"Jeesus"Jortikan ajat ovat ohi..näin se vaan on,ennen tuo auktoriteetti tepsi ja pelaajat pasko housuun,nyt se on muisto vaan,uskottavuus on tipotiessään..Siihen päälle viellä huippu ulkomaan avut niin avot.. vanhoja paskoja jotka on tullu tänne surffaileen ja ottaan eurot pois.Siihen ku lisätään vielä Pirnes ja Imuri Riksman ni hahahah.Ainoo joka on pelannu omalla tasolla on Hentunen.
Jortsu ulos!
4
341
Vastaukset
- Kaanitar
Jortsu saa potkut viimeistään lokakuun lopussa. Nylanderin voisi laittaa Ruotsiin menevään laivaan. Lukon Tomi Penttisen silmä luultavasti sokeutui Nylanderin mailan iskusta eikä muutenkaan ole minkäänlaista motivaatiota peleihin.
- joskus!!!
vuosina 99-01 jokeri faneilla oli lakana mukana turkuhallissa jossa luki turku imee jortikkaa.kukas se nyt imee jortikkaa jokerit HAH HAH HAA.
- matkalaukut pakattu
kortsu.. kröhöm, siis jortsu lähtee kanarialle, äh, ibitzalle 4 pv:n päästä. se kerto mulle kun oltiin itiksen höyrysaunassa... kahdestaan!
http://trophyhockey.org/manager_creation.php?ref=13791 - Jortikka sucks
5 senttiä sinistä nahkaa ja tippa päässä. Mutta ei hätää: sen tipan voi pyyhkäistä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191