miksi jengi dissaa pikku-g:tä?

Jäbä

En tajua miksi jengi haukkuu, dissaa ja puhuu paskaa pikku g:stä? taitaa kaikki vaan olla g:lle katellisia ku on saanut niin paljon aikasekseen nuoresta iästään huolimatta!

itse en kuuntele pikku g:tä, en mä silti siitä kuumota ja puhu paskaa koko ajan.. en pidä myöskään iskelmä musiikista, enkä puhu paskaa myöskään iskelmä-artisteisa

11

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

      Eiköhän tuo paskan puhuminen johdu tosta pikku g nimestä...

      • Penny

        siinä tyypissä vaan on jotain niin karmivaa! ei millään pahalla, voihan se olla ihan hyväki tyyppi mut sen nimen kuuleminenki alkaa kuvottaa mua!


    • Ei aina näin

      Pikku G:ssä on kyse jostain muusta kuin musiikista. Enemmänkin se on nuorisokulttuuria. Musiikilliset ansiot ovat vähäiset.

    • PikkuGfani

      Mä ite pidän Pikku g:stä tosi paljon ja ihmettelen miten jotku puhuu siitä paskaa... kyllähän oman mielipiteen saa sanoa mut en mäkään ala väittelee jostain... samaa mieltä...

      • WOMAN

        Kuuntelen sillon tällön pikku g.tä ihan jees. Mut ei mun lemppareita,en kanskaa tajua,miks pitää jauhaa PASKAA toisista,(VARSINKAAN KUN NIITÄ EI TUNNE)??


    • anskukka

      Niin...tyhmää ja lapsellista tommonen. Tuskin kovin moni on sille oikeasti kateellinen, ennemmin dissaus johtuu siitä, millasia faneja sillä on. Kirkuvia teinikanoja jotka kirjottelee foorumit täyteen siitä kuinka pikku gee on NIIN IHQ!!!

      Yleistystähän toi on, mutta niin jengi ajattelee, eikä varmaan kovin väärässä ole. Tuskin kellään joka kerää ympärilleen pelkkiä pikkutyttöjä voi olla kovin hyvä maine...gimmel, tiktak jne. Valitettavaa mutta totta. Nyt olisi kaikkien "ei teinikana-fanien" aika astua esiin ja pelastaa jätkän maine, vaikka tuskin se enää onnistuu.

      • ANSKI

        Nii, siit Pikku G jutusta viel. Miks monet "vanhemmat" teinit sanoo, et se on homo!!?? Tuskin kukaan siihen on niin hyvin tutustunu. Ja miks nää ei sit diggaa siitä voi johtua siitäkin, jos niiden pikkusisarukset diggaa G:tä, niin eihän ne voi siitä sit pitää! Sen nimi Pikku G on vähän hämäävä onhan se jo 16wee. Mutta kyllähän se nimensä pian vaihtaakin. Onneks! (mäkin oon sitä mieltä.) Mutta G:l on kyl todella asialliset ja hyvät biisit muutenki. Se jätkä todellaki osaa räpätä! Sanokaa mitä sanotte, mutta TÄÄ ON MUN MIELIPIDE ja SEN MÄ PIDÄN!!!


      • ennuli
        ANSKI kirjoitti:

        Nii, siit Pikku G jutusta viel. Miks monet "vanhemmat" teinit sanoo, et se on homo!!?? Tuskin kukaan siihen on niin hyvin tutustunu. Ja miks nää ei sit diggaa siitä voi johtua siitäkin, jos niiden pikkusisarukset diggaa G:tä, niin eihän ne voi siitä sit pitää! Sen nimi Pikku G on vähän hämäävä onhan se jo 16wee. Mutta kyllähän se nimensä pian vaihtaakin. Onneks! (mäkin oon sitä mieltä.) Mutta G:l on kyl todella asialliset ja hyvät biisit muutenki. Se jätkä todellaki osaa räpätä! Sanokaa mitä sanotte, mutta TÄÄ ON MUN MIELIPIDE ja SEN MÄ PIDÄN!!!

        mä kuuntelin Pikku G: TÄ silloin ku se tuli joka ikinen päivä mut nyt oon jo alkannu kuunella muutaki! vaikkka se ois huono en mä siitä paskaa puhuis


        T: ennuli

        ps. jos oot puhunnu paskaa niin eikö kannattais lopettaa!


    • Pikku gay

      ..sanoja toisinpäin muuntelee. Teinit angsteissaan yhteiskuntakritiikkiä antaa, voi vittu tulee hyvä olo, mäkin otan kantaa, vaikka kotipaikka on Rymättylä ei Vantaa,Kauniainen tai Lahti, finninaamoissa piilee suomiräpin mahti ja tiivistyy elämäntahti, on maistamatta vielä ensimmäinen eltaantunut sahti.

    • sold

      mä oon kans miettiny tota. jos kerta ei tykkää nii ei siitä tarvii koko aikaa säätää. ihme jengiä.

      olisivat hiljaa jos ei nappaa.

    • niko

      se johtuu siitä että tämmösiä idols / popstars / muita kaupallisia rahastusnaamoja ei jaksais joka helvetin päivän lehdissä katella. ja radiosta ei muuta nykyään tulekaan kuin niitä 2 viikon "hittibiisejä", joita soitetaan hetki ja otetaan sitten uusi tilalle jotta saadaan mahdollisimman paljon rahaa. sama juttu se on kun vituttaa nämä televisio-ohjelmat , on jotain survivor 8:ia ja miljonääri-jussia. ja chattia joka kanavalla. niillä rahastetaan, se vituttaa.!

      se ei ole aitoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2519
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2234
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      56
      2232
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      173
      1743
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe