Onko ajo-opetusluvan hankinnassa esteenä jos on sakkorangaistus ylinopeudesta?
Ajo-opetuslupa ja sakko
10
5843
Vastaukset
- sakko ja lupa
Ei yksi sakko ole este. Jos niitä on paljon niin se on merkki jonkinlaisesta piittaamattomuudesta ja se voi sitten jo olla este.
- ABECEDE
On siinäkin tuleva amatööriopettaja...
- ohje
Ohjeet on tulkinnanvaraisia joden perusteella voidaan evätä opetuslupa.
Opetuslupaa ei myönnetä hakijalle, jota on pidettävä opetustehtävään sopimattomana liikennerikkomusten tai henkilökohtaisten ominaisuuksiensa vuoksi.
Tuskin vaikuttaa saantiin mutta itse en myöntäisi koska opettajan asenteessa puutteita. - NÄin on
Millainen opettaja on, koska inssiajo ja teoriakoe mittaa ne taidot, ja kun ne on riittävät saa ajokortin, ja sehän on aivan sama, että tuleeko se opetus autokoulusta tai joltain muulta, aivan samat vaatimukset ovat kokeissa silti, eli ei todellakaan tule huonompia/parempia oppilaita opetusluvalla...
- -
ohje kirjoitti:
Ohjeet on tulkinnanvaraisia joden perusteella voidaan evätä opetuslupa.
Opetuslupaa ei myönnetä hakijalle, jota on pidettävä opetustehtävään sopimattomana liikennerikkomusten tai henkilökohtaisten ominaisuuksiensa vuoksi.
Tuskin vaikuttaa saantiin mutta itse en myöntäisi koska opettajan asenteessa puutteita.... tai opettajalla on liikaa asennetta
- Äiti/poliisi
Niin katsotaan tiedot, ja näemme samantien voiko luvan myöntää tai ei, ennustamalla se ei onnistu
- mmmmm7
ei haittaa yksi eikä kaksikaan sakkoa.
- kolkytyks
mmmmm7 kirjoitti:
ei haittaa yksi eikä kaksikaan sakkoa.
Riippuu ylinopeuden suuruudesta ja milloin olet saanut sen. Mieheni ei saanut ajo-opetuslupaa tänä kesänä koska ajoi viime kesänä moottoripyörällä 30-40km/h ylinopeutta.
- 2.krt optuslupa
Ei välttämättä, mutta miten voit selittää jälkikasvulle, että onhan noita ylinopeuksia .... Joo, mutta ajakaa te sitten lakien mukaan. Opetushommaan ryhtyessään pitää ihmisen miettiä (yksin itsetykönään) onko minusta moiseen ja onko ylipäätään ajoasenteeni kelvollinen siirrettäväksi jälkikasvulle. Normaali lakeja ja nopeusrajoitusia noudattava hyvät välit lapseensa omaava järkevä ihminen pystyy opettamaan lapselleen hyvät autoiluedellytykset, jos oma asenne ja taito ovat hyvät (vähintään riittävät). Mielelläänhän sitä opettaisi kaikki miinapaikat "muista sitten se ja se ja se..." ja tule ehjänä kotiin.
- jalallannela
entäs jos saa ylinopeussakot opetusluvan ollessa voimassa? Voidaanko lupa ottaa pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981458
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58829- 36812
- 33723