Eli missä ravintolassa olette syöneet parasta/huonointa pihviä Tampereella? Itse olen tykännyt Haraldista sekä El Torosta. Huonoja kokemuksia löytyy Katupojasta sekä Manhattanilta(jos sitä ravintolaksi voi laskea).
Tampereen paras pihviravintola
8
5193
Vastaukset
- J_K
on Finlaysonin palatsista, Näsinneulasta, Tiiliholvista ja Astorista.
- Miro
Eipä ole mielestäni Näsinneula häränpihviä tarjonnut lähdettyään nykyiselle linjalle, ellei sitten jonkin muun eläimen...
- Lissu
Miro kirjoitti:
Eipä ole mielestäni Näsinneula häränpihviä tarjonnut lähdettyään nykyiselle linjalle, ellei sitten jonkin muun eläimen...
Useita ravintoloita kiertäneenä palaan säännöllisesti Ravintola Antikaan, Tammelaan. Ruoka (muutkin kuin pihvit) on hyvää, samoin palvelu. Kesällä plussaa ulkoterassi. Käykää itse kokeilemassa.
- naisille
Lissu kirjoitti:
Useita ravintoloita kiertäneenä palaan säännöllisesti Ravintola Antikaan, Tammelaan. Ruoka (muutkin kuin pihvit) on hyvää, samoin palvelu. Kesällä plussaa ulkoterassi. Käykää itse kokeilemassa.
Antikasta, mutta miehille joskus tylympää. Eipä muutenkaan mikään kummoinen paikka.
- Tamperer
Coussiccan pippuripihvi on aivan ykkönen. Moni vaan ei tiedä tätä paikkaa, koska se on vähän syrjässä Kalevassa. Pöytä kannattaa varata etukäteen.
www.coussicca.com/- Rane
Coussicaan! Unohtakaa nyt ainakin manhattanin
lastulevypihvit...
- Hukkanen
Ihan ok pippuripihvi on tullut syötyä viimeaikoina ainakin Amarillossa, Koskipuiston Huviretkessä ja Koskipuiston Rossossa.
Myös Saludissa oli ainakin ennen todella hyvät pihvit. - löytyy
Hyvät:
-Tiiliholvi, kallis mutta parhaan pihvin olen saanut täällä
-Coussicca, legendaarinen mesta Kalevassa
-Hopeakello, nami nami
-Tillikka, parasta possupihviä (härästä en tiedä)
-Tammer, lisäksi hieno miljöö
-Rustholli, kaukana Näsijärven rannassa
Huonot:
-Salud, ylimainostettu paikka
-Myllärit, ankea mesta en suosittele
Special:
-Aino ja Ilmari, huvittava paikka menkäähän käymään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772