Jeesus sen teki.

Timoriepu

Me ihmiset olisimme toivottomia ja synneissämme, ellei Jeesus olisi tullut ja sovittanut syntejämme Golgatan ristillä. Hän otti päälleen syntimme, kirouksen ja meille kuuluvan rangaistuksen, vapaaehtoisesti, Jumalan tahdosta. Kiitos Jumalalle!

Ihminen vanhurskautetaan, eli tehdään Jumalalle kelpaavaksi uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan".
2. Kor. 5:19

Hyvää pääsiäistä!

45

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölökynkölökyn.

Siunattuva piäsiäestä sinullekii!

• Timoriepu

Ja terveiset Savoon!

• Kiitos Jeesus!!!

Kiitos Jeesukselle hänen sanomattoman suuresta armostaan, jonka hän meille antoi!

• Timoriepu

Sanat eivät todella riitä kertomaan, miten paljon hän on meitä rakastanut ristillä.

• Järkevä ihminen
        Timoriepu kirjoitti:

Sanat eivät todella riitä kertomaan, miten paljon hän on meitä rakastanut ristillä.

Sairaat PASKAT! AIVOVAMMASET, DUUUH.

• khkf
        Järkevä ihminen kirjoitti:

Terveyttä sinullekkin...

• todellako?
        Järkevä ihminen kirjoitti:

Noinko puhuu järkevä ihminen?

• tuossa itsestään, ja muista opetuslapsista, eikä suinkaan uudelleen kastetusta ja Pyhästä Hengestä osattomasta Timorievusta, jolle Saatana on uskonut omat veriset sovituksen sanansa.

• Timoriepu

Miksi olet niin katkera kaikille?

• Timoriepu kirjoitti:

Miksi olet niin katkera kaikille?

kaltaisesi, totuudesta luopunut, Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama pitää automaattisesti totuutta valheena, ja valhetta totuutena. Minulle ei ole uskottu tällaista saatanallista sovituksen sanaa:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala
        on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä
        ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan
        päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä
        tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

Niin kuin sinäkin, aikuinen mies, edelleen kannat tuota veristä riepuasi, niin kuin pikkulapset unirättiä. Jokunen vuosi sitten siitä hetkeksi luovuit, mutta veri veti takaisin.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

kaltaisesi, totuudesta luopunut, Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama pitää automaattisesti totuutta valheena, ja valhetta totuutena. Minulle ei ole uskottu tällaista saatanallista sovituksen sanaa:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala
        on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä
        ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan
        päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä
        tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

Niin kuin sinäkin, aikuinen mies, edelleen kannat tuota veristä riepuasi, niin kuin pikkulapset unirättiä. Jokunen vuosi sitten siitä hetkeksi luovuit, mutta veri veti takaisin.

Raamattu kehottaa kitkemään kaikki katkeruuden juuret pois.

• 1417
        Timoriepu kirjoitti:

Älä tuota pelkää! Tepukkaa ahistaa vaan taas kerran, eli koko ajan. Menis vaikka piäsijäis munnii mualloommaan.

• Timoriepu kirjoitti:

Saatanan helluntailaisessakin rikkaruohopellossa.

Ja Jeesuksen opetuksen mukaan rikkaruhotkin saavat kasvaa vapaasti elonkorjuuseen asti. Mutta Saatanan valtakunnassa totuuden vehnä on niin katkeraa, että se on Paavalin opetuksen mukaan pakko poistaa:

"Poistakaa paha keskuudestanne."

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ja Jeesuksen opetuksen mukaan rikkaruhotkin saavat kasvaa vapaasti elonkorjuuseen asti. Mutta Saatanan valtakunnassa totuuden vehnä on niin katkeraa, että se on Paavalin opetuksen mukaan pakko poistaa:

Huuda avuksesi Jeesusta, sillä minulla on se usko, että jos vilpittömästi hänen puoleensa käännyt ja häntä avuksi huudat hän voi sinut kaikesta katkeruudesta, vihasta ja anteeksiantamattomuudesta vapauttaa.

• palstalainen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

ei voi tietää totuutta.

Viimeistään nämä solvauksesi avasivat silmäni näkemään, että sinä olet parantumaton pilkkaaja. Häpeä, jos osaat.

• Timoriepu kirjoitti:

Huuda avuksesi Jeesusta, sillä minulla on se usko, että jos vilpittömästi hänen puoleensa käännyt ja häntä avuksi huudat hän voi sinut kaikesta katkeruudesta, vihasta ja anteeksiantamattomuudesta vapauttaa.

ja päästy vapauteen jo yli 22 vuotta sitten, vapauteen, josta uudelleen helluntailaiseksi kastetulla ei ole harmainta aavistustakaan.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

ja päästy vapauteen jo yli 22 vuotta sitten, vapauteen, josta uudelleen helluntailaiseksi kastetulla ei ole harmainta aavistustakaan.

Vaikka olisitkin kerran vapautunut, mutta olet uudestaan antanut sitoa itsesi katkeruuden, vihan ja anteeksiantamattomuuden kahleisiin, sinun tarvitsee huutaa Jeesus Kristusta uudelleen avuksi ja vapauttajaksi. Jeesus on äärettömän armollinen, mutta älä tee tyhjäksi sitä, van tartu armon käsivarteen uudelleen. Meillä on vain tämä yksi elämä, yksi tilaisuus.

• pitkään uskossa.
        Timoriepu kirjoitti:

Vaikka olisitkin kerran vapautunut, mutta olet uudestaan antanut sitoa itsesi katkeruuden, vihan ja anteeksiantamattomuuden kahleisiin, sinun tarvitsee huutaa Jeesus Kristusta uudelleen avuksi ja vapauttajaksi. Jeesus on äärettömän armollinen, mutta älä tee tyhjäksi sitä, van tartu armon käsivarteen uudelleen. Meillä on vain tämä yksi elämä, yksi tilaisuus.

Eilisen kokemukset eivät auta, jos sydämessä on myrkkyä tänään. Oikein sanoit Timo. Hyvä.

• Warmhole
        TeuvoSuni kirjoitti:

ei voi tietää totuutta.

kuullostaa. Suoraan kadotuksen syövereistä. Siis äänen sävy, laatu ja info. Se on kauheaa, mutta totta.
        Ei sitä kristityn sovi kuunnella. Olkoon tämäkin tapaus varoittavana esimerkkinä mihin sielunvihollinen voi ihmisen viedä.

• valitettavasti.
        Warmhole kirjoitti:

kuullostaa. Suoraan kadotuksen syövereistä. Siis äänen sävy, laatu ja info. Se on kauheaa, mutta totta.
        Ei sitä kristityn sovi kuunnella. Olkoon tämäkin tapaus varoittavana esimerkkinä mihin sielunvihollinen voi ihmisen viedä.

sanoit ihan oikein ja totuuden.

• Timoriepu kirjoitti:

Jumalalle ja hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle, mutta ei Saatanalle ja hänen Antikristus-pojalleen, koska he vaativat kasteen uusimisen.

Mutta koska satuin olemaan Jumalan valittu, niin näin ihmeellisellä tavalla hän esti minut menemästä lähellekään sitä paikkaa, missä ihmisiä Saatanan omiksi kastetaan Ja tästä on jo aikaa lähes 20 vuotta:

Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla,
        en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja.
        Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän
        Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki
        hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden
        haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus
        omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen
        iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
        elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin
        toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei
        tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
        ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se
        helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä
        kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle
        kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen
        käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja
        rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun
        ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on
        omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

Joten sen pituinen se.

Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
        ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon
        saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta
        portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jumalalle ja hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle, mutta ei Saatanalle ja hänen Antikristus-pojalleen, koska he vaativat kasteen uusimisen.

Mutta koska satuin olemaan Jumalan valittu, niin näin ihmeellisellä tavalla hän esti minut menemästä lähellekään sitä paikkaa, missä ihmisiä Saatanan omiksi kastetaan Ja tästä on jo aikaa lähes 20 vuotta:

Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla,
        en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja.
        Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän
        Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki
        hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden
        haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus
        omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen
        iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
        elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin
        toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei
        tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
        ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se
        helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä
        kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle
        kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen
        käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja
        rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun
        ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on
        omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

Joten sen pituinen se.

Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
        ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon
        saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta
        portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

Kun nyt elät vihassa ja katkeruudessa ja herjassa, niin se kertoo, ettet ole valvonut hengellistä elämääsi, vaan olet päästänyt sinne kaikenlaista saastaa ja siksi hedelmäsi on se, mikä se on, kaikkien niiden harvojen palstalaisten nähtävissä. Jeesus Kristus kutsuu sinua uudistukseen, pois pahan vallasta.

• Jeesukseen uskova.

on voimassa kaikkina aikoina kaikille Jumalaa pelkääville ja Jeesusta rakastaville uskoville.

• palstalainen.
        Jeesukseen uskova. kirjoitti:

on voimassa kaikkina aikoina kaikille Jumalaa pelkääville ja Jeesusta rakastaville uskoville.

Juuri niin asia on. Jumalan sana on niin ja aamen niille, jotka Jeesusta rakastavat ja seuraavat.

• Timoriepu kirjoitti:

Kun nyt elät vihassa ja katkeruudessa ja herjassa, niin se kertoo, ettet ole valvonut hengellistä elämääsi, vaan olet päästänyt sinne kaikenlaista saastaa ja siksi hedelmäsi on se, mikä se on, kaikkien niiden harvojen palstalaisten nähtävissä. Jeesus Kristus kutsuu sinua uudistukseen, pois pahan vallasta.

on kaltaisillesi siitä luopuneille, Jumalan paaduttamille ja Saatanan tekopyhittämille, juuri sitä, millaisena sen itse koet.

Kyllä Jeesus Kristus yhdessä Isän kanssa ovat pitäneet minustakin huolen, ettei totuus ole päässyt poistumaan ja Saatanan valheen henki tullut tilalle:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
        riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
        kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

on kaltaisillesi siitä luopuneille, Jumalan paaduttamille ja Saatanan tekopyhittämille, juuri sitä, millaisena sen itse koet.

Kyllä Jeesus Kristus yhdessä Isän kanssa ovat pitäneet minustakin huolen, ettei totuus ole päässyt poistumaan ja Saatanan valheen henki tullut tilalle:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
        riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
        kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Isä ja minä olemme yhtä."

On ikävä todeta, että sinä vedät Jumalan sanan verhon katumattomien tekojesi päälle, ilman Jeesuksen veren puhdistusta.
        Jumala on ollut erittäin pitkämielinen kohdallasi, sillä hän haluaa sinunkin pelastuvan.

Tämä sana velvoittaa sinuakin:
        2. Tim. 2:19
        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".

Hyvää yötä.

• Timoriepu kirjoitti:

On ikävä todeta, että sinä vedät Jumalan sanan verhon katumattomien tekojesi päälle, ilman Jeesuksen veren puhdistusta.
        Jumala on ollut erittäin pitkämielinen kohdallasi, sillä hän haluaa sinunkin pelastuvan.

Tämä sana velvoittaa sinuakin:
        2. Tim. 2:19
        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".

Hyvää yötä.

pystynyt helluntailaista porttoa jättämään, vaikka Jumalan kutsu on selvä:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

Ja yhtä pitävä sen Jumalan ilmoituksen kanssa, että kun tuomion päivä koittaa, ensimmäisenä tuhotaan nämä ihmisten rakentamat jumalanhuoneet palvelijoineen ja joukkoineen, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla."

• Timoriepu
        TeuvoSuni kirjoitti:

pystynyt helluntailaista porttoa jättämään, vaikka Jumalan kutsu on selvä:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
        kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
        hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
        hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
        synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
        syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
        pahoja tekojaan."

Ja yhtä pitävä sen Jumalan ilmoituksen kanssa, että kun tuomion päivä koittaa, ensimmäisenä tuhotaan nämä ihmisten rakentamat jumalanhuoneet palvelijoineen ja joukkoineen, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla."

Ne, jotka Jeesus on omikseen hyväksynyt kelpaavat minunkin sisareksini ja veljiksini.
        Minä en kiroa, enkä halveksu niitä, jotka Jeesus on puhdistanut.

• taivaasta sataa
        Timoriepu kirjoitti:

Ne, jotka Jeesus on omikseen hyväksynyt kelpaavat minunkin sisareksini ja veljiksini.

Sait oikeat sanat ylhäältä.

• Timoriepu kirjoitti:

ei Saatanalla olisi "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."

• Timoriepu
        taivaasta sataa kirjoitti:

Sait oikeat sanat ylhäältä.

Niinhän se Raamattumme opettaa.

1. Piet. 3:9
        "Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte".

• palstalainen.
        palstalainen. kirjoitti:

Viimeistään nämä solvauksesi avasivat silmäni näkemään, että sinä olet parantumaton pilkkaaja. Häpeä, jos osaat.

Kuinka kauan olet palstalla ollut?

• Sananl. 21:23 Jok

Sananl. 21:23

Joka suunsa ja kielensä varoo, se henkensä ahdistuksilta varoo.

• Miksi herjaat?
        TeuvoSuni kirjoitti:

21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä,
        22 joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut",
        23 joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee,
        24 joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".
        25 Sillä te olitte "eksyksissä niinkuin lampaat", mutta nyt te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan tykö.

• Usko Toivonen

Kiitos " Timoriepu " hyvästä ja oikeassa Hengessä tehdystä avauksesta.

Siunattua pääsiäisen aikaa sinulle ja muillekin palatalaisille.

• Kiitos Timo hyvästä aloituksesta. Kyllä Jeesus on hyvä! Vain yksin Jeesus hän mulle riittävi
      vain Hänen luonaan tyyntyy syömmeni.Eikös se jotenkin noin mennyt ne laulun sanat.
      Siunattua pääsiäistä sinulle ja perheelesi muistetaan toisiamme rukouksissa.
      Isän käteen!

• Timoriepu

Kiitos siunauksen toivotuksesta.
        Tähän aiheeseen en ikinä kyllästy ja koska se on tärkein, ydinasia hengellisessä elämässämme, sen laittaminen aloitukseksi on mielestäni tarpeellista aika ajoin.

Hyvää pääsiäistä teillekin ja jatketaan rukouksia toistemme puolesta!

• aijaaijee!

Timoriepu tullut takaisin?

• sinullekin!

pääsiäistä

• kiitos Herralle

Hyvää ja iloista ja rauhaisaa ja vanhurskasta pääsiäistä Isän Jumalan ja Herran Jeesuksen kunniaksi ja Jumalan lasten kirkkaudeksi.

• Kiitos Jeesus!

Ilman Jeesusta meille olisi käynyt kehnot.

• Jes. 53:4-5

4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
      5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

• Kiitos Jeesus!

Kiitos Jeesus!

• Ylistys Jeesukselle!

Ylistys Jeesukselle!

• Meidän tähtemme.

Ap. t. 8:32

Ja se kirjoitus, jota hän luki, oli tämä: "Niinkuin lammas hänet viedään teuraaksi; ja niinkuin karitsa on ääneti keritsijänsä edessä, niin ei hänkään suutansa avaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe