Kyllä on Kiinan pojilla vähän tyyli hakusessa kun uutta S60 katsoo. Itse en nykyistä S60 tuohon tule vaihtamaan. http://www.leftlanenews.com/volvo-s60.html
Uusi Kiinan S60
8
721
Vastaukset
- mbman
tyylissä on vikana..?tyypillisen näköinen uusi volvo.ihan ok.
- tuo Volovo
Ei sinun tarvikaan, mutta jos itse omistaisin ikälopun S60:n, niin vaihtaisin sen ilman muuta tuohon paljon tyylikkäämpään uuteen malliin. Hienoja autoja tekee Volvo nykyään.
- oma tyyli
Kiinalainen muotoilu ja mieltymykset poikkeavat vähän meillä totutusta. Parempi alkaa vain totuttelemaan Kiinan tyyliin koska sieltä ne muutkin autot pian tulevat.
- Wanna-Be
Valitettavasti voin myös jo nyt varmuudella sanoa että itse en nykyistä S60 tuohon tule vaihtamaan, en ainakaan T6:een. Ei riitä pörssissä massi.
- Ne moittii
Joilla ei riitä haulit tämmöisiin autoihin.
- sopuli111111
Kukaan ei varmasti pakotakkaan. Mielestäni tuo on hyvännäköinen kuin mikä.
- __ekot
Kaunis volvo tuokin. Tulevaisuudessa tulen ostamaan tuollaisen :D
- JOORRMAA
nuo Kiinan pojat kun uuden Volvo mallin tekivät ennenkuin olivat merkin ostaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195