Bamboo by Courlux

bambudoo

Marraskuussa 2009 puhelinmyyjä soitti ja myi bambusukkia. Taisivat olla ilmaiset postikulut päälle. Kyselin tuotteesta jotain, en niin hirveän kiinnostuneena, mutta sanoin että voi lähettää. Sitten ei kuulunut mitään, ei tullut sukkia eikä laskuja. Homma unohtui, kunnes nyt maaliskuussa tuli EC Collection-perintätoimistolta perintäilmoitus jossa velkojana oli Bamboo by Courlux. Pääoma oli 11€ korko 0,19€ perintäkulut 21€. Ilmeisesti 11€ muodostuu epäonnistuneista maksumuistutuksista ja postimaksusta.

Perintäfirma oli lähettänyt laskun vanhaan osoitteeseeni jossa asuin 5 vuotta sitten. Olen muuttanut kolme kertaa tuon jälkeen ja tehnyt asianmukaiset muuttoilmoitukset eri tahoille. Tämän perintälaskun kohdalla oli posti tehnyt osoitteen selvityksen. Muiden laskujen osalla ei, koska niitä ei saapunut.

Eli seuraavaksi soitin Bamboo by Courluxin asiakaspalveluun, josta vastasi naisääni "asiakaspalvelu". Ilmoitin asiaksi saapumatta jääneen tuotteen. Tuote oli tilattu viime marraskuussa, mutta se ei koskaan saapunut. Asiakaspalvelija ihmetteli, että "ai, ei ole saapunut?". Kysyin, että mihin osoitteeseen olette lähettäneet. Asiakaspalvelija katsoi tämän puhelinnumeroni perusteella (en kertonut nimeäni, kuten ei hänkään) ja sanoi tuon vanhan osoitteeni. Tämän jälkeen kysyin sopimuksen laadusta. Kyseessä on siis kestotilaus. Kysyin, että onko tilauksesta jokin tallenne vai oliko se vain suullinen sopimus. Kuulemma kaikki myyjien puhelut tallennetaan. Tämän jälkeen sanoin, että tuo osoite on sellainen, jossa asuin viisi vuotta sitten ja nyt olen saanut perintäfirmalta ilmoituksen. Asiakaspalvelija sanoi, että myyjän tehtävä on tarkistaa asiakkaan osoite. Eli nyt pitää tilata tallenne ja kuunnella mitä myyjä on sanonut. Kysyin kauanko tässä kestää. Kuulemma enintään kaksi viikkoa. Pyysin heitä ottamaan yhteyttä minuun heti kun asia on selvillä. Hän tarkisti vielä puhelinnumeroni.

Varmuuden vuoksi tallensin koko keskustelun sanelimellani. Keskustelusta ei käynyt missään kohden ilmi onko tallenteen tilaaminen maksullinen toimenpide ja kuka sen maksaa.

Täytyy vielä soittaa tuonne perintätoimistoon ja ilmoittaa tehdystä reklamaatiosta. Käsittääkseni Bamboo by Couluxin tehtävänä on tuon reklamaation jälkeen itse ilmoittaa EC Collectionille ja jäädyttää perintätoimet reklamaation käsittelyn ajaksi. Parempi kuitenkin soittaa itse.

Bamboo by Courlux on siis ostanut väestörekisteristä ihmisten osoitetietoja, mutta nämä ovat vähintään viisi vuotta vanhoja. Mitä mieltä olette, kenen maksettavaksi perintätoimiston lasku lankeaa? Muita neuvoja?

27

5847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • courlux huijaa

      perintäkirjeillä vedätetään asiakkaat maksamaan.

      Kirjatkaa kaikki firmaan liittyvää ylös, nauhoittamaa asiakaspuhelut, ottakaa kuvakaappaukset firmaan lähettämistänne asiakasviesteistä.

      Älkää tilatko heiltä mitään!

      Laittakaa postia jos teitä on huijattu, ilmoitetaan vaikka kuluttajaviranomaisille kerralla:

      [email protected].

      http://courluxunderwear.blogspot.fi/

      • Asia etenee

        Tässä on jo hieman materiaalia kasassa sekä mahdollista joukkokannetta varten, että ehkä muutakin.

        Suomessa ei käsittääkseni ko. yrityksellä yhtään rekisteröityä vastuuhenklilöä, joka edes teoriassa voisi vastata mahdollisista seuraamuksista, mutta olen iloinen, jos joku todistaa tämän vääräksi. Tietysti jos voidaan johtaa kytkentöjä eri maiden välille, tilanne toki muuttuu.

        Suomessa näitä asioita valvoo kullutajaviranomainen, joka on jo ylikuormitettu, joten tuo joukkokanneajatus on hieman hypoteettinen, paitsi jos saisi tutkivan journalismin mukaan aiheeseen, koska tämä on vain yksi esimerkki aiheesta.

        Hieman enemmän pitää kaikkien saada kasaan lisää, jotta voitaisiin perustella voimakkaammat rikosnimikkeet kuin lievä postimyyntiin liittyvä laiminlyönti (saa moitteita jne), tai ehkä voimakkaampikin nimike käy, jos voidaan lainkaan osoittaa, että toiminta on ollut tahallista hyödyn tavoittelua tai välinpitämättömyyttä tai muuten jatkuvaa johdon laiminlyöntiä. Tästä tahallisuudesta ei ole vielä selkeää näyttöä.

        Tekosyyksi myyjälle EI riitä se, että "puhelimet ovat ruuhkautuneet", tai että "web palvelu ja sähköposti oli just silloin rikki tai jumissa" Jo se, että kun sama henkilö, jolle joskus jutellut ei muista puhelua (joka ymmärrettävää), ei löydä siitä tehtyä "kirjausta", se ei ole hyväksyttävää..

        Jos tämä OIKEASTI sallittaan ja hyväksytään, niin seuraavaksi itse perustan Intiaan "sweat shopin", jossa lapset tekevät 16h päivää 6 kerroksiessa rakennuksessa, jossa ei ole ollur rakennuslupaa laajennuksilel jne.... NOT!

        Ihan sama, vaikka "sukat on OK", mutta silloin pitää myös hoitaa asiansa niin, että tällaista keskustelua ei edes synny. H&M:lle maksoi jokusen miljardin korjata puutteensa prosesseissan, sillon kun niitä tuli ha se meni julkkisuuteen. Ainakin H&M korjasi ne jutut, jotka tunnistettiin.

        Noh, Sveitsiin rekisteräity yritys, jolla vahvoja kontakteja "perinnän paikkakunnalle". Paljon on sellaisia juutuja, vaan ei varmaan todennäköisesti tapahtunut, että jokun Tsekkiläinen "hoax-engine" peittelee palautetta hakukonemanipuloinnilla. Aika hassu juttu yhteensattumia, siis ei syytä huoleen.

        On 99% varmaa, että kaikki puhelut tallenetaan (kovalevyt on halpoja) ja IN -vaihteissa kaikki on jo valmiina asennushetkestä asti, vaan kuulin juuri asiantuntijalta syyn siihen, että miksi kun omaa tallennettaan pyytää kuultavaksi, sitä joko ei ole, tai se on poistettu, koska tallenteet tehdään vain "koulutustarkoituksiin jne". "Kukaan" ei ole varmaan kuullut tätä "koulutustarkoitusnäkökulmaa".

        Noh, jatkossa kaikki puhelut talteen vaan. Jos JOKU, kuka tahansa uhkaa, ettet saa tallentaa itseesi liittyvää puhelua ilman toisen osapuolen lupaa, kysy syy tallenus päällä , ja tallenna jatkossakin.


      • Asia etenee
        Asia etenee kirjoitti:

        Tässä on jo hieman materiaalia kasassa sekä mahdollista joukkokannetta varten, että ehkä muutakin.

        Suomessa ei käsittääkseni ko. yrityksellä yhtään rekisteröityä vastuuhenklilöä, joka edes teoriassa voisi vastata mahdollisista seuraamuksista, mutta olen iloinen, jos joku todistaa tämän vääräksi. Tietysti jos voidaan johtaa kytkentöjä eri maiden välille, tilanne toki muuttuu.

        Suomessa näitä asioita valvoo kullutajaviranomainen, joka on jo ylikuormitettu, joten tuo joukkokanneajatus on hieman hypoteettinen, paitsi jos saisi tutkivan journalismin mukaan aiheeseen, koska tämä on vain yksi esimerkki aiheesta.

        Hieman enemmän pitää kaikkien saada kasaan lisää, jotta voitaisiin perustella voimakkaammat rikosnimikkeet kuin lievä postimyyntiin liittyvä laiminlyönti (saa moitteita jne), tai ehkä voimakkaampikin nimike käy, jos voidaan lainkaan osoittaa, että toiminta on ollut tahallista hyödyn tavoittelua tai välinpitämättömyyttä tai muuten jatkuvaa johdon laiminlyöntiä. Tästä tahallisuudesta ei ole vielä selkeää näyttöä.

        Tekosyyksi myyjälle EI riitä se, että "puhelimet ovat ruuhkautuneet", tai että "web palvelu ja sähköposti oli just silloin rikki tai jumissa" Jo se, että kun sama henkilö, jolle joskus jutellut ei muista puhelua (joka ymmärrettävää), ei löydä siitä tehtyä "kirjausta", se ei ole hyväksyttävää..

        Jos tämä OIKEASTI sallittaan ja hyväksytään, niin seuraavaksi itse perustan Intiaan "sweat shopin", jossa lapset tekevät 16h päivää 6 kerroksiessa rakennuksessa, jossa ei ole ollur rakennuslupaa laajennuksilel jne.... NOT!

        Ihan sama, vaikka "sukat on OK", mutta silloin pitää myös hoitaa asiansa niin, että tällaista keskustelua ei edes synny. H&M:lle maksoi jokusen miljardin korjata puutteensa prosesseissan, sillon kun niitä tuli ha se meni julkkisuuteen. Ainakin H&M korjasi ne jutut, jotka tunnistettiin.

        Noh, Sveitsiin rekisteräity yritys, jolla vahvoja kontakteja "perinnän paikkakunnalle". Paljon on sellaisia juutuja, vaan ei varmaan todennäköisesti tapahtunut, että jokun Tsekkiläinen "hoax-engine" peittelee palautetta hakukonemanipuloinnilla. Aika hassu juttu yhteensattumia, siis ei syytä huoleen.

        On 99% varmaa, että kaikki puhelut tallenetaan (kovalevyt on halpoja) ja IN -vaihteissa kaikki on jo valmiina asennushetkestä asti, vaan kuulin juuri asiantuntijalta syyn siihen, että miksi kun omaa tallennettaan pyytää kuultavaksi, sitä joko ei ole, tai se on poistettu, koska tallenteet tehdään vain "koulutustarkoituksiin jne". "Kukaan" ei ole varmaan kuullut tätä "koulutustarkoitusnäkökulmaa".

        Noh, jatkossa kaikki puhelut talteen vaan. Jos JOKU, kuka tahansa uhkaa, ettet saa tallentaa itseesi liittyvää puhelua ilman toisen osapuolen lupaa, kysy syy tallenus päällä , ja tallenna jatkossakin.

        Oli pakko vastata omaan vastaukssen, sillä tuo "blogspot" -linkin takana oleba juttu tiivistää paljon asioita:
        - yritys joka "toimii Suomessa", ei anna Y-numeroa edes pyydettäessä
        - perintäfirma ja "courlux-konserni" verkostoituneet useissa maissa
        - shanghai -kytekntä oli uusi juttu, pitää tarkistaa. Siellähän "tosinaan" ei tarvita nimeöä allekirjoittamiseen JOS on yrityksen sinetit
        - itse löysin uusia "tuotemerkkejä", tosin itsellä listalla pari lisää noista, jotka puuttuivat

        jne.... kiitos linkeistä. Auttaa asiaa.

        Osa asioista vanhenee aika nopeasti, mutta onneksi "tominnassa" on taas elpymisen merkkejä, jolloin vanhenemisaikaan ei pääse vetoamaan, jos asiassa on "aikuisten oikeasti" virheitä toiminnassa.


    • AN791

      Sain mainoksen Seura-lehden mukana, mutta heitin sen pois, koska tuotteet eivät sovi minulle.

    • aarnijuhani

      Kauppaavat tuotteita jatkuvasti, irtisanominen onnistuu vain soittamalla johonkin maksulliseen numeroon, josta ei vastata. Missä on ko firman nettiyhteys? Onko kenelläkään osoitetta ko firmalle - email?

      • Yrjö

        Siellä homma menee törkeäksi. Postista tuli dental-paketti, jota en edes ollut tilannut.
        Sitten maaliskuussa maksukehotus, kun en ollut maksanut enkä palauttanut.
        Olin luullut näytteeksi, kun itsekseen lähettelevät.


      • Anonyymi
        Yrjö kirjoitti:

        Siellä homma menee törkeäksi. Postista tuli dental-paketti, jota en edes ollut tilannut.
        Sitten maaliskuussa maksukehotus, kun en ollut maksanut enkä palauttanut.
        Olin luullut näytteeksi, kun itsekseen lähettelevät.

        Itse olen tilannut kyseisestä firmasta vuosia sukkia ja kertaakaan ei ole kusettanut ja aina on tullut tuote perille koska silloin aikoinaan kun ne otti yhteyttä nii sanoin suoraan et jos kusetatte nii en ikinä tilaa heilt mi8tään tyytyväinen asiakas vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tilannut kyseisestä firmasta vuosia sukkia ja kertaakaan ei ole kusettanut ja aina on tullut tuote perille koska silloin aikoinaan kun ne otti yhteyttä nii sanoin suoraan et jos kusetatte nii en ikinä tilaa heilt mi8tään tyytyväinen asiakas vuosia

        Sinä oletkin itse se kusettaja. Ei sinua kukaan kuseta. Ja vielä kehtaat mainostaa omia kusetustuotteitasi.

        Varokaa!


    • Anonyymi

      Tämä on kyllä kummallinen sivusto, jossa kielenkäyttö on ihan ala-arvoista ja perustelematonta! Ei kannattane edes kommentoida, mutta kommentoin nyt kuitenkin tänne vaihteeksi puhdasta faktaa.
      Olen tilannut useamman vuoden ajan sukkia Courluxilta ja kaikki on toiminut ihan tarkasti sopimusten mukaan. Laatu on ihan hyvä ja hintakin varsin kohtuullinen. Nyt päätin lopettaa tilaukseni ja kaikki toimi säntillisesti eli tilaus päättyi muutamalla klikkauksella ja vahvistus päättymisestä kilahti heti mailiini.
      Toki tämänkin firman on tarkoitus myydä tuotteitaan, aika agressiivisestikin markkinoiden, mutta ei siinä nyt ole mitään kovin kummallista. Ja varmastikin joutuu jonkinlaisiin hankaluuksiin, jos ei esimerkiksi maksa laskujaan. Siinäkään ei ole mitään kummallista.
      Jos vertaa tällä sivustolla olevien kaikenlaisten kommenttien todenperäisyyttä Courluxin toimintaan, niin Courlux voittaa rehellisyydellään mennen tullen!
      Ja sanon jo varmuuden vuoksi etukäteen, että olen firmasta täysin riippumaton entinen asiakas, joka on täysin tyytyväinen saamaansa palveluun! Tilaus loppui, kun löysin itselleni paremmin sopivia tuotteita ja peruutin tilauksen. Minusta on reilua kertoa positiivisetkin kokemukset.

      • Anonyymi

        Olet yksinkertaisesti yksinkertainen hyväuskoinen hölmö. Olet omasta mielestäsi oikeutettu valehtelemaan ja tukemaan huijariyritystä, koska sinua ei ole edes tarvinnut huijata. Mitä merkitystä sinun todellisilla tai keksityillä kokemuksillasi on? Jos sinua ei ole murhattu, ei tietystikään ketään muutakaan ole murhattu ja kaikki tuhannet murhaajat ovat täysin syyttömiä. Onko mielestäsi näin? Mieti ja ole hiljaa asioista, joita et pysty ymmärtämään.


    • Anonyymi

      Sama firma on toimittanut minulle Sukkia ja partateriä....ainakin minun kohdalla tämä asiakaspalvelu toiminut jotta tilauksen voi lopettaa...

      Tämä toimii myös netin kautta kirjautumalla.

      • Anonyymi

        Ei taida löytyä tuosta firmasta yhtään suomen kieltä osaavaa henkilöä.

        Kyse on nyt ainoastaan ja vain ainoastaan huijaustapauksista. Ei mistään huijaamisen ohessa harrastetusta oheistoiminnasta. Jos joku edes yrittää puhua jostain muusta, kyse on aina kaikkein törkeimmästä valehtelemisen muodosta ja kanssarikollisuudesta. Tai äärimmäisestä typeryydestä.


      • Anonyymi

        Ei toimi peruutus ei anna mennä loppuun saakka.


    • Anonyymi

      Ihan pakko kommentoida, kyseisestä firmasta, vaimo tilannut sieltä sukkia ja pikkuhoisuja, JOKA VITUN IKINEN PAKETTI ON TULLUT PERILLE, laskut ei oo kun alle 20e pakkauksista joissa on 4-6 sukat tai alushousut, mitä vitun huijareiden tukemista se on jos tilaa firmasta joka on näköjään monelle muullekin toiminut ihan hyvin, 99% näistä kommenteista on näköjään idiotttien kirjoittamia, se että joillekin ei ole paketti tullut perille ei millään logiikalla tarkoita sitä etteikö firma toimisi joillekin, TAITAA OLLA IHAN OMA VIKA JOS SITÄ VITUN MUUTTOILMOITUSTA EI OSAA TEHDÄ JA PAKETIT MENEE VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN, mitä firman asiakas palveluun tulee niin heidän virallisesta numerostaan VASTASI SUOMEA SYNTYPERÄISESTI PUHUVA NAINEN,JOKA ESITTELI ITSENSÄ JA OLI ASIALLINEN JA VASTASI KAIKKIIN KYSYMYKSIIN, jos te ette itse osaa käyttää kännykkään niin syyttäkää siitä itseänne, älkää mitään firmoja. Vittu mitä idiootteja, kukin tehköön mitä haluaa mutta muistakaa että kokemukset joka HELVETIN ASIASSA RIIPPUU TÄYSIN IHMISISTÄ, JOS KÄYTTÄYDYTTE KUIN IDIOOTIT NI MITÄ VITTUA VOITTE ODOTTAA ETTÄ TEILLE PÄIN KÄYTTÄYDYTÄÄN, siis jumalauta mitä pässejä.

      • Anonyymi

        Suurinta osaa yritetään huijata ja huijatuilla rahoilla voidaan mainosmielessä hiukan kompensoida hölmöjen vapaaehtoisesti maksavien maksuja. Ainakin jonkin aikaa.

        Jokainen mukana oleva on kanssarikollinen.


    • Anonyymi

      Sitten vielä että ei ole muka suomessa toimivaa numeroa tai henkilöä, osaatteko te vitun apinat käyttää edes googlea tai lukea? https://www.courlux.com/fi/
      Sivulta löytyy niin firman osoite kirkkonummella kuin muutkin lain vaatimat tiedot, JOS TE ITE OLETTE IMBESILLEJÄ JA ETTE OSAA KÄYTTÄÄ NETTIÄ TAI PUHELINTA NI VITTU ÄLKÄÄ SYYTTÄKÖ SIITÄ MITÄÄN MUUTA KUIN ITSEÄNNE


      samoin firma löytyy ihan suomen yritysluettelosta eli jos te ette osaa nettiä käyttää niin syyttäkää apinat itseänne..

      • Anonyymi

        Suurin osa huijauksen uhreistä ei saa eikä löydä yhteistietoja. Ne jaetaan vain vapaaehtoisesti maksaville "hyville" asiakkaille. Onko jotain epäselvää?

        Jokainen provisiopalkkainen puhelinrobotti toimii erilailla. Samoin "asiakspalvelijat". Pitkäjänteistä huijaustoimintaa.


      • Anonyymi

        Sinä olet sivistymätön moukka.
        Menikö noin pienestä hermot.
        Opettele edes käyttäytymään.


    • Anonyymi

      Niin se osoite ja muut yhteistiedot tosiaan löytyy suoraan firman omilta verkkosivuilta, niinku edellisessä viestissä sanottiin niin kannatanee opetella lukemaan.. Sieltä asiakaspalvelusta myös vastaa ihan suomea syntyperäisesti puhuva ihminen ei todellakaan mikään robotti, ihan miten vaan, jos ei tosiaa osaa goolettaa eikä lukea ei varmaan kannata tilata mitään yhtään mistään niin ei tarvitse itkeäkään kun ei löydä tietoja jotka ovat kaikken nähtävillä firman omilla suomenkielisillä sivuilla

    • Anonyymi

      Kun se sivuilla itse käyminen ja nillä navigointi on niin helvetin vaikeaa niin tässä niille jotka täällä ylipäätään omaavat edes lukutaidon:

      Ota meihin yhteyttä
      Courlux asiakaspalvelu
      PL 89, 02401 KIRKKONUMMI
      Puhelin: 09 22 19 33 25
      Avoinna arkisin: 9.00 - 15.00

      ps meni noin kymmenen sekunttia googlessa että nämä tiedot löytyivät eli vitun vaikeaa on

      • Anonyymi

        Älä yritä kiertää tosiasioita. Huijausten uhreilla ei ole useinkaan mitään mahdollisutta löytää mitään oikeita yhteystietoja eikä niitä ole tarkoituksellisesti jaettu. Tämä on fakta.

        Eihän kaikilla ole edes internettiä käytössä. Uhrit valitaan. Eivät ole satunnaisia.


    • Anonyymi

      Pysykää erossa tästä firmasta älkää erehtykö tilaamaan mitään.....

    • Anonyymi

      Nyt ei löydy mitään muuta yhteystietoa kuin kirjautumissivu mistä ei pääse sisälle???

    • Anonyymi

      lopetan kans tän uuden tilaus systeemin takia, gmail hylkää aina wwww.courlux.com osoitteen , milläs sitten otat yhteyttä , perseestä uudet systeemit saadaan ihmiset pakko tilaajiksi tällä kurin , vanha toimisto pelas hyvin oli normi puhelinnumerokin vielä , ei rosvo numero !!!!!!!!!!!??????

    • Anonyymi

      Haluan lopettaa tilauksen.
      Tuotteet huonontuneet. EI SAA mitään kautta yhteyttä.
      Puh.09 22193325 ei käytössä.
      Yhteydenotto netin kautta ei onnistu. Herjaa virheellistä asiakasnumeroa tms.
      Ei sähköpostiosoitetta.
      Tullut vastaan jo 2 eri PL-osoitetta. Toinen Kirkkonummella, toinen Tuusulassa.
      Nyt meni hermot. Ihan perseestä.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut vaihtelevasti Courlux asiakkaana jo noin 10 vuotta. Yhtäjaksoinen asiakkuus on kestänyt maksimissaan muutaman kuukauden ja sitten olen pitänyt pidempiä taukoja tilauksissa, yleensä jo toisen lähetyksen jälkeen.

      Olen puhelinmyyjän mainostuksen 'uhrina' tilannut sitten sen ensimmäisen ilmaisen 'näytepakkauksen'. Yleensä olen peruuttanut tilauksen ennen, kuin varsinainen lähetys on ehtinyt lähteä liikenteeseen.

      Täytyy tuon 10 vuoden kokemuksella todeta, että varsinkin miesten sukkien ja alushousujen laatu on heikentynyt valtavasti.

      Viimeksi tänä vuonna sain sen ilmaisen näyte-erän lyhyistä bambusukista ja ne olivat ala-arvoisen heikot. Käytin kahtena päivänä ko. sukkia ja ne olivat jo puhki kannasta ja varpaiden takaa.
      Hoidan jalkojani säännöllisesti, eikä minulla ole kovettumia jalkapohjissa, koska jokaisen suihkun yhteydessä hion laavakivellä jalkapohjani kantapään ja päkiän kohdalta huolella. Jalkapohjani ovat kuin lapsen peppu pehmeät, joten karkeista jalkapohjista ei siis ole kyse.

      Aikaisemmin bambusukat kestivät hyvin ja sama oli alushousujen kanssa, koska materiaalia oli silloin paksumpaa ja kestävämpää. Nyt sukat ovat niin ohkaiset, että valo paistaa kirkkaana läpi. Ei siis ihme, että ne menevät puhki helposti.

      Ymmärrän tietysti, miksi laatu on huonontunut. Jos kulutustavarat tehdään liian kestäväksi, niin se merkitsee sitä, että kauppa ei silloin käy niin hyvin.
      Alushousuissa haarat myös menevät puhki paljon helpommin ja boxereissa lahkeiden suut väljähtyvät niin, että pallit sujahtavat lahkeiden suusta ulos, eikä niitä housuja viitsi silloin käyttää, vaan ne menevät suoraan roskiin.

      En siis voi suositella Courluxin tuotteita niiltä osin, joista minulla on kokemusta.
      Valitettava asia, mutta ymmärrän, että kun mennään bisnes edellä touhuun, niin yrityksen tuloksen maksimointi on tärkeämpää kuin asiakkaiden tyytyväisyys.
      Monelle yritykselle kun riittää 'kertakäyttö' asiakkuus, koska massa on niin suuri ja katteet kohdillaan.

    • Anonyymi

      Normaalia ikävää touhua. Olen myös ainakin kerran jopa kirjoittanut kirjeellä, että haluan pois koko pumpusta, mutta ei. AINA VAAN TULEE tSEKISTÄ PAKETTIA.
      En enää kirjaudu, en rekisteröidy mihinkään. Joskus sen tein, tyhmä olin.

      Marja Liisa Kunnas Helsinki

      EN HALUA SUKKIANNE.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe