Hienot lavasteet ja hyvä grafiikka SuomiTV:n uutisissa. Näkyy selvästi että on panostettu uutisiin.
SuomiTv
2
302
Vastaukset
- mä vaan
SuomiTV:n eilen alkaneissa uutisissa on luvattu, että ei näytetä väkivaltaisia ja ahdistavia uutiskuvia. Hienoa, että uusi kanava uskaltaa ottaa toisenlaisen kannan, ja rohkeasti vetää rajan sopimattoman ja sopivan materiaalin välille. Miksi uutisissa TARVITSEE näyttää silpoutuneita ihmiskappaleita tai maanjäristyksen runtelemia koteja? Ketä se auttaa nähdä kuvamateriaalia suolenpätkistä kadulla? Eikö viesti muuten mene perille, eikö ihmisten hätä muuten välity? Eikö voida näyttää rusentuneita rakennuksia ihmisraatojen sijaan? Ihmettelen, miksi journalismi on mennyt tähän pisteeseen.. Tuntuu siltä, että ennen ei meno uutisissakaan ollut tällaista. Vaikka katastrofeja on ollut kautta vuosisatojen, miksi niistä on alettu vasta viime vuosina uutisoida niin karkealla tavalla? Mielenkiinnolla odotan SuomiTV:n uutisia uuden katastrofin kohdatessa. Sitten näemme, kuinka uusi kanava tosi paikan tullen toimii..
- Katselija.
Kesäaikaan siirtyminen tapahtui pienellä viiveellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890