löytyy samoin kuin kuvatestejä koululta.
Suorastaaan vituttaa nykyajan nuoret, kaikki jätetään viime tippaan ja sitten kun hommat menee reisille aletaan syyttää muita. No kun sitä ja sitä ja tätä. Ei ollut kerrottu, en voinut tietää.
VITTU HANKKIKAA ELÄMÄ!!!- empätiiä
Sanoo se joka kuluttaa aikaansa syöpä24.fi:ssä.
- opluvalla
Vastataan nyt asiallisesti:
- Tuon linkin kautta tulee e-koulu.com, jonka kautta saa aivan asialliset kirjallisten harjoittelut, MUTTA:
- itse kokeessa ainakin muutama kuva on todella suttuinen ja epäselvä eikä niistä saa hyvällä tahdollakaan varmaa vastausta esim. siihen onko jokin epäselvä hahmo ("jalankulkija") aikeissa astua suojatielle vai ei. e-koulu.comin kokeessa on valokuvia joissa ei tätä ole, ehkä yhtä märässä peilissä näkyvää (?) pyöräilijää lukuunottamatta.
Muutama vinkki:
- Analysoi ekaksi "staattinen" tilanne, eli onko asiaan vaikuttavia liikennemerkkejä tai ajoratamaalauksia (huomioi myös toisella puolella oleva aluepysäköintialue päättyy jne), onko valo-ohjattu risteys jne.
- Sitten tsekkaa helposti näkyvät muut ajoneuvot yms.
- Sitten tsekkaa peilit ja pikkuisen näkyvät asiat ("katveet").
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242