Löytyykö palstalaisista ketään, kuka olisi kylpenyt infrasaunassa. Kuulisin mieluusti kokemuksistasi.
Sauna meni kun siihen sijoitettiin lämminvesivaraaja. Mutta vielä jäi pieni tila, johon tuo infasauna mahtuisi. Mukavahan tuo olisi kylpeäkkin.
INFRASAUNASSA kylpijät, mikä oli kokemus?
31
3515
Vastaukset
- meps
Olen käynyt pari kertaa kuntosalini infrapunasaunassa. Kyllähän siellä nyt hiki tulee, mutta ei siinä ole ihan sitä samaa fiilistä kuin tavallisessa saunassa, jotain jää uupumaan.. Infrassa kai olisi suosituksena pitää 55 astetta (ainakin niin salilla lukee), mutta itselle se tuntuu jotenkin liian viileältä, parempi on ollut noin 70-asteinen ja siellä lämmin olo tuleekin tietysti jo melko nopeasti.. Kannattaa käydä kokeilemassa jossain tuota saunaa! Niitähän löytyy juuri kuntosaleilta ja hoitoloista yms.
- juupajou
Tuttu juttu vähän joka palstalla, että kaupustelijoiden täytyy tulla kehumaan.
- e.leppänen
TUO ON MYYNTIMIEHEN PUHETTA SELVÄSTI. TAIDAT OLLA ITSE INFRAPUNASAUNAN OMA MYYNTIMIESHUIJARI VAI MITEN ON?
TUO ON KOKEILTU KALLIILLA LAITTEILLA EIKÄ OLE SITÄ MITÄ YRITÄT MAINOSTAA!. MEITÄ ON MYÖS HUIJATTU KUTEN MYÖS MUITAKIN. ENÄÄ EI ONNISTU HUIJAAMINEN.
IHMISILLE TIEDOKSI!
VAROKAA INFRAPUNASAUNAHUIJAREITA! - masse setä
kikkailua, mitä kikkailua. Tosi asiahan on, että raha pitää saada virtaamaan oikeaan suuntaan.
Jos putket ei vedä, niin lisätään painetta toisessa päässä. Sillähän se aukee.
Jos ylen rahoituksesta tulisi joskus riitaa, niin sinne kannattaisi palkata vaikka Paavo Lipponen. Itsemurha ylelle tietysti on mahdollinen, mutta jos Paavo ajaisi luodinkestävällä autollaan Itä-Pasilaan poliisisaattueessa, niin se voisi olla uutisoimisen arvoinen juttu. - ihminen vastustaa
e.leppänen kirjoitti:
TUO ON MYYNTIMIEHEN PUHETTA SELVÄSTI. TAIDAT OLLA ITSE INFRAPUNASAUNAN OMA MYYNTIMIESHUIJARI VAI MITEN ON?
TUO ON KOKEILTU KALLIILLA LAITTEILLA EIKÄ OLE SITÄ MITÄ YRITÄT MAINOSTAA!. MEITÄ ON MYÖS HUIJATTU KUTEN MYÖS MUITAKIN. ENÄÄ EI ONNISTU HUIJAAMINEN.
IHMISILLE TIEDOKSI!
VAROKAA INFRAPUNASAUNAHUIJAREITA!Heh heh, miten te olette voineet autoon suostua, herran jumala sentään? Onhan se polkupyörä ja hevonen, olette antaneet automyyjänhuijarin huijata itsenne.
Kyllä se oli autonkin kehityshistoriassa sama vastustus, ei ihminen ole kehittynyt yhtään noista ajoista. Auton kehityshistoriassa tiedemiehet tutkivat ja todistivat, etteivät ihmisen aivot kestä enempää kuin 60 km tunti, niin että auto tulee tuhoamaan ihmisen aivot. 70 % ihmisistä on negatiivisia kaiken muutoksen vastustajia. Ensin vastustaa ja nurkkavieruna pikkuhiljaa sopeutuu niitä käyttämään.
Polkupyörän kehityshistoriassa polkupyörä tuomittiin ihmisen rappeuttajana. Lääkärit ja terveydenhoitajat puhuivat kauhuhukvin, miten polkupyörä rappeuttaa ihmistä.
Kun silmälasit alkoivat tulla ihmisten ulottuville, niin niihin suhtauduttiin niin, että ne ovat pirun peili, että piru kattelee niiden takaa. Jokainen varmaan tuntee vanhoja ihmisiä, jotka ovat kieltäytyneet silmälasien hankinnasta.
Kun televisio tuli 1960 luvulla, silloin paikoitellen syntyi kahakoita (lähinnä pohjanmaalla lestadiolaisalueilla), ja sitä vastustavat kävivät särkemässä naapureiden televisioita (näin uutisoivat lehdet), uskoen, että piru tunkeutuu niiden välityksellä ihmisten elämään ja ottaa ihmiset haltuunsa. Televiso saikin sitä vastustavien keskuudessa kaikenlaisia ilmaisuja: pirun punkkeri, pirun lähettiläs, ja kun talon katolla oli tv-anteeni, niin niitä nimitettiin konkurssiharaviksi.
Muistan miten halveksivasti suhtauduttiin, kun pyykkikoneita alkoi tulla. Me asuttiin sähköttömällä alueella, mutta silti meillä oli polttomoottorikäyttöinen pyykkikone. Taisipa olla koko seutukunnan ensimmäisiä pyykkikoneita. Koko seutukunnalla kun ei sähköä ollut. Niin ja kaasuhellakin oli koko seutukunnasta ensimmäisenä.
Kun meille tuli tietokone -80 luvulla ja pankkiyhteysohjelma siihen, kyllä kylällä ivattiin, miten turha vekotin sekin on, että vain idiootti laittaa rahojaan tietokoneesen, että jos nyt ei saa pankkiasioitaan hoidettua, että siihen pitää kone olla. Jopa koulun opettajat uhittelivat, että he sanoutuvat irti opettajan virasta, jos heidän on pakko ottaa tietokoneet vastaan koululle, ja opetella niiden käyttö.
No nyt on melkein joka mökkerössä tietokone, ja ihmiset maksavat laskunsa kotona ja pankista on virkailijoita vähennetty hurjasti.
Negatiivinen ihminen vastustaa jokaista tieteen edistysaskelta. Hän ei sallisi minkään muuttuvan. Mutta sitten aikaa myöden perässä tulee häntä koipien välissä.
- t.v
Meillä oli infrapunasauna ja vaihdettiin perinteiseen kiukaaseen. Jotkut jopa valittavat että infrapunasaunassa tulee huono olo, ahdistava olo kun taas perinteisessä saunassa ei sitä tule.
En tykkää yhtään infrapunasaunasta eikä vieraatkaan tykänneet. Perinteinen sauna on paljon parempi monessakin suhteessa. On tullut kokeiltua kylpylöissäkin ja yhtä huonoja kaikki järjestäen. Meidän vieraat testasi uutta perinteistä kiuasta ja totesi sen olevan paljon parempi. Moni sanoin että infrapunasaunaa surkeaksi keksinnöksi vain huijaukseksi. Sitä yritetään myydä milloin milläkin myyntikikoilla. Infapunasauna ei vain yksinkertaisesti toimi. Rinnastaisin infrapunasaunan lämpöilmapumppuhuijaukseen joka on yksi turhakkeista. Hyväuskoisia ihmisiä huijataan vain. Eikä vain huijata vaan viedään rahat. Lisäksi näistä laitteista tulee turhaa sähkölaskua rasittamaan taloutta.
Kun on vertailukohta perinteisen ja infrapunasaunan välillä voidaan sanoa useamman testaajan jo todenneen perinteisen kiukaan olevan erittäin hyvä ja varma valinta.
INFRAPUNASAUNOILLA HUIJATAAN IHMISIÄ SAMALLA TAVALLA KUIN LÄMPÖILMAPUMPUILLA!- kokeilunhaluinen..
Minun pitää kokeilla tuota saunaa kun on pienet tilat reissukämpässä ja saunoa haluttais.
Paremmuudesta en väittele kunhan vaan saunantapainen olisi hyödyntäen pienet tilat.
Mitä taas lämpöpumppuun tulee niin yllätyin positiivisesti sen tuomasta lämmöstä.Viime syksynä asensin sen itse ja koko talven se on päällä ollut.Väliin tosin joutui ulkoyksikköä putsaamaan jäistä ja kuurasta mutta ihmeen hyvin lämpöä tuli pakkasillakin.
Eli jos pysyt sanojesi takana että ilmalämpöpumppu ja infrasauna on rinnastettavissa toisiinsa niin... - kuotta
En tunne infrapunasaunaa mutta sanoisin että jos huijataan samalla tavalla kuin ilmalämpöpumpuilla niin kannattaa kokeilla.
- onko se
Onko se sitä, että sieltä infrapunasaunasta puuttuu se löylynheittotradittio? Ihmisen kun on äärettömän vaikea irtaantua tottumuksistaan, tavoistaan ja traditioistaan.
- voi voi
Sinun täytyy saada äärettömiä hyvänolon kiksejä julistaessasi, että jotkut ovat huijjattavia, jolla nostat olematonta itsetuntoasi kokien olevasi muita parempi, kun ymmärrät väistää "huijatuksi" tulemisen.
Tiedätkö, mitä viestisi kielii niin että pahalle tuntuu?
Kyllähän sen normaali järkevä ihminen ymmärtää, että tuollainen säteilyillä leikkiminen on "40-luvun touhuja" ja varmasti tulee pian uutinen, että aiheuttaa voimakkaasti jonkin sortin syöpää. Kannatan normaalia saunaa. Jos mahdollista, niin puusaunaa..
- korvike
Saunan korvike / ei kilpailia , joten ajatelkaa , Toisessa lotrataan vedellä ja toisessa ei . Siinä
syntynee jo suurikin ero tuntemuksille . - dgsege
Olihan se mikroaaltouunikin sellainen pirunvärkki, nyt se on joka melkein joka kodissa. Entäs putkitelevisio, sehän se vasta säteileekin putken sisällä, mutta jos ette tienneet, niin ei se sitten haittaa..., niin ja eihän niitä kohta ole
- first one
Infrasauna on ihan ok. Tosi kuuma ja olo on kuin olisi käynyt lenkin juoksemassa.
kiva lämmittely kaappi, ellei muunlaiseen saunaan ole mahdollisuuksia. Voisinpa harkitakin jos asuisin kerrostalohuoneistossa jossa ei ole omaa saunaa.
Olen lukenut esitteistä kys. "saunoista"..- mielestämme...
Infrapunasauna lämmittää ihmistä sisältäkäsin. Ei voi oikein puhua kylpemisestä samassa yhteydessä. Jotain oleellista puuttuu. Kokeile itse jollain punttisalilla niin ymmärrät miksi ne eivät edes ilmaiskertoina ole suosittuja.
- ----------
ei tiedetä koko systeemin toiminnasta yhtään mitään :O Mutta pitäähän jokaisen ilmaista tyhmyytensä.
Lämmitti sen saunan kiukaan puu/sähkö/kaasu. Ei se lämpösäteily siintä miksikään muutu. Saa SYÖVÄN. Paras kommentti :) Äkkiä patterit kiinni, valot sammuksiin niin ja telkkaria ei saa katsoa ollenkaan. Puhumattakaan näistä terassi lämmittimistä. Kaikista niistä tulee infrapunasäteilyä. Meinas unohtua. Jos on kattolämmitys niin siintä kanssa piuhat poikki.
Jos teknisesti järjestetään kaikkiin saunoihin samanlainen ilmanvaiho ja kosteus niin takaan ettei tyhmä tajuu mitä eroa niissä on, muuta kun että joku on pöllinyt kiukaan.
- Tellervo-mummo
Meillä on ollut kerrostalosaunassa sekä kiuas että infrapunalaatat noin 7 kk. Olemme molemmat 60 ja tavallisessa saunassa viihdyimme 3 - 10 minuuttia, kun huonon olon vuoksi täytyi lähteä pois ja löylysaunan jälkeen oli väsynyt olo. Tässä syy infrasaunan hankkimiselle. Kiuassaunaa olemme käyttäneet infran hankinnan jälkeen yhden kerran - jouluaattona - saunan tunnelman tuojana.
Infrasaunassa käymme joka aamu (muutama poikkeus vahvistaa säännön) Minä aamulenkin jälkeen ja puoliso joskus huonokuntoisena saunaan tullessaan epäilee, että jaksaakohan koko aikaa olla. Yleensä jaksaa. Saunan jälkeen on energinen, hyvä olo. Emmehän muuten viitsisi siellä joka päivä puolta tuntia istua.
On mahdotonta sanoa, miten se on meitä "parantanut". Missään ei ole sitä minua, joka ei ole käynyt infra-saunassa, että voisin vertailla... Myönteisiäkin muutoksia on tapahtunut tänä aikana, saunanko vaikutuksesta? Ken tietää - onhan joku asia tänä aikana terveyden kannalta huonontunutkin...
Mainonta on mielestäni räikeästi yliampuvaa. Jos edes puolet siitä olisi totta, niin meitä odottaisi uusi nuoruus ja 'lääkärit leivästä takkinsa möis'!
Suomalaisilla on vahva oma saunaperinne, joten ymmärrettävästi ennakkoluuloja riittää ja maailmalta tulleisiin tutkimuksiin on vaikea luottaa. Perinteisen saunan hyvät vaikutukset eivät meidän saunomistavalla, muutamassa minuutissa ehdi parantaa - kun kuuma ilma vaikuttaa kielteisesti jaksamiseen. Eikä perinteinen sauna 50 asteisena ole mitään. Esitteen mukaan infra lämmittää kohdetta - ei ilmaa - tämä ainakin tuntuu olevan totta.
Olemme todella tyytyväisiä saunaamme. Meille se sopii. - Terveellinen
Kyllä kannattaa käydä, jos on mahdollisuu. Täytyy vaan muistaa juoda samalla. Omalta kohdaltani olen todennut sen vaikutuksen myönteiseksi. Varsinkin, kun käyt siellä säännöllisesti.
En ole viin väsähtänyt saunomisen jälkeen, kun tavallisen saunomisen.
Kokemusta on neljältä vuodelta.- puna.
On erittäin hyvä saunassa. Lisää vain infrapunan tavalliseen saunaan,niin löylyjen vaikutus on aivan toista. Tavallinen sauna on auttamattomasti heikompi vaikutukseltaan.
- Molempi parempi
Hei!
Infrapunasauna on meillä Suomessa vielä suhteellisen harvinainen, mutta esim. keski-Euroopan maissa jo "vanha juttu". Olen myös itse käyttänyt, tässä vähän tietoja:
- infrapunasaunassa ei ideana ole kuumuus, kuten suomalaisissa saunoissa, vaan oman kehon lämpiäminen sisältä päin
- suositus on että saunassa ollaan noin 20-30 min kerrallaan
- ennen saunaa, saunomisen aikana ja jälkeen on hyvä juoda vettä, koska aineenvaihdunta vilkastuu ja jatkuu vielä pitkään saunomisen jälkeen
- jos Sinulla on tahdistin, vakavampia sydän/verisuonirairauksia, keskustele ensin lääkärin kanssa, sauna ei sovi kaikille
- on hyvä apu laihdutuksen/painonhallinnan tukena (tuo aineenvaihdunnan vilkastuminen)
Oma mielipiteeni:
- pidän kovasti infrapunasaunasta, saunomisen jälkeisenä päivänä on samanlainen hyvänolontunne kuin esimerkiksi avantouinnin jälkeen, mutta kestää pidempään
- ehdottomasti parempi kuin pieni "löylykomero", mitä nykyiset sähkösaunat asunnoissa nykyään ovat
- ei voita kesäistä puulämmitteistä saunaa jossakin merenrannalla tai saaressa :-)- ei ne tiedä
Voih, ei ne lääkärit ole kaikkitietäviä eivätkä tasan tarkkaan realistisesti tiedä, miten oikein on. Mulla on sydämen vajaatoiminta ja eteisvärinä, ja olen 100 %:sen varma, että lääkäri ei tiedä infrapunasaunasta todellisuudessa mitään.
Monessa muussa asiassa se on nähty mennen tullen. Mutta lähetänpähän sydänlääkärilleni kysymyksen, saa nähdä vastaakko. - Saunan henki
Viisi vuotta sitten pääsin kokeilemaan ensimmäisen kerran infrapuna saunaa ja oli melkoinen elämys. Käyn aina kun kohdalle sattuu ja olen jopa miettinyt omaa mutta vielä en ole ostanut. Saunon yleensä 3-5 kertaa viikossa riippuen kuinka monta kertaa käyn kuntosalilla tai jumpassa plus viikonlopun saunomiset, eli olen saunaihminen.
Infrapunasauna on ihan omanlainen eikä sitä kannata edes verrata suoraan perinteiseen saunaan. Ensimmäiseen käyntiin valmistauduin juuri niinkuin ohjeistettiin, eli ennen saunaan menoa juodaan vettä vähintään 2 litraa ja kun istut pienessä, max. neljän hengen huoneessa, nautiskelet jopa saman verran vettä lisää.
Alkuun lämpöä ei tunne mutta noin viiden minuutin kuluttua alkaa hikoilu ( ja sen takia jokaisella omat imukykyiset pyyhkeet alla ) ja vähän aineenvaihdunnasta riippuen hikoilet koko ajan ja juuri sen takia se juominen ( ei alkoholia ) on niin tärkeää. Muuten tulee heikko olo ja ei saa sitä tarkoituksenmukaista hyvänolon tunnetta mikä on infrapunasaunan idea. Vettä kannattaa juoda vielä suihkussa käynnin jälkeenkin, eli aineenvaihdunta on tosi vilkasta ja kuona poistuu elimistöstä.
Virkeä olo tulee noin tunnin kuluttua ja se on kevyt olo. Naisille tiedoksi: kaloreita kuluu 20-30 min aikana jopa 800 kaloria !! Mitään tekemättä. Olen kuulluut että kolme kertaa viikossa olisi hyvä tavoite.
Tiedoksi että en kauppaa näitä tuotteita, vaikka näin laveasti kehun. Ostan kyllä oman kun saan vähän ylimääräistä ja käyn aina kun kohdalle sattuu.
Terveellistä kevättä kaikille!
- _Fanittaja_
Toimiva kapistus silloinkun ei ole saunalle tilaa.
Mun mielestä ainoat "viat" noissa on..
1.Soveltuu vain omaan käyttöön,kuka jaksaa haistella toisen hien hajua,en minä ainakaan.(saunassa kuitenkin sen verran parempi ilmanvaihto ettei tuota ongelmaa ole)
2.Ei ole sauna sauna,saunan korvike.
Plussat.
1.sopii vaikka olohuoneeseen
2.Rentouttava fiilis jälkeenpäin kuten saunastakin
3.Taitaa kaikissa olla valmiiksi cd/radio asennettu valmiiksi.
4.yhden hengen koppeja saa reippaasti alle tonnilla.- ei kiinalaisia
Kiinalaisiin virityksiin en luota. Se on ainakin varmaa, jos mikä muu ei ookkaan varmaa. Ei siis kiinalaista roskaa eikä halpatuontijätettä, kiitos! Laatua sen olla pitää.
- saunanhenki
Kirjoitin asiallisen omakohtaisen jutun 24.03.illalla.
lukaise se tuolta loppupäästä.
T Saunanhenki- infrasauna
Kiitos paljon asiallisesta kirjoituksesta. Olen taipuvainen uutuuksiin, ja enpä ole ennenkään uutuuksiin pettynyt. Pitää vain olla sen tyyppinen, että haluaa oppia käyttämään uusia tuotteita/välineitä/laitteita.
Kun aikoinani nuoruudessani hankin pitkävartisen lattiaharjan, herran jestas, mitä kylällä akat halvekisvat. Laitoin lattiarievun harjan päälle, ja luttusin seisoaltani lattian. Sehän ei sopinut sen ajan naisen työskentelytavaksi, eikä sopinut myöskään äidilleni, kun puhdasta ei tule kuin kontaten.
Ei suostunut seisoaltaan luuttuamaan. Sitten kun tuli kauppoihin jo moppeja, ostin sellaisen äidilleni. Ei suostunut ottamaan käteensä, koska sillä ei tule puhdasta. Mutta kun polvet ei kestäny kontiakkaan, eikä enää kontilleen päässyt. Silti ei suosiolla ottanut varrelista moppia käteensä vaan valitti ja ruikutti, et minkä mie sil voin, ko en pysty nii en..... kyllä valitusta riitti.
No kun en ollut näkemässä, oli kokeillut, ja ihastui siihen. Kun muutti kaupunkiin luokseni asumaan talveksi, meni jo soitteli mummojen ovieklloa, ja esitteli helpon moppauksen, kun mummot oli valitelleet, ettei pysty itse enää lattioita luuttuamaan, että kukahan luuttuaisi. Äiti ylpeänä esitteli, että itse tämä lattian siivoaminen käy huonokuntoiseltakin hyvin, että älkää hyvät ihmiset enää kontiko pitkin lattioita, hankkikaa varrellinen moppi, kun ei me enää olla siinä iässä, ja kunnossa, että meidän polvet kestää.
Ei siihen tarvita kuin asennemuutosta, ei mistään muusta ole tässä infrapunasaunassakaan kyse. Vain halusta oppia käyttämään ja varmaan laadusta. Jos hankkii huonolaatuisen, voi olla että tulee sitä huonoa kokemusta.
Lisää saa tulla kokemuksia, jos niitä vain on - gsdds
infrasauna kirjoitti:
Kiitos paljon asiallisesta kirjoituksesta. Olen taipuvainen uutuuksiin, ja enpä ole ennenkään uutuuksiin pettynyt. Pitää vain olla sen tyyppinen, että haluaa oppia käyttämään uusia tuotteita/välineitä/laitteita.
Kun aikoinani nuoruudessani hankin pitkävartisen lattiaharjan, herran jestas, mitä kylällä akat halvekisvat. Laitoin lattiarievun harjan päälle, ja luttusin seisoaltani lattian. Sehän ei sopinut sen ajan naisen työskentelytavaksi, eikä sopinut myöskään äidilleni, kun puhdasta ei tule kuin kontaten.
Ei suostunut seisoaltaan luuttuamaan. Sitten kun tuli kauppoihin jo moppeja, ostin sellaisen äidilleni. Ei suostunut ottamaan käteensä, koska sillä ei tule puhdasta. Mutta kun polvet ei kestäny kontiakkaan, eikä enää kontilleen päässyt. Silti ei suosiolla ottanut varrelista moppia käteensä vaan valitti ja ruikutti, et minkä mie sil voin, ko en pysty nii en..... kyllä valitusta riitti.
No kun en ollut näkemässä, oli kokeillut, ja ihastui siihen. Kun muutti kaupunkiin luokseni asumaan talveksi, meni jo soitteli mummojen ovieklloa, ja esitteli helpon moppauksen, kun mummot oli valitelleet, ettei pysty itse enää lattioita luuttuamaan, että kukahan luuttuaisi. Äiti ylpeänä esitteli, että itse tämä lattian siivoaminen käy huonokuntoiseltakin hyvin, että älkää hyvät ihmiset enää kontiko pitkin lattioita, hankkikaa varrellinen moppi, kun ei me enää olla siinä iässä, ja kunnossa, että meidän polvet kestää.
Ei siihen tarvita kuin asennemuutosta, ei mistään muusta ole tässä infrapunasaunassakaan kyse. Vain halusta oppia käyttämään ja varmaan laadusta. Jos hankkii huonolaatuisen, voi olla että tulee sitä huonoa kokemusta.
Lisää saa tulla kokemuksia, jos niitä vain oninfrapunasaunasta. tämä laite on tavallaan kuin lamppu, se lämmittää vain sitä kohtaa, mitä se valaisee. eli jos mahapuolelle paistaa on selkä kylmänä. perinteisessä saunassa taas lämpö siirtyy höyryn kautta joka puolelle.
- Saunan henki.
gsdds kirjoitti:
infrapunasaunasta. tämä laite on tavallaan kuin lamppu, se lämmittää vain sitä kohtaa, mitä se valaisee. eli jos mahapuolelle paistaa on selkä kylmänä. perinteisessä saunassa taas lämpö siirtyy höyryn kautta joka puolelle.
Joo, selkäpuolelta lämmittää ensin ja sen jälkeen alkaa lämpö levitä koko kehoon.
Suosittelen!
- gilpeys
Kokeiltu on kyseistä saunaa hiki tuli hyvinkin pian . tiedä sitten johtuiko siitä mutta yöllä tuntui kuumottavan jokapaikkaa ,ihan kuin tuli olisi ollut sisällä.Istuin saunassa sen 35min josko olin liian pitkän aikaa ensimmäisellä kerralla. Pitäisi varmaan joskus vielä kokeilla olisiko kokemus silloin parempi.
- saunassa..
tuommosen kuumotuksen jo käyvän sydämen päälle. En ole itse koskaan kokeillut infrapunasaunaa. Enpä taida uskaltaa, kun on noita rytmihäiriöitä. Ei ole semmosta edes vastaan koskaan tullut.
Liekö vanhassa wara parempi tässäkin asiassa?!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196