Omistan tosella pienet kivelset n.4cm pitkät. Luin wikipedista että lasten saantiin vaaditaan vähintään 4,5cm pituiset kivekset. Onko täm totta ja tekeekö nuin pienillä mitään?Olen oikeasti huolissani sillä pelkään olevani tuhkamuna nuin pienten kivesten takia
pienet kivekset
13
2139
Vastaukset
- lekuriko
mene lääkääriin.......psykiatrille
- aloittataj
mitä tuo nyt tarkoitti kysyin että on tott että nuin pienillä kiveksillä ei voi saada lapsia
- senioriman
aloittataj kirjoitti:
mitä tuo nyt tarkoitti kysyin että on tott että nuin pienillä kiveksillä ei voi saada lapsia
itse kivekset on ihan normaalin kokoiset, tarkoittanet varmaan että kivespussit on pienet ja siksi näyttävät koko helahoito pienelle, ei mitään hätää, itsellänikin on olleet pienet pussit koko ikäni ja nyt sentään olen jo 62v ja kiveksset pusseineen on kuin pikkupojalla, mutta kyllä sieltä vaan tavaraa tulee vieläkin ihan liiankin kanssa, runkatessa vit...ttaa spermojen pyyhkiminen milloin seiniltä tai lattioilta
- kokemusta on.
ihan höpöhöpö juttuja. Luin kauan sitten jostain että syömällä paljon appelsiineja lastensaanti on turvattu. Pitänee paikkansa, C-vitamiini piristää siittiöitä, entä kahvi? Myös jättämällä pois alkoholi ja tupakka parannat mieskuntoa.
- terwq
Tietenkinhän toi on vitsi, mut ihan vakavasti ottaen: Onko jollain oikeesti kivekset 4cm tai alle sen? Mul on n. 5cm, enkä oo kellään nähnyt pienempiä ;)
- senioriman
niitä kiveksiä pääsee mittailemaan, ellei ole sitten sen toisen kanssa "silleen", pelkällä näköhavainnolla niitten kokoa ei pysty sanomaan itse erkkikään ja ihan yleistä muuten sekin, että harvoin molemmat kivekset on aivan saman kokoiset, mutta miten näitä kivespusseja sais venytettyä himpun verran suuremmiksi, kas, siinä pulma? (ettei ihan pikkupojan palleilta näyttäis)
- Kissanmunat
senioriman kirjoitti:
niitä kiveksiä pääsee mittailemaan, ellei ole sitten sen toisen kanssa "silleen", pelkällä näköhavainnolla niitten kokoa ei pysty sanomaan itse erkkikään ja ihan yleistä muuten sekin, että harvoin molemmat kivekset on aivan saman kokoiset, mutta miten näitä kivespusseja sais venytettyä himpun verran suuremmiksi, kas, siinä pulma? (ettei ihan pikkupojan palleilta näyttäis)
Oli kaverilla (espanjalainen) iso kyrpä, mutta hämmästyttävän pienet munat. Kaveri kesti tosi pitkää panoa ja tytteli tuntui olevan myös tyytyväinen. Lopulta monen "noston" jälkeen kaveri ruikkais ihan normaalisti mällit mäjelle.
- huio
senioriman kirjoitti:
No kyllähän sen kokoluokan suunnilleen pystyy arvioimaan samoin kuin peniksenkin koon. Mul on kans n. 5cm:n kokoiset pallit, ja vois sanoo, että vähintään 90% palleista, jotka olen luonnossa nähnyt, ovat olleet selvästi isompia kuin mulla.
- nainen**
Jos olet huolissasi, mene lääkäriin.
Poikkeuksellisen pienet kivekset voivat olla merkki hormonihäiriöstä tai esim. seurausta pitkäaikaisesta altistuksesta raskasmetalleille.
Se, että lentääkö mälli ei kerro kivesten kunnosta mitään - suurin osa siemennesteestä kun tulee ihan muualta kuin kiveksistä. Miettikääpä nyt: ei siemensyöksy mihinkään muutu vaikka yhteys kiveksiin katkaistaan (vasektomia). Siis isojakin mällejä roiskiva sonni voi olla tuhkamuna.
Siis, jos haluat varmistua hedelmällisyydestäsi, lääkäri on oikea osoite.- vinkei
Halpatuonti työntömitat näyttää mitä sattuu, ei niihin voi luottaa.
Pane partnerin silmille tehokkaat lukulasit suusexiin.
- pieniponi
Et ole tuhkamuna todennäköisesti. Jos sinulta tulee spermaa ja se on oikean väristä niin todennäköisesti olet siitoskykyinen. Minulla on myös pienet kivekset jotka tosin olivat ennen suuremmat. Aloitettuani ssri- lääkityksen kivesteni koko pieneni olennaisesti. En tiedä mistä ilmiö johtuu, mutta on yleisesti tiedossa, että ssri- lääkkeillä on voimakkaita vaikutuksia seksuaalisen kyvykkyyteen ja halukkuuteen. Todennäköisesti kivekseni palautuvat normaaleiksi lääkityksen jälkeen.
- uroloogikkoko
Voi kuule kun ei siitä spermasta voi päällepäin nähdä mitenkään, onko siellä siittiöitä. Määrä ei myöskään kerro mitään, kuten joku jo aiemmin kertoi. Vain häviävän pieni osa spermasta tulee kiveksistä - suurimman osan tuottaa eturauhanen ja rakkularauhanen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Siemenneste
- Timmi Kissa
Pienet kivekset ovat vain esteettisesti rumat, mutta niillä voi saada lapsia. Ikävä kyllä ne voivat periytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342