Kyllä on Kiinan pojilla vähän tyyli hakusessa kun uutta S60 katsoo. Itse en nykyistä S60 tuohon tule vaihtamaan. http://www.leftlanenews.com/volvo-s60.html
Vastaukset 8
- mbman
tyylissä on vikana..?tyypillisen näköinen uusi volvo.ihan ok.
- tuo Volovo
Ei sinun tarvikaan, mutta jos itse omistaisin ikälopun S60:n, niin vaihtaisin sen ilman muuta tuohon paljon tyylikkäämpään uuteen malliin. Hienoja autoja tekee Volvo nykyään.
- oma tyyli
Kiinalainen muotoilu ja mieltymykset poikkeavat vähän meillä totutusta. Parempi alkaa vain totuttelemaan Kiinan tyyliin koska sieltä ne muutkin autot pian tulevat.
- Wanna-Be
Valitettavasti voin myös jo nyt varmuudella sanoa että itse en nykyistä S60 tuohon tule vaihtamaan, en ainakaan T6:een. Ei riitä pörssissä massi.
- Ne moittii
Joilla ei riitä haulit tämmöisiin autoihin.
- sopuli111111
Kukaan ei varmasti pakotakkaan. Mielestäni tuo on hyvännäköinen kuin mikä.
- __ekot
Kaunis volvo tuokin. Tulevaisuudessa tulen ostamaan tuollaisen :D
- JOORRMAA
nuo Kiinan pojat kun uuden Volvo mallin tekivät ennenkuin olivat merkin ostaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405