Ajo-opetuslupa ja sakko

kysyvä1924

Onko ajo-opetusluvan hankinnassa esteenä jos on sakkorangaistus ylinopeudesta?

10

5843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakko ja lupa

Ei yksi sakko ole este. Jos niitä on paljon niin se on merkki jonkinlaisesta piittaamattomuudesta ja se voi sitten jo olla este.

• ABECEDE

On siinäkin tuleva amatööriopettaja...

• ohje

Ohjeet on tulkinnanvaraisia joden perusteella voidaan evätä opetuslupa.

Opetuslupaa ei myönnetä hakijalle, jota on pidettävä opetustehtävään sopimattomana liikennerikkomusten tai henkilökohtaisten ominaisuuksiensa vuoksi.

Tuskin vaikuttaa saantiin mutta itse en myöntäisi koska opettajan asenteessa puutteita.

• NÄin on

Millainen opettaja on, koska inssiajo ja teoriakoe mittaa ne taidot, ja kun ne on riittävät saa ajokortin, ja sehän on aivan sama, että tuleeko se opetus autokoulusta tai joltain muulta, aivan samat vaatimukset ovat kokeissa silti, eli ei todellakaan tule huonompia/parempia oppilaita opetusluvalla...

• -
        ohje kirjoitti:

Ohjeet on tulkinnanvaraisia joden perusteella voidaan evätä opetuslupa.

Opetuslupaa ei myönnetä hakijalle, jota on pidettävä opetustehtävään sopimattomana liikennerikkomusten tai henkilökohtaisten ominaisuuksiensa vuoksi.

Tuskin vaikuttaa saantiin mutta itse en myöntäisi koska opettajan asenteessa puutteita.

... tai opettajalla on liikaa asennetta

• Äiti/poliisi

Niin katsotaan tiedot, ja näemme samantien voiko luvan myöntää tai ei, ennustamalla se ei onnistu

• mmmmm7

ei haittaa yksi eikä kaksikaan sakkoa.

• kolkytyks
        mmmmm7 kirjoitti:

ei haittaa yksi eikä kaksikaan sakkoa.

Riippuu ylinopeuden suuruudesta ja milloin olet saanut sen. Mieheni ei saanut ajo-opetuslupaa tänä kesänä koska ajoi viime kesänä moottoripyörällä 30-40km/h ylinopeutta.

• 2.krt optuslupa

Ei välttämättä, mutta miten voit selittää jälkikasvulle, että onhan noita ylinopeuksia .... Joo, mutta ajakaa te sitten lakien mukaan. Opetushommaan ryhtyessään pitää ihmisen miettiä (yksin itsetykönään) onko minusta moiseen ja onko ylipäätään ajoasenteeni kelvollinen siirrettäväksi jälkikasvulle. Normaali lakeja ja nopeusrajoitusia noudattava hyvät välit lapseensa omaava järkevä ihminen pystyy opettamaan lapselleen hyvät autoiluedellytykset, jos oma asenne ja taito ovat hyvät (vähintään riittävät). Mielelläänhän sitä opettaisi kaikki miinapaikat "muista sitten se ja se ja se..." ja tule ehjänä kotiin.

• jalallannela

entäs jos saa ylinopeussakot opetusluvan ollessa voimassa? Voidaanko lupa ottaa pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1458
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      829
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe