VRL??

suff-

Tietääkö kukaan, koska VRL palaa tauolta?

8

652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiD33

Sitten, kun Feanaro muut porukat saavat sivut kuntoon :)

• suff-

Kiitti vastauksesta :))

• Muhbee

hyvä, luulin jossain vaiheessa että on kokonaan lopettanut! :)

• rkLiljankukka

Sitten kun sivujen ylläpitäjä saa sen valmiiksi. Ei kannata hoputtaa, ihmisillä on myös oikee elämä, ja tommosen sivun koodamisessa kestää varmaan aika kauan. En itse ole elänyt päivää jolloin olisin tiennyt vrl:llästä ja se olisi ollut toiminnassa.

• lumikki ruukkunen

Kuinka kauan VRL on nyt ollut tauolla?

• melissa p.
        lumikki ruukkunen kirjoitti:

Kuinka kauan VRL on nyt ollut tauolla?

VRL on ollut joulukuulta (2009) asti tauolla, mikäili oikein muistan. Elonmerkkejä havaittiin keväällä, kun etusivun teksti vaihtui.

• Huoh taas

Tuo on niin typerää kun kaikki vaan rähähtää ettei kannata hoputtaa kun on muukin elämä. Se vain on niin että monia se mietityttää kun VRL kerta niin isoksi osaksi virtuaalimaailmaa on halunnut. Pitäisi omistajien itse miettiä omistautuvatko tehtävälleen vaiko antavatko paikan jollekkin muulle, sillä tiedän että monia muita houkuttaisi myös pitää yllä VRL:ää, en tiedä millä tuloksin muttah...
        Minusta voisi olla edes oikeus kysyä milloin valmiit ja miten etenee, se on hieman epäreilua VRL:n "riippujaisille" eli niille jotka eivät ilman sitä osaa elää, koska jos edes tietäisi suuntaa missä mennään ja mitä tahtia edetään voisi monenkin mieli rauhoittua ja kun ylläpitäjät itse informoisivat ei heidän tarvitsisi hukkua kysymyksiin.

• Vrl_____

Onko jollakin sen vrl sivujen tekijän sähköpostia? Voisi lahettää sille viestin ja kysyä koska sivut tulevat taas toimintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      553
      2483
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1406
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      96
      1280
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1108
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      984
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      851
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      780
    Aihe