olis pikku probleema.zykxel modeemi adsl 2(8meganen soneran laajakaista)käytän langattomasti ja toimii windows7 läppärissä ok(joskus harvoin muutaman sekunnin katkos,yhteys tulee kyllä heti takas)mutta ongelma:toinen kone miniläppäri ,windows xp käyttiksellä toimii ja ei toimi,herjailee että ei löydä ip osoitetta,,olisinkohan jotain sählännyt asetuksista kun ennen omaa kaistaa käytin naapurustolta sieppaamaa wlan yhteyttä.nyt se hakee yhteyden automaattisesti oman mut ei toimi kun joskus ja vähän aikaa..piuhan kun laittaa kiinni niin pelittää 100%..en viitsisi buutata konetta kun ohjelmat häipyy ja ei ole levyasemaa et sais varmuuskopioitua!
adsl+2konetta
gideon 50
2
321
Vastaukset
- veijonäkki
Laita kiinteä ip-osoite.
- Toinenurpo
Tuossa neuvottiin antamaan kiinteä IP-osoite? Mihin se annetaan ja mistä tietää mikä luku annetaan? Pitääkö sama luku antaa modeemille ja mihin? Entäs nuo DNS ym. kohdat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769