Osta huva kebab !

Alluhah

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/epaily-ravintoloitsija-haki-ruokaa-roskiksesta/174446

Minkä värinen toi "ravintoloitsija" valvontakameran kuvassa on?
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/9940616-big.jpg

"Terveysviranomaiset selvittävät parhaillaan Vaasassa tapausta, jossa ravintoloitsijan epäillään ottaneen ruokaa roskiksesta, kertoo Turun Sanomat."

"Lehden mukaan ravintoloitsija penkoo toistuvasti vieressä olevan kaupan jäteastiaa ja ottaa sieltä ruokaa mukaansa."

Ravintoloitsija on sisäistänyt hyvin kierrätyksen?
Siksikö ne tietyt pizzapaikat myyvät niin halvalla?
Samapa tuo mitä paskaa vääräuskoiselle.

14

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alluhah

linkkipelle iski taas!!

• jitterbooki

elä, elä,,,,antaa vaan linkittää, onpahan taviksille lukemista ajan hermolla,,,,,

• Niet, kebab

Kun kävin pizzalla Iisalmessa ja hinta oli alle 4-euroo. Eihän siihen hintaan mitenkään voi tehdä pizzaa ostotarvikkeista ja maksaa vuokrat, verot, sotut.....
        Nämä tuhoo rehellisten yrittäjien mahdollisuudet. Joka tuppukylässä alkaa olla vielä nuita kulttuuri koijjareita.
        Ei kiitos enää !!!! En halua osallistua rikollisuuteen.

• jitterbooki
        Niet, kebab kirjoitti:

Kun kävin pizzalla Iisalmessa ja hinta oli alle 4-euroo. Eihän siihen hintaan mitenkään voi tehdä pizzaa ostotarvikkeista ja maksaa vuokrat, verot, sotut.....
        Nämä tuhoo rehellisten yrittäjien mahdollisuudet. Joka tuppukylässä alkaa olla vielä nuita kulttuuri koijjareita.
        Ei kiitos enää !!!! En halua osallistua rikollisuuteen.

noo, minä en ole ostanut ainuttakaan pizzaa, ym. ikinä noista paikoista,,

• Minä syö ruoka

Te lähettä minulle lehti mainos jossa sika kuva se lehti tulla postia minä en tilannut. Minä en osta sitä sika kauppa. Te olla rasisti meillä kotona ei tule sika mainos.
      Te sotke ruoka sika, minun lapsi syödä kunnon ruoka ei sika koulu. Te kansa olla sika kansa.

• piises mässi

lähetä vaan lisää linkkejä tämän mooses pessin kiusaksi

• hyuva kansa
        piises mässi kirjoitti:

lähetä vaan lisää linkkejä tämän mooses pessin kiusaksi

te maksa minun asunto ruoka vaate te olla huva kansa.mun perhe on muutamasa kaiki tanne.mulla 6 veljea teila paljo raha mulla jaa ylimaaraista laitan vähän kotiiin aina.
        olen asunut 4 vuota taalla huva olla,ei ole toita mutta aika on menny kavereide kans.
        teilla paljo kauniita naisia.
        Te olla huva kansa.

• Lohvanperänen
        hyuva kansa kirjoitti:

te maksa minun asunto ruoka vaate te olla huva kansa.mun perhe on muutamasa kaiki tanne.mulla 6 veljea teila paljo raha mulla jaa ylimaaraista laitan vähän kotiiin aina.
        olen asunut 4 vuota taalla huva olla,ei ole toita mutta aika on menny kavereide kans.
        teilla paljo kauniita naisia.
        Te olla huva kansa.

empä oo kepakkia syöny,mille lie maistuu.

• PIZZA HOTTI
        Lohvanperänen kirjoitti:

empä oo kepakkia syöny,mille lie maistuu.

Olla lammas liha tai kameli. Vuohi kayda myos jos vuohi ei anna maito ena.
        Liha ola halai teurastus Allah mieli. Lammas ei tunne tuska kun mina viilta kaula auki puukko. Mina vaan sano ALLAH luja niin se olla taika sana iso taika ja lammas ei karsi kun vuota kuivi muutama tiimalasi.tule maista huva kebab sina et petu. suomipoika tule va suomi tutto tule aina vaan.

• eiaivoseptyy
        PIZZA HOTTI kirjoitti:

Olla lammas liha tai kameli. Vuohi kayda myos jos vuohi ei anna maito ena.
        Liha ola halai teurastus Allah mieli. Lammas ei tunne tuska kun mina viilta kaula auki puukko. Mina vaan sano ALLAH luja niin se olla taika sana iso taika ja lammas ei karsi kun vuota kuivi muutama tiimalasi.tule maista huva kebab sina et petu. suomipoika tule va suomi tutto tule aina vaan.

taida kukaan noita linkkejä lukea, jos ei pysty tai osaa kirjoittaa itse, voisi murehtia itsekseen omaa kurjuuttaan

• kepakko heppi
        eiaivoseptyy kirjoitti:

taida kukaan noita linkkejä lukea, jos ei pysty tai osaa kirjoittaa itse, voisi murehtia itsekseen omaa kurjuuttaan

kaikki linkit katotaan ja luetaan ihan vaan mooses pessin kiusaksi. hjuva kebeb!!

• Jänkhä joonas
        kepakko heppi kirjoitti:

kaikki linkit katotaan ja luetaan ihan vaan mooses pessin kiusaksi. hjuva kebeb!!

Siihen poroa??

• botuliini
        Jänkhä joonas kirjoitti:

Siihen poroa??

jospa siihen laitetaan poronsarviuutetta, luulen.

• Joonas..
        botuliini kirjoitti:

jospa siihen laitetaan poronsarviuutetta, luulen.

Olen aina lapinreissulla ostannu erilaisia valmisteita,tätä tuotetta käytethän ulkoisesti elikkä hierothan kässiin ja sitte taputetaan käsiä yhteen,on se vaikuttanu sillälailla että jäkälää ei tee ennää niin mieli..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14948
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      25
      2784
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2371
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      125
      1700
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1453
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      346
      1358
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1193
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1085
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      926
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      100
      853
    Aihe