Tervatulon Kuutamolaukan iloiseentalli porukkaan!
*Kävelet pitkin metsä polkua. Et tiedä missä olet, mutta pian kuulet kavioiden tasaisen iskun maahan. Luoksesi saapuu kaunis valkoinen arabi. Hevonen antaa sinun nousta selkään ja läntee kiidättämään eteen päin. Hevonen laukkaa valkoisen kaaren ali. Pian näet tallit, laitumet, kentät ja maneesit. Hevonen ravaa erään tytön luo. Tyttö ilahtuu ja taputtaa hevosta. Hän kiittää sinua siitä että löysit Auroran. Talutatte hevosen yhdessä talliin ja laitatte kasinaan. Tuon tytön nimi on Julia hän omistaa tallin.*
www.freewebs.com/kuu1
Uusia hoitajia kaivataan
Julyy
1
176
Vastaukset
- =)
Ihana paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185806
- 564281
- 492613
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282458Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗211245- 261137
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431091