Ari jää pahasti jalkoihin

S. Kuosmanen

Amoralin sivuilla linkkejä muutamaan Kuopion keikan biisiin. Kyllä toi Arin ohut ääni jää todella pahasti massiivisten kitaravallien alle. Ja Arin hyttysmäinen olemus...huoh...se oikeen alleviivaa tota Arin äänen heikkoutta. Laulais nyt vaan jotain kevyempää musaa, johon sen ääni ja habitus sopii.

19

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs...

      sitä poikkeemaan tutusta ja turvallisesta.:)

    • nk.

      kyllä huuto enää voi pahemmalta kuuulostaa. Huhhuijjaa mitä yrittämistä.

      • annuman

        mennyt typeräksi tää sivusto täällä.poikkesin huvikseen lueskeleen.miksi keskustella jos ei ole aiheita keskustella.tuota mollaamista ei nyt enää yli kolmen vuoden jälkeen jaksa kukaan.täytyy olla sanottava vähissä,miksi siis vaivautua.tääl ei taida kuin pari henkilöä kirjotella typeriä juttuja keskenään.


      • WWWWWMMM
        annuman kirjoitti:

        mennyt typeräksi tää sivusto täällä.poikkesin huvikseen lueskeleen.miksi keskustella jos ei ole aiheita keskustella.tuota mollaamista ei nyt enää yli kolmen vuoden jälkeen jaksa kukaan.täytyy olla sanottava vähissä,miksi siis vaivautua.tääl ei taida kuin pari henkilöä kirjotella typeriä juttuja keskenään.

        ny harwakseen ku on muutaki duunii mut ei se musan kuunteluu hidasta. mollaaminen on sitä antifaniutta parhaimmillaan eli kiinnostust persoonaa kohtaan. aika ei näköjään haalista jonkun harrastuneisuutta ariin;))))


      • ddi
        annuman kirjoitti:

        mennyt typeräksi tää sivusto täällä.poikkesin huvikseen lueskeleen.miksi keskustella jos ei ole aiheita keskustella.tuota mollaamista ei nyt enää yli kolmen vuoden jälkeen jaksa kukaan.täytyy olla sanottava vähissä,miksi siis vaivautua.tääl ei taida kuin pari henkilöä kirjotella typeriä juttuja keskenään.

        Niinhän se yleensäkin täällä suomi24:ssä on. Kaikkihan tämän palstan tason tietää...

        Mutta kaikkien artistien faneja se ei vaivaa niin paljon. Tämä on jätetunkio. Jos asiallisempiakin foorumeita on, kannattaa pysyä siellä... Täällä sitten tietyt provoilijat voivat provoilla keskenään...


      • tri mielialalääke
        ddi kirjoitti:

        Niinhän se yleensäkin täällä suomi24:ssä on. Kaikkihan tämän palstan tason tietää...

        Mutta kaikkien artistien faneja se ei vaivaa niin paljon. Tämä on jätetunkio. Jos asiallisempiakin foorumeita on, kannattaa pysyä siellä... Täällä sitten tietyt provoilijat voivat provoilla keskenään...

        kaikilla artisteilla ei ole onnekseen näitä suoli24sivuja ja toisekseen kyllä aikamoisia tunkioita ovat anna abreun ja antti tuiskun sivutkin. myös tarja turusen ja nw:n sivuilla käydään ikuista taistoa trollien, provojen, mielisairaiden ja hc-fanien kesken :D


      • WWWWWMMM
        tri mielialalääke kirjoitti:

        kaikilla artisteilla ei ole onnekseen näitä suoli24sivuja ja toisekseen kyllä aikamoisia tunkioita ovat anna abreun ja antti tuiskun sivutkin. myös tarja turusen ja nw:n sivuilla käydään ikuista taistoa trollien, provojen, mielisairaiden ja hc-fanien kesken :D

        sen parempii. ite diggaan anonyymeist siwuist ja mitä enempi anarkistiset (ei kontrollis) sen parempi. se tarwittawa kontrolli on jokasel omast takaa ja syntyy yhteisöönki sisäsyntysest eikä ulkoo tuotuna.


      • 0ree
        annuman kirjoitti:

        mennyt typeräksi tää sivusto täällä.poikkesin huvikseen lueskeleen.miksi keskustella jos ei ole aiheita keskustella.tuota mollaamista ei nyt enää yli kolmen vuoden jälkeen jaksa kukaan.täytyy olla sanottava vähissä,miksi siis vaivautua.tääl ei taida kuin pari henkilöä kirjotella typeriä juttuja keskenään.

        anusman! Siis jos joku on kanssasi eri mieltä, on se mollaamista! Outo käsitys sulla keskustelusta!


      • anna-erkki
        0ree kirjoitti:

        anusman! Siis jos joku on kanssasi eri mieltä, on se mollaamista! Outo käsitys sulla keskustelusta!

        sama käsityshän sulla on keskustelusta tuolla abreun palstalla, ja anuskin näyttää kiinnostavan kovasti, niinkuin kaikkia annan "mies"faneja;D eiks oo ihkua kun näkee antti tuiskuakin annan keikoilla nykyään


    • WWWWMMM

      ei oikee wakuuta;))) ite oon aina digannu hirttäjäisbiisii noist wanhoist ja asogii wiimesimmäst. ns. huutaminen sopii tohon biisiin erinomasest.

    • arin ylin fani

      no oli kyllä harvinaisen paskoja vetoja, tai no asog oli jo syntyessään silkkaa skeibelii. örinätkin ihmeellistä pihinää, kun vertaa siihen mitä arilta parhaimmillaan lähtee. mut pitäähän arin saada laulaa raskasmetallii, kun ari niiiin kovaa haluu laulaa raskasmetallii, vaik sen parhaimmillaan hieno ääni sopii paremmin kevytmetalliin tjms :D

      • WWWWMMM

        kewyemmät raskaammat ja puolraskaat on jo tehty ja kuultu. jäljel on harmaat olueet eiku alueet ja mikserit. miksereiden duunailus arin woxukywyt tulee esiin ku niit osaa oikeen käyttää. wiimeks oli hardrokkii ja groowii dödöalustal. seuraawal toiwonmukaan taas jotain muuta ku perusjässee jota on jo kuultu jokatoises pumpus.


      • arin ylin fani
        WWWWMMM kirjoitti:

        kewyemmät raskaammat ja puolraskaat on jo tehty ja kuultu. jäljel on harmaat olueet eiku alueet ja mikserit. miksereiden duunailus arin woxukywyt tulee esiin ku niit osaa oikeen käyttää. wiimeks oli hardrokkii ja groowii dödöalustal. seuraawal toiwonmukaan taas jotain muuta ku perusjässee jota on jo kuultu jokatoises pumpus.

        niinpä niin jaapa jaa trallalaa, mut olis kiva kuulla ari laulavan semmosta musaa missä sen hieno ääni pääsee oikeuksiinsa.


      • WWWWWMMM
        arin ylin fani kirjoitti:

        niinpä niin jaapa jaa trallalaa, mut olis kiva kuulla ari laulavan semmosta musaa missä sen hieno ääni pääsee oikeuksiinsa.

        on enää paha duunaa kenenkää ku sellanen on jo tehty ja moneen kertaan jos jotai perinteist tukkahewii tai hewirokkii tarkotat. ainoostaan coverit mahdollisii koska uusien oikeest hywien biisien duunailu tol saral on yhtä harwinaist ku hywät lomasäät et ei osu;))) ja huonojahan ei kantsi duunaa. et mikserii putkee.


      • arin ylin fani
        WWWWWMMM kirjoitti:

        on enää paha duunaa kenenkää ku sellanen on jo tehty ja moneen kertaan jos jotai perinteist tukkahewii tai hewirokkii tarkotat. ainoostaan coverit mahdollisii koska uusien oikeest hywien biisien duunailu tol saral on yhtä harwinaist ku hywät lomasäät et ei osu;))) ja huonojahan ei kantsi duunaa. et mikserii putkee.

        ihan sama mitä musaa (tai no ei nyt ihan :D), kunhan arin ääni pääsee siinä oikeuksiinsa.


      • krööhhööh
        arin ylin fani kirjoitti:

        ihan sama mitä musaa (tai no ei nyt ihan :D), kunhan arin ääni pääsee siinä oikeuksiinsa.

        on tota menoa kohta mennyttä kalua. röökaa, rääkyy ja keikkailee klesana ihan liikaa :'(


      • WWWWWMMM
        WWWWWMMM kirjoitti:

        on enää paha duunaa kenenkää ku sellanen on jo tehty ja moneen kertaan jos jotai perinteist tukkahewii tai hewirokkii tarkotat. ainoostaan coverit mahdollisii koska uusien oikeest hywien biisien duunailu tol saral on yhtä harwinaist ku hywät lomasäät et ei osu;))) ja huonojahan ei kantsi duunaa. et mikserii putkee.

        et oon wähän magee kun kirjotan tällee. Wau, enx ookin? Diggaatex mua? Wai?


      • the real W
        WWWWWMMM kirjoitti:

        et oon wähän magee kun kirjotan tällee. Wau, enx ookin? Diggaatex mua? Wai?

        mut mua kylläkin kirjottelen sit ihan miten waan tai oon kirjottamatta;)))


      • lakso
        WWWWWMMM kirjoitti:

        et oon wähän magee kun kirjotan tällee. Wau, enx ookin? Diggaatex mua? Wai?

        tiedä sanoa oletko magee, mutta liikut ainakin silmät auki. Näet hyvin asioita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe