eli jos maksan jonkun tilille esim. 120€ niin näkyykö mun omalla tilillä muutakuin vastaanottajan tilinumero, summa ja aika?
saako sen jotenkin selville että ketä on vastaanottaja ja missä päin tilin omistaja asuu?
Maksu tilille
3
2695
Vastaukset
- jotain et kaikkea
Tilinumerosta selviää MINKÄ pankin ja konttorin asiakas on kyseessä - eli tuo konttori yleensä on kotipaikkakunnalla / lähellä asuntoa - muuta et saa selville.
ESIM: 445010 - on Eurajoen SP, Kirkkokadun konttori
31034 Nordea Kamppi Helsinki
Kaikkien konttoreiden tilinumeron alut ja siis konttorit löytyy Finanssialan keskusliiton nettisivulta- lkjlkjlkj
Mutta jos muutat paikkakuntaa, niin ainakin Nordealla säilyy tilinumero.
- mihin vaan
lkjlkjlkj kirjoitti:
Mutta jos muutat paikkakuntaa, niin ainakin Nordealla säilyy tilinumero.
vaikka etelänavalle.
Tilinumerosi ei muutu ennenkuin vaihdat pankkia/konttoria.
Vanhalle tilinumerolle tulevat tilitapahtumat voidaan ohjata uudelle tilillesi.
Vanhaa tilinumeroasikaan ei oteta uusiokäytöön useisiin vuosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835