Hei :)
Olen horoskoopiltani leijona nainen,ja olen seurustellut nyt puoli vuotta jousimiehen kanssa...
Voisiko joku yställisesti kertoa,kuinka me sovimme yhteen,ja mitkä ovat suhteemme kompastus kivet? ja kertoa yleensäkkin näistä merkeistä niiden vahvuuksista,ja heikkouksista :) kiitos..
olen syntynyt 23.07 1991 klo 00.30,ja mieheni 04.12 1990... Auttakaa!!
Leijona-nainen ja levoton jousimies miehenä
3
648
Vastaukset
- Astrologist
jos kertoisit missä olette kumpikin syntyneet, sillä kunnollisen syntymäkartan tekemiseen tarvitaan myös syntymäpaikkakunnan (siis yleensä sairaalan paikkakunnan) pituus- ja leveysasteet.
Noin yleensäottaen Leijona ja Jousimies sopivat erittäin hyvin yhteen, voisi sanoa että perinteinen pari. Kumpikin on tulimerkki eli ovat keskenään positiivisessa ja helpossa kolmioaspektissa. Mutta pelkät aurinkomerkit kertovat todellakin vain pienen jyväsen totuudesta...- näensinut
leijona eli minä olen syntynyt vaasassa,ja jousimies mieheni on syntynyt pietarsaaressa :)
- mystic fortuneteller
näensinut kirjoitti:
leijona eli minä olen syntynyt vaasassa,ja jousimies mieheni on syntynyt pietarsaaressa :)
minä jos joku tiedän horoskoopeista ja astrologiasta! voin sanoa varmuudella, että syntymäpaikkakunnalla ei ole mitään merkitystä. Mutta nuori neiti oletko aivan varma että uljas miehesi on syntynyt 4.12.. Minua on kutsuttu ennenkin selvännäkijäksi ja minulla tulee heti käsitys että hän on syntynyt 2.12.. ? Olisiko mitenkään mahdollista? Varmista asia.
Yleisesti ottaen joulukuun alkuun syntyneet jousimiehet ovat oikeita roomeoita ja vallan manioita petipuuhissa, myös kovia harrastamaan ja tekemään kaikkea mahdollista mikä kuulostaa jännittävältä ja vaaralliselta.. osuinko oikeaan? Vastaa minulle ja kerro osuinko oikeaan niin voimme kartoittaa suhteenne tulevaisuutta tarkemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745