Joyce Mayer on siunattu!

Pyhän hengen lapsi

Rauhan tervehdys. Olen harras, nöyrä jumalan lapsi ja palvelija. Sanassa kehotetaan koettelemaan kaikki ja pitämään se mikä on hyvää. Olen koetellut hengessä Joyce Mayeria hartaasti ja kiireettä. Herra kertoi minulle näyssä kuinka Joycelle on taattu taivaspaikka ja hän on herran voideltu, johon ei pidä koskeman. Herran ilmestys jos minkä pitäisi vakuuttaa kaikki epäilijät ja herjaajat. Joyce Mayer on siunattu herran palvelija!

8

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luototon

      Ihan symppikseltä vaikuttaa, tosin eihän noiden julkkissaarnaajien yksityiselämistä koskaan tiedä ...oishan se mahdollista että sillä olis vaikka nuoria rakastajia... kuka tietää...

    • 231123

      sinunkaltaistesi uunojen takiahan nämä maireanimelät jenkki-tv-saarnaajat elävät niin leveästi. Höynäytettäviä piisaa.

    • teatteria koko show

      Kunnioitan aina muiden ihmisten vakaumusta, jokainenhan saa "uskoa" ihan mihin tahtoo, mutta kyllä tuo Mrs Mayer on niin hiottua jenkkiläistä tuubaa kuin olla vain voi.

      Miten kukaan itsenäisesti ajatteleva ihminen voi uskoa tuollaista näyttelemistä ja tekopyhyyttä, jota kaikki nämä jenkkiläiset saarnaajat edustavat.

      Ihminen saa olla typerä, mutta ei niin tyhmä, että noin helposti höynäytettävissä.

      Olen itse asunut Usa:ssa ja kävin joitakin kertoja tuttavan vinkistä puhtaasti uteliaisuudesta katsomassa vastaavia lahkojen kokouksia. Ne olivat järjestään niin käsittämättömän mittasuhteen showesityksiä, isolla rahalla tehtyjä. Tekniikka huippuluokkaa, huippuesiintyjät ja koko esitys viritetty niin, että kuulija haltioituu kokemastaan. Ja kuinka ollakaan, niin noissa esityksissä satojatuhansia dollareita vaihtoi myös parempiin taskuihin ja saarnaajan lähipiiri senkun lihoi......

      Tyhmyys tulee ihmiselle todella kalliiksi tässä maailmassa.

      • Pyhän hengen lapsi

        Tälläisesta herjauksesta minä juuri puhuin. Kiviä heitellään surutta. Minä olen Joycen hengessäni koetellut ja herra on sen minulle voimallisesti hyväksi osoittanut ilmestyksellään, jos tämä ei sinua vakuuta niin tuskin kuljet herrassa. Käänny pois pirunpoluilta ja saatanan harhautuksesta, sillä Jeesus tie taivaaseen vie. Se on ainoa tie. Minulla on sinulle rakas sisko/veli neuvo; Ota elävä Jeesus herraksesi ja pilkka jää. Herra sinut armossaan synneistäsi päästämän. Etkö tiedä Jeesus on lunastanut sinutkin, rakas sisko/veli.


      • hiirenkorvat
        Pyhän hengen lapsi kirjoitti:

        Tälläisesta herjauksesta minä juuri puhuin. Kiviä heitellään surutta. Minä olen Joycen hengessäni koetellut ja herra on sen minulle voimallisesti hyväksi osoittanut ilmestyksellään, jos tämä ei sinua vakuuta niin tuskin kuljet herrassa. Käänny pois pirunpoluilta ja saatanan harhautuksesta, sillä Jeesus tie taivaaseen vie. Se on ainoa tie. Minulla on sinulle rakas sisko/veli neuvo; Ota elävä Jeesus herraksesi ja pilkka jää. Herra sinut armossaan synneistäsi päästämän. Etkö tiedä Jeesus on lunastanut sinutkin, rakas sisko/veli.

        että kaikki amerikkalaiset evankelistat puhuvat kuin nopeutetussa filmissä, paitsi se "testamentti avautuu.." ohjelman viisas mies.
        maailma on todella nopeutunut jo lähes sietämättömän kiireiseksi, ja ihmiset sairastuneet...


      • sitä rahankeruuta
        Pyhän hengen lapsi kirjoitti:

        Tälläisesta herjauksesta minä juuri puhuin. Kiviä heitellään surutta. Minä olen Joycen hengessäni koetellut ja herra on sen minulle voimallisesti hyväksi osoittanut ilmestyksellään, jos tämä ei sinua vakuuta niin tuskin kuljet herrassa. Käänny pois pirunpoluilta ja saatanan harhautuksesta, sillä Jeesus tie taivaaseen vie. Se on ainoa tie. Minulla on sinulle rakas sisko/veli neuvo; Ota elävä Jeesus herraksesi ja pilkka jää. Herra sinut armossaan synneistäsi päästämän. Etkö tiedä Jeesus on lunastanut sinutkin, rakas sisko/veli.

        noiden ohjelmien yhteydessä? Oletko sokea vai muuten tyhmä?


      • katsellut
        sitä rahankeruuta kirjoitti:

        noiden ohjelmien yhteydessä? Oletko sokea vai muuten tyhmä?

        Minä en kyllä ole huomannut rahankeruuta Joycen ohjelmaa katsellessa. Joitakin muita katsellessa joskus olen saattanut sellaista huomata. Oletko sinä edes katsellut koskaan tuota ohjelmaa? Vai tuomitset vain, koska hän sattuu olemaan Jenkeistä?


    • ol-li-ol-li

      mitähän aineita käytät kun näkjä näet?
      Jumalaa pilkkaat; pienellä kirjaimella Hänen nimen kirjoitat mutta se on varmaan tärkeä että Joyce on helevetin isolla kirjaimilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe