http://pt10.fi/index.php?page=kp56 Tekeekö itse pitkästä niinpaljon halvemmalla että kannattaa ruveta askartelemaan, tuohon hintaan päälle eristys 1000e ja pohjat..
Vastaukset 8
- rewsdfs
Ei.
- goöug
Itse mietin aivan samaa,mutta taidan kallistua pitkästä tavarasta tekemään,monissa noissa valmispaketeissa
on tuo runko 48*98 eli joutuu kasvattamaan kuitenkin lisää runkoa että saa kunnon eristeet.. - sgdgdf
goöug kirjoitti:
Itse mietin aivan samaa,mutta taidan kallistua pitkästä tavarasta tekemään,monissa noissa valmispaketeissa
on tuo runko 48*98 eli joutuu kasvattamaan kuitenkin lisää runkoa että saa kunnon eristeet..kyllä ne on hyvä ja halpoja eikä sinne mitään kunnon eristeitä tarvi, myyjäkin sanoi niin.
- rivettä rakoon
Ihan sellainen pieni huomio noihin talleihin, esim. tuulensuojalevytys ei ole vakiona jos sen meinaa eristää.
- käsipää
9cm uretaanilevy seinään, ei tarvi tuulensuojalevyjä eikä erikseen höyrynsulkuja. Parempi lämpöarvo kuin lisäkoolauksella ja 15cm villaa. Eikä mätäne...
- ewtr5
käsipää kirjoitti:
9cm uretaanilevy seinään, ei tarvi tuulensuojalevyjä eikä erikseen höyrynsulkuja. Parempi lämpöarvo kuin lisäkoolauksella ja 15cm villaa. Eikä mätäne...
Eihän se villakaan mätäne vaan se puu.... siksitoisekseen uretaanilevy on suhteettoman kallista.
- käsipää
ewtr5 kirjoitti:
Eihän se villakaan mätäne vaan se puu.... siksitoisekseen uretaanilevy on suhteettoman kallista.
Tuulensuojalevy, lisäkoolaus, 15cm villaa ja höyrynsulku maksaa saman kun 9cm spu:ta. Sekä aikaa säästyy melkoisesti.. Villa kastuu ja puu mätänee.....
- 27
käsipää kirjoitti:
Tuulensuojalevy, lisäkoolaus, 15cm villaa ja höyrynsulku maksaa saman kun 9cm spu:ta. Sekä aikaa säästyy melkoisesti.. Villa kastuu ja puu mätänee.....
Kannattaako tallia ollenkaan eristää? Nykyautot kun ei kestä lämpötilojen vaihteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493