Nokia 5530 Gigantti 169,00 €, NetAnttila 299,00 €! Tilasin juuri Gigantista, aivan käsittämätön tuo Anttilan hinta, kun Nokia itse myy samaa puhelinta verkkokaupassaan hintaan 179,00 €!!!
Toivottavasti kukaan ei mene helppoon, ei edes osamaksumahdollisuuden takia.
Hyvä Gigantti!
9
2179
Vastaukset
- pk
joo, näin meitä viedään kuin pässiä narussa!!! kyllä kannattaa tehdä vertailu ennen kuin tekee lopulliset kaupat. olisikin hienoa, että ihmiset kirjoittaisivat meidän kaikkien edun mukaan näistä "tarjouksista"!!!ihmettelen, kuinka tämä on edes mahdollista...näin suuret hintaerot??? olisikin kiva kuulla, mitä Netanttila vastaa tämänkin puhelimen hinnasta!!! seli seli...
- Kaamos III
K-Kauppa ja kauppiaat ovat varkaita.Suomalaiset eivät näy sitä tajuavan. K-Kauppa on aina ollut
pelkkää paskaa.Jouluna K-Kauppa nosti hinnat taivaisiin ja jengi osti. Suomalaiset ovat todella tyhmiä ihmisiä- Zimppa87
Itse tiedän kyllä tiedän, että k-kaupat on varkaita. Siksi en ole enää aikoihin asioinut k-ketjun kaupoissa. Sisäpiiritiedon mukaan esim. plussa-tarjouksessa olevan tuotteen oikea hinta on juuri se alennettu hinta, k-ketju lyö siihen vaan lisää. Ja tää k-plussa-korttikin on täyttä huijausta. Nykyisin asioin s-ryhmän kaupoissa.
- plas
se ole tyhmä kuka pyytää
- oma moka
se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa mainostaa Gigantti. Aioin ostaa Gigantista tarjoustelkkarin, mutta myyjä ei sitä suostunut myymään vaan "tuputti" kalliimpaa ja sai puhuttua ympäri. Halvemmista oli joko vain esittelykone jäljellä tai muuten "museovehkeitä".
Seuraavana päivänä Prisman mainoksessa sama kone oli 200 euroa halvempi. No enpähän mene toista kertaa Giganttiin maksamaan liikaa.
- hinnan seuraaja
Kyllä saa myydä tuotteita millä hinnalla tahtoo. Se on eriasia ostaako kukaan. Kannattaa aina verrata tuotteiden hinnat vähintään neljästä paikasta, ennen ostopäätöstä. Kalleimmillaan näyttää olevan tuo luuri 362€ hintaseurannan mukaan, sen mukaan gigantissa 178€...
- ei ikinä gigaan
ovat kuitenkin maanantaikappaleita. Ja jos tulee ongelmia niin on takuusta on turha puhuakaan, heh heh.
- ph
se gigantin tuote on täsmälleen sama,gigantti huijaa,on huijannut minuakin .Gigantissa ei oo muuta kun täyttä paskaa.
- TeroTeetee
Hieno esimerkki "essonbaarista". Kyllä ne Gigantissa myydyt puhelimet on täsmälleen samoja kuin muuallakin, Suomessa on eräs tukkuri joka toimittaa 95% kaikista Nokian puhelimista. Niin Giganttiin kuin Experttiin, Musta Pörssiin yms. Kannattaa miettiä ettei se oma MUTU ole varmasti oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579