http://www.gravelpit.fi/webshop/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=369
tollanen vai ihan perus pv tai mankey??
Mikä mopo 8-vuotiaalle,pv vai crossi?
11
1962
Vastaukset
- isä 4 kertaa
on niin, ettei 8 vuotias tarvitse minkäänlaista mopoa, mopoikä on vasta 15v joten miksi, missä hän sillä ajaa, kuka valvoo hommaa,(työkseen) sellainen siitä muodostuu. Entäs tapaturmavaara lapsella, joka hädin tuski pyörällä osaa vielä ajaa....
- ap
Mun poika oppi kolmivuotiaana pyörällä ajamisen taidon, kylläpä sitä peräkyliltä mettää löytyy misä ajjaaa. Harkitsevainen poika ikäisekseen, ei kaasu pohjassa aja....
- crossi_poika
noh... jotkut motocrossin alottajat ovat alottaneet lajin jo 3 vuotiaina.
minä ajoin pv:tä 8 vuotiaana ja nyt olen 11 ja harrastan krossii. peeveestä se idea lähti:)
ja minä ajoin pv:tä metsässä ja meidän talon edessä tiellä ja crossia radalla. :)
CROSSIA MINÄ AINAKIN KANNATAN!!- cross man
millä crossilla ajat ku oon itekki 11 ja etin krossi pyörää metsään,radalle,montulle?
- io
cross man kirjoitti:
millä crossilla ajat ku oon itekki 11 ja etin krossi pyörää metsään,radalle,montulle?
ei saa olla kiinalainem
- crossi_poika
cross man kirjoitti:
ei mul nyt oo mitään, mut hommaan sellasen 85cc pyörän.
- järkevästi
crossi_poika kirjoitti:
ei mul nyt oo mitään, mut hommaan sellasen 85cc pyörän.
ensin vuokrata crossi ja kokeilla paria eri kokoluokkaa. samalla saa opastusta varusteiden ja ajamisen kanssa. pirkanmaalta sellainen yritys ainakin löytyy...
- Minicross
GravelPitin Stomp on laadukas valinta. Kannatan.
- Tammisaarelainen
kawa kx
- lollolololo XDDDDDDD
osta bse 125cc se on kiinalainen. mutta se on hyvä laatuinen. siihen saa helposti varaosia.kyllä se ajamista kestää.
- todda
Onkos siihen krossariin pakko ostaa mitään hiton asua nimittäin itte oon alottamassa ja kaveri harrastaa ja sano että kypärä riittä eli ajattelin hankkii ekaks suzuki pv voi valita 125cc tai 50cc sama hinta 1992 luvulta että tossa oisko hyvä alotuksee ja maks budjetti on se tonni (1000e).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379