voisi tänään tehdä terää, on meinaan ollut niin tylsä viikko takana.
Kuinka se on muilla, rentoudutaanko perjantaisin yksin vaiko kaksin vai eikö maistella lainkaan? Saunakin tekisi terää, mutta ei ole ja muutenkaan en sinne voisi mennä.
Vähissä on meikäläisen rentoutumis tavat. ;)
Muutama sidukka
73
421
Vastaukset
- Adria
Sidukka vois olla kova sana, lidukkaa vähän tässä jo pähkäilin, mutta vidukka se vasta jotain olis näin perjantain ratoksi.
lidukasta en tiedä mitä se tarkoittaa ja vidukallekkin löydän kaksi eikun kolme eri merkitystä, mutta mitä itse mahdat sanoilla tarkoittaa.
- Adria
Nittaminax kirjoitti:
lidukasta en tiedä mitä se tarkoittaa ja vidukallekkin löydän kaksi eikun kolme eri merkitystä, mutta mitä itse mahdat sanoilla tarkoittaa.
Ne on semmosia äijärelaxantteja.
- HTZA
Toimii myös hyvin.
- HTZA
Nittaminax kirjoitti:
toki, mutta tiiä jaksaako sitä tänään nauttia. Voipi aamulla kiertää vatsassa.
alaosasto toimii hyvin. Alahan Puumaksi.
HTZA kirjoitti:
alaosasto toimii hyvin. Alahan Puumaksi.
puuma juttu taas tarkoittikaan. Oliko se silleen että hakisin ittelleni nuorempaa seuraa tai jotain. *kyseleepi epätietoinen*
- 50 v
vaihtelun vuoksi otan usein punkkua. Se kun on terveydelle ja vyötärölle hyväksi mainittu ;)
kyseessä punaviini? Minä saan siitä päänsärkyä ja yks mun entinen poikakaveri taas sai mahtavan hikan.
- viivatiina
ja siinä on sitä antioksidanttia on meinaan ollu flunssa ja poskiontelotulehdukseen nyt antibiootit pitää ottaa jos vauhdittas vähän paranemista =)) tympii jo tää kahdenviikon sairastelu kyllä nyt kuitenkin paranemaan päin.
- viivi-amaldiina
sen kunniaks et ei vaivaa virtsatietulehdukset ja kivet.
Ei mitään sidukoita tarvia kun rentoutuu.oletko sitten taipuvainen muuten saamaan kyseisiä sairauksia jos et nauti karpalomehua?
Vai muutenko juot sitä mehua.- viivi-amaldiina
Nittaminax kirjoitti:
oletko sitten taipuvainen muuten saamaan kyseisiä sairauksia jos et nauti karpalomehua?
Vai muutenko juot sitä mehua.vaivoja omaava mut ennalta ehkäisy on hyvä juttu siinäkin.
- henrji
en tykkää mistään makeasta, joku votkinsin kuuri, ja karpalo-vadelmamehu hiilihappo juoman kera.
Laatikollinen votkinkinsia, niin kuin oliko se nyt Anja, vai mikä senyt oli, jolla sitä oli. viivi-amaldiina kirjoitti:
vaivoja omaava mut ennalta ehkäisy on hyvä juttu siinäkin.
en minä ainakaan viittisi ennaltaehkäistä jos ei ole niihin sairauksiin taipuvainen. Ajattelen että miksi turhaan tuhlata rahoja sellasiin aineisiin jos ei kerran edes sairasta niitä mihin ne auttaisi. Voinhan minä pärjätä ilman niitäkin. :) Tai siis ilman sitä karpalomehua.
No hyvää mehuahan se on muutenkin.- viivi-amaldiina
Nittaminax kirjoitti:
en minä ainakaan viittisi ennaltaehkäistä jos ei ole niihin sairauksiin taipuvainen. Ajattelen että miksi turhaan tuhlata rahoja sellasiin aineisiin jos ei kerran edes sairasta niitä mihin ne auttaisi. Voinhan minä pärjätä ilman niitäkin. :) Tai siis ilman sitä karpalomehua.
No hyvää mehuahan se on muutenkin.sidukkakin jotain ja mihin se auttaa, ei mihinkään.
- Meriläinen
Mustaherukkaa on nyt mennyt kun olen kummasti aivastellut.
Viikonlopun aika kun pitäis olla hyvässä kunnossa että jaksaa taas painaa pitkää päivää.
Valkosipuliakin hain kaupasta, nyt on kaikki pöpön ajo hommat käynnissä, jos se aivastelu nyt siitä johtuu.
Ellen ole siivoukselle allerginen, voi olla niinkin. :)- henrji
yliherkkä jollekin siitinpölylylle, siihen ei herukat auta.
- Adria
Ota pikkusen droppia! Vaikapa vain fingerborillinen.
minä ainakin saan aivastuskohtauksia aina kun siivoan. No toki silloinkin jos flunssa iskee. Oikeastaan en ole flunssassa ollut kohta kymmeneen vuoteen, siis silleen, että olisin kunnon kuumeessa samalla. No niin, nyt kun näin kehun niin varmaan se sitten iskee minuun jotakin kautta.
- Meriläinen
henrji kirjoitti:
yliherkkä jollekin siitinpölylylle, siihen ei herukat auta.
Tiiä vaikka puutostauti ois siinä suhteessa iskenyt.
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Ota pikkusen droppia! Vaikapa vain fingerborillinen.
Meikäläisen kohdalla yks fingerporillinenkin on liikaa ja seuraavat miljoona liian vähän.
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
minä ainakin saan aivastuskohtauksia aina kun siivoan. No toki silloinkin jos flunssa iskee. Oikeastaan en ole flunssassa ollut kohta kymmeneen vuoteen, siis silleen, että olisin kunnon kuumeessa samalla. No niin, nyt kun näin kehun niin varmaan se sitten iskee minuun jotakin kautta.
Kyllähän noita pölyjä täällä lentelee, että voi hyvin johtua siitäkin.
Eikä mulla muuten vielä ainakaan säre paikkoja, mutta varmistan sen pöpön poimenoa kuitenkin. Meriläinen kirjoitti:
Meikäläisen kohdalla yks fingerporillinenkin on liikaa ja seuraavat miljoona liian vähän.
on yksi fingerpolillinen? On jossain mun tehnyt mieli kysyä aikaisemminkin, mutta jotenkin on jäänyt kysymättä.
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
Meikäläisen kohdalla yks fingerporillinenkin on liikaa ja seuraavat miljoona liian vähän.
Reippaan oloinen vastaus, tuosta minä pidin.
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
on yksi fingerpolillinen? On jossain mun tehnyt mieli kysyä aikaisemminkin, mutta jotenkin on jäänyt kysymättä.
Se on hyvin vähän, sellainen pieni mitta.
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Reippaan oloinen vastaus, tuosta minä pidin.
Mitäs tässä meikäläinen muuta, kun itsensä tietää niin hyvä on elää :))
Meriläinen kirjoitti:
Se on hyvin vähän, sellainen pieni mitta.
sormustillinen? No joo, vihaseksihan sellasesta määrästä tulee. :)
- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
sormustillinen? No joo, vihaseksihan sellasesta määrästä tulee. :)
No just, ja just niin :))
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
No just, ja just niin :))
Viskiä tilataan pari sormenleveyttä. Lännessä!
- Meriläinen
Adria kirjoitti:
Viskiä tilataan pari sormenleveyttä. Lännessä!
Ai turuus vai :))
- Adria
Meriläinen kirjoitti:
Ai turuus vai :))
Juu siellä. Kuinka ja minkälaisella kielellä (tai kieli vyön alla) turkusessa saa viskin tilattua.
Eka vapaa kolmesta:))) Ostin yhden extra kuivan sidukan ja valkkaria, saunaan en tänään mee mut puh.langat tulee taas, niitä on kiva kuunnella.:))))
- Adria
Asiasta kolmanteen, enpä ole muistanut kysyä sinulta, että menikö matka mukavasti. Toivottavasti.
Adria kirjoitti:
Asiasta kolmanteen, enpä ole muistanut kysyä sinulta, että menikö matka mukavasti. Toivottavasti.
Meni tosi kivasti, eikä konekkaan pudonnut:) Ei kuiteskaa purassu nii pahasti, et pitäisi kohta päästä uudestaan. Oli tosi ihana tulla kotiin, täällä kun paistoi aurinko niin ihanasti ja oli muutama aste pakkasta, just sellanen keli josta tykkään erityisesti:)
- Adria
sasus kirjoitti:
Meni tosi kivasti, eikä konekkaan pudonnut:) Ei kuiteskaa purassu nii pahasti, et pitäisi kohta päästä uudestaan. Oli tosi ihana tulla kotiin, täällä kun paistoi aurinko niin ihanasti ja oli muutama aste pakkasta, just sellanen keli josta tykkään erityisesti:)
Hyvä juttu, paitsi, että kelit täällä näyttää muodostuvan sulle epäedulliseen suuntaan, lämpenevät.
Adria kirjoitti:
Hyvä juttu, paitsi, että kelit täällä näyttää muodostuvan sulle epäedulliseen suuntaan, lämpenevät.
haittaa, se on vaan se kohta keväällä, josta tykkään eniten:)))
- Adria
sasus kirjoitti:
haittaa, se on vaan se kohta keväällä, josta tykkään eniten:)))
Kevät kaiken kaikkiaan on heräämisen ja jonkun uuden oivaltamisen aikaa. Tosin tämäkin vanha fraasi, mutta toimii edelleen. Kevättä kohti ja se mielessä tässä kotia viritellään verhojen vaihtamisella, ikkunoiden pesulla ja muutenkin kivalla fiiliksellä. Kaikkee kivaa sullekkin.
Adria kirjoitti:
Kevät kaiken kaikkiaan on heräämisen ja jonkun uuden oivaltamisen aikaa. Tosin tämäkin vanha fraasi, mutta toimii edelleen. Kevättä kohti ja se mielessä tässä kotia viritellään verhojen vaihtamisella, ikkunoiden pesulla ja muutenkin kivalla fiiliksellä. Kaikkee kivaa sullekkin.
meneepi:) Töitä teettää, töiden ohella.
Kiitti, niin myös sulle:))
- Anjaniina
Karlensin Black Long Drinkiä...mielenkiintoinen...
Ja sauna lämpee...- Anjaniina
sasus kirjoitti:
se on?
päivällä, tää on lonkero, mut maistuu hiukan kolalle tai simalle....no kolalle kai eniten, ihan hyvää...
- henrji
oli se laatikollinen votkinsia, että päästäisiin asiaan. Vai kukako se sitä virosta toi.
Anjaniina kirjoitti:
päivällä, tää on lonkero, mut maistuu hiukan kolalle tai simalle....no kolalle kai eniten, ihan hyvää...
makeaa, mie tykkään kuivasta siideristä ja valkkarista, punkkuki pitää olla korkeintaan puolimakea. Ei silti, kyllä minä joskus harvoin juon makeampaakin:))
- Anjaniina
sasus kirjoitti:
makeaa, mie tykkään kuivasta siideristä ja valkkarista, punkkuki pitää olla korkeintaan puolimakea. Ei silti, kyllä minä joskus harvoin juon makeampaakin:))
nyt niin kauheen makeeta ole.
Kun ihan hyvin tuon törpön juon, vaikkaolen itsekin enemmän kuivakan puoleinen ;))) - Anjaniina
henrji kirjoitti:
oli se laatikollinen votkinsia, että päästäisiin asiaan. Vai kukako se sitä virosta toi.
haluaisin tietää, pantas palstapippalot pystyyn...
JA Nitalta pilli pois... Anjaniina kirjoitti:
nyt niin kauheen makeeta ole.
Kun ihan hyvin tuon törpön juon, vaikkaolen itsekin enemmän kuivakan puoleinen ;)))Höh sua:))))
Anjaniina kirjoitti:
haluaisin tietää, pantas palstapippalot pystyyn...
JA Nitalta pilli pois...kaikki kivat lelut vietäisiin mun ulottuvilta. No en kerennyt muutenkaan sit eilisiin pippaloihin. Tuli nääs muuta puuhaa.
Nittaminax kirjoitti:
kuulostaa nimi, mutta mitä mahtaa olla?
se olikin jo kysytty ja vastauskin annettu. :)
alkoholitonta siideriä jos janottaa ja mieli tekee.
Huomenaamulla on lähtö Helsinkiin, pitää olla skarppina, mutta niinhän minä olen aina :)- Anjaniina
minäkään uskaltas Hesaan mennä kuin selvinpäin.Eiks siellä ole viidakon laki tjn....?
Anjaniina kirjoitti:
minäkään uskaltas Hesaan mennä kuin selvinpäin.Eiks siellä ole viidakon laki tjn....?
olen pakannut veskaan kaikenlaisia aseita, pippurisuihkeesta alkaen.
Yrittäkööt vaan jotain, niin täältä pesee ja suihkuaa. Kuivailkoot sitten karkuun juostessaan.- Anjaniina
Anceli kirjoitti:
olen pakannut veskaan kaikenlaisia aseita, pippurisuihkeesta alkaen.
Yrittäkööt vaan jotain, niin täältä pesee ja suihkuaa. Kuivailkoot sitten karkuun juostessaan.siinä sitä on sissimeininkiä kerrakseen.
Otitiko naamioverkon mukaan?
Sellasen citycamon....metsäkamolla ei pärjää kaupunkisodassa.
Muista aina että ne pyrkii pommittaan ylhäältäpäin!!!!
Varsinkin....lokit.. Anjaniina kirjoitti:
siinä sitä on sissimeininkiä kerrakseen.
Otitiko naamioverkon mukaan?
Sellasen citycamon....metsäkamolla ei pärjää kaupunkisodassa.
Muista aina että ne pyrkii pommittaan ylhäältäpäin!!!!
Varsinkin....lokit..meinasin ottaa, se on tarpeen, kun juoksen bussilta Messukeskukseen. Eipä onnistu lokit aikeissaan,
Kyllä maalainen osaa varustautua stadin vaaroihin.- Anjaniina
Anceli kirjoitti:
meinasin ottaa, se on tarpeen, kun juoksen bussilta Messukeskukseen. Eipä onnistu lokit aikeissaan,
Kyllä maalainen osaa varustautua stadin vaaroihin.niinsanotusti...Sä oletkin ovela otus...
sitä silloin passaa ottaa alkomahoolia jos menoja on. Otetaan sit joku toinen kerta, tai siis sinä otat. :)
- metwurster
Nythää mie tiiänkii et miks sie sidukoi imeksit ikeniis. teilhä oo kok perheell tännää juhlapäiv ko se o Mannen nimpparit! Notta onnee ja illoo viissattaa killoo! Ja annan mie teil lahjankii, kuunteleha ja hippaa rallatukse tahis
http://www.youtube.com/watch?v=xSOw4KGiY8Ukiitosta, vaikkei meidän suvussa yhtään mannea ole, ei edes nimeltään. Oiskohan pitänyt lähettää tonne subille (olikohan se siellä) sille kuuluttajalle onnittelut kanssa, kun on ihan valakolainen ja manne nimeltään.
Kiitos kysymästä, minulla on tosi ihana työviikko takana. Lasten kanssa ulkoilut ovat aivan ihania nyt kun aurinko paistaa ja ollaan kevättä kohti. Suojavoidetta nassuun ja aurikolasit päähän ja leikkipuistoon kahdeksi tunniksi.
Tekis mieli ottaa polkupyöräkin jo esille, mut kun pyörätiet ovat aamulla aikaisin mustan jään peitossa, niin en ota vielä. Samoin noilla tuulta ja vettä pitävillä ulkoiluhousuilla on vaikee pyöräillä, tuntee itsensä niin jäykäksi. Parempi odotella, et pääsee stretshousuilla, niin sit pyöräily on notkeampaa.
Sydämen haarakatkos on saatu radalleen ja nyt pääsee kävellen eteenpäin vartti ja kilometri vauhdilla. Joten ei mitään valittamista.
Eilen meinasin ottaa siideriä, mutta olin niin väsynyt, että nukahdin ennenkuin ehdin avatakaan. Ehkäpä sit tänään illalla, ihan kevään kunniaksi, vaik jo terassikauden avais jos paistais kunnolla.on hirmu sumuista, en tiiä onko se vain paikallinen ilmiö kun olemme sellasessa notkossa.
Oho..sulla tuollanen vaiva ollut. No mä taas pyrin et pääsisin Ablaatioon, mutta tiiä sit. Meikäläisen kilometri vauhti on jotain 40 min.
No en se minäkään eilen jaksanut ottaa kun muutaman ja sit olikin jo muuta tekemistä. :)- kyssäriassari
Nittaminax kirjoitti:
on hirmu sumuista, en tiiä onko se vain paikallinen ilmiö kun olemme sellasessa notkossa.
Oho..sulla tuollanen vaiva ollut. No mä taas pyrin et pääsisin Ablaatioon, mutta tiiä sit. Meikäläisen kilometri vauhti on jotain 40 min.
No en se minäkään eilen jaksanut ottaa kun muutaman ja sit olikin jo muuta tekemistä. :)maailma odottaa jotain.
Kaikkion sieelä seisahtunut ja raskaat pilvet roikkuvat matalalla.
Mitähän on tulollaan? kyssäriassari kirjoitti:
maailma odottaa jotain.
Kaikkion sieelä seisahtunut ja raskaat pilvet roikkuvat matalalla.
Mitähän on tulollaan?jos ei muuta? Ainakin yöllä tuli vettä.
- kys.as
Nittaminax kirjoitti:
jos ei muuta? Ainakin yöllä tuli vettä.
jotain isompaa
Nittaminax kirjoitti:
on hirmu sumuista, en tiiä onko se vain paikallinen ilmiö kun olemme sellasessa notkossa.
Oho..sulla tuollanen vaiva ollut. No mä taas pyrin et pääsisin Ablaatioon, mutta tiiä sit. Meikäläisen kilometri vauhti on jotain 40 min.
No en se minäkään eilen jaksanut ottaa kun muutaman ja sit olikin jo muuta tekemistä. :)Sydämessä voi olla todella monenlaista vikaa, vaik välillä ajattelee et niit on vaan niitä sepelvaltimotauteja ja infarkteja, kun muista ei oikein koskaan puhutakaan niin ovat ihan tuntemattomia. Ja eipä tässä mitään huolta, kun jos toi haarakatkos vaivaa pahasti niin sit saa tahdistimen. Mut onneksi minulla saatiin lääkkeillä ihan oireettomaksi.
miljoona kirjoitti:
Sydämessä voi olla todella monenlaista vikaa, vaik välillä ajattelee et niit on vaan niitä sepelvaltimotauteja ja infarkteja, kun muista ei oikein koskaan puhutakaan niin ovat ihan tuntemattomia. Ja eipä tässä mitään huolta, kun jos toi haarakatkos vaivaa pahasti niin sit saa tahdistimen. Mut onneksi minulla saatiin lääkkeillä ihan oireettomaksi.
minulla ei edes ole tuota haarakatkosta vaan flimmeri riesana ja tahdistin laitettiin marraskuussa (lääkkeet ei auta). En ole vieläkään oireeton ja viimenen mahollisuus on sit toi ablaatio. Tulipahan nyt sitten tääkin kerrottua kaikille, mutta haitanneeko toi mitään.
Käyn toisinaan lukemassa tuolla 24:sen sydän- ja verisuonitauti palstalla muitten juttuja ja kuinka he ovat pärjänneet vaivojensa kanssa.Nittaminax kirjoitti:
minulla ei edes ole tuota haarakatkosta vaan flimmeri riesana ja tahdistin laitettiin marraskuussa (lääkkeet ei auta). En ole vieläkään oireeton ja viimenen mahollisuus on sit toi ablaatio. Tulipahan nyt sitten tääkin kerrottua kaikille, mutta haitanneeko toi mitään.
Käyn toisinaan lukemassa tuolla 24:sen sydän- ja verisuonitauti palstalla muitten juttuja ja kuinka he ovat pärjänneet vaivojensa kanssa.Minulla oli synnynnäinen sydänvika ja leikkauksella korjattu, joten siksi varmaan sitä häikkää vasemman kammion puolella vaan on edelleen. Sydän lihas oli rasituksesta paksuuntunut vasemmasta kammiosta ja se haarakatkos on myös vasemman puoleinen. Ihan koka ajan olen ollut kuitenkin töissä ei mitään sairaslomia, kun tällaisten vikojen kanssa voi fyysisesti kevyitä päivä töitä tehdä.
Kyl mä olen tän vian kaikille uskaltanut tunnustaa. Arvelen nimittäin, että kaikilla muillakin sitä jotain kremppaa jossain on.miljoona kirjoitti:
Minulla oli synnynnäinen sydänvika ja leikkauksella korjattu, joten siksi varmaan sitä häikkää vasemman kammion puolella vaan on edelleen. Sydän lihas oli rasituksesta paksuuntunut vasemmasta kammiosta ja se haarakatkos on myös vasemman puoleinen. Ihan koka ajan olen ollut kuitenkin töissä ei mitään sairaslomia, kun tällaisten vikojen kanssa voi fyysisesti kevyitä päivä töitä tehdä.
Kyl mä olen tän vian kaikille uskaltanut tunnustaa. Arvelen nimittäin, että kaikilla muillakin sitä jotain kremppaa jossain on.eihän nyt uskaltamisesta olekkaan kyse, vaan että en vain ole halunnut asioitani kaikille kertoa, mutta näin ne tulee pikku hiljaa esille. :)))) Mulla on vasemmassa kammiossa lievä laajentuma joka kait tulee pahentumaan mitä useammin saan flimmereitä. No nykyjään niitä tulee kaksikin kertaa päivässä. Yleensä vain kerran päivässä. No nämä asiat kuuluisi toiselle palstalle joten annetaan olla, ettei joku hermostu.
Nittaminax kirjoitti:
eihän nyt uskaltamisesta olekkaan kyse, vaan että en vain ole halunnut asioitani kaikille kertoa, mutta näin ne tulee pikku hiljaa esille. :)))) Mulla on vasemmassa kammiossa lievä laajentuma joka kait tulee pahentumaan mitä useammin saan flimmereitä. No nykyjään niitä tulee kaksikin kertaa päivässä. Yleensä vain kerran päivässä. No nämä asiat kuuluisi toiselle palstalle joten annetaan olla, ettei joku hermostu.
Niin tai toi kontrolli voi heittää meidät jonnekin, terveyspuolelle tai alkoholipalstalle kun jutellaan sidukastakin. heh heh
miljoona kirjoitti:
Niin tai toi kontrolli voi heittää meidät jonnekin, terveyspuolelle tai alkoholipalstalle kun jutellaan sidukastakin. heh heh
ja olikos alkoholipuolella sefuna joku raitis vai mikä lie. Joskus tuli sitäkin palstaa luettua.
Nittaminax kirjoitti:
ja olikos alkoholipuolella sefuna joku raitis vai mikä lie. Joskus tuli sitäkin palstaa luettua.
Toivotaan vaan että ei jouduta sinne niiden nuhdeltavaksi, hih hih...
miljoona kirjoitti:
Toivotaan vaan että ei jouduta sinne niiden nuhdeltavaksi, hih hih...
nyt pelottele. Siellähän poistetaan ihan asiallisetkin vastaukset ja kyssärit mitä ihmeellisellä syyllä. Tai ainakin silloin kerran kun sitä seurasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429