Ero yli 50-vuotiaana

mä vaan..

Olen jo yli 50-vuotias, eroava. Meltäni askarruttaa, että pystyykö tällä iällä enää kovin helposti solmimaan uusia suhteita, jaksaaako ja viitsiikö liikkua esim tanssikapakoissa etsimässä.
Olisi mukava kuulla vanhemmalla iällä eronneiden selviytymistarinoita.

19

5935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi Elämä!

vanha ole!!!!!!!

Elämäsi kunnossa ja nyt ilo irti elämästä!

Nykyajan 50-60 vuotiaat ovat aivan uskomattoman sexyä porukkaa jos ovat vähänkään huolehtineet itsestään!
      Ei muuta kuin baanalle kuule vaan!!!!

• sinkku nyt

voit, mutta eriasia huoliiko joku sinua, koska sunikäiset miehet hakee nuorempia ja jäljelle jää juopot ja luuserit. Parhaat on jo naimisissa.
      Jos ole hyvännäköinen ja kroppa timmissä kunnossa niin voit onnistua.
      Ite olen vähemmän kaunis hieman ylipainoinen eronnut 52v en ole mittään löytänyt.

• ???????????????

täällä olikaan mies kuka nainen??

• AP.
        ??????????????? kirjoitti:

täällä olikaan mies kuka nainen??

Aloittaja mies.

• 50+
        AP. kirjoitti:

Aloittaja mies.

mitää hätää aisan suhteen, nuori kolli vielä olet!!!

• junatjättää

Tuo on kyllä niin totta, että 50 naisen on tosi mahdotonta enää löytää kelvollista miestä, koska samanikäiset etsii ainakin 10 vuotta nuorempia eli sinulle jää 65 miehet. Tietysti jos olet Helena Lingren-tasoa tai miljonääri, saattaa löytyä joku gigolo. Tää on ikävä kyllä ns. elävästä elämästä eli juna meni jo ja byebye.

• Possibilities
        junatjättää kirjoitti:

Tuo on kyllä niin totta, että 50 naisen on tosi mahdotonta enää löytää kelvollista miestä, koska samanikäiset etsii ainakin 10 vuotta nuorempia eli sinulle jää 65 miehet. Tietysti jos olet Helena Lingren-tasoa tai miljonääri, saattaa löytyä joku gigolo. Tää on ikävä kyllä ns. elävästä elämästä eli juna meni jo ja byebye.

Ei aina pidä paikkansa. Olen itse reippaasti yli 50 v. nainen, timmissä kunnossa ja aina ollut vähän sellainen baby-face. Miehiä (50-60v) on ympärillä ihan riittävästi ja suhteitakin olen solminut. Nautin tuosta seksistäkin vielä, enkä ole tarvinnut mitään lisukkeitakaan. Liikun paljon ja hoidan itseäni monin tavoin, mm. hymyilemällä ja katselemalla hauskoja tv-ohjelmia. Työssäkin menee mukavasti, edut vaan tuntuvat lisääntyvän. Mutta korostan sitä, että on nähtävä vaivaa ja pidettävä pää pystyssä. Sitä paitsi ei minulla ole aikaa miettiä ikääni ja rajoituksia, vaan haluan nähdä niitä mahdollisuuksia. kerranhan täällä eletään.
        On ihmisiä, jotka näkevät aina vaan rajoituksia, olipa ikä mikä tahansa, sitten on niitä toisia.

• uskaltaa

Kyllä pystyy, kun antaa itselleen luvan päästää irti vanhasta ja aloittaa uutta.
      Koskaan ei ole liian myöhä antaa itselleen lupa uuteen rakkauteen.

• Vickyrosti

Turhan negatiivista viestiä nyt tulee: kokemuksesta voin sanoa, että jos olet kiva, raitis, tupakoimaton ja pidät normaalisti huolta itsestäsi voit mainiosti löytää kivan seurustelukumppanin -ainakin jos asut Etelä.Suomessa.

Olen 54 vuotias ja löysin erottuani useammankin mieskokelaan, joista valitsin sitten yhden, jonka kanssa olen nyt ollut parisen vuotta. Kihloissakin ollaan ja kaikki hyvin. Mies ei ole täydellinen, mutta monessa suhteessa minulle sopivampi kuin exäni, jonka kanssa olin 15 vuotta.

Olen hyvin onnellinen ja toivon, että mentäisiin vielä joskus naimisiin asti. Meidän yhdessäolossa on taikaa ja intohimoa; mieheni saa minut huolehtimaan itsestäni hyvin ja yhdessä harrastamme liikuntaa. Hän on minua nuorempi.

Usko itseesi, käy kampaajalla ja vaatekaupassa ja eikun kevättä katselemaan, olitpa mies tai nainen!

• halosta päähän
        Vickyrosti kirjoitti:

Turhan negatiivista viestiä nyt tulee: kokemuksesta voin sanoa, että jos olet kiva, raitis, tupakoimaton ja pidät normaalisti huolta itsestäsi voit mainiosti löytää kivan seurustelukumppanin -ainakin jos asut Etelä.Suomessa.

Olen 54 vuotias ja löysin erottuani useammankin mieskokelaan, joista valitsin sitten yhden, jonka kanssa olen nyt ollut parisen vuotta. Kihloissakin ollaan ja kaikki hyvin. Mies ei ole täydellinen, mutta monessa suhteessa minulle sopivampi kuin exäni, jonka kanssa olin 15 vuotta.

Olen hyvin onnellinen ja toivon, että mentäisiin vielä joskus naimisiin asti. Meidän yhdessäolossa on taikaa ja intohimoa; mieheni saa minut huolehtimaan itsestäni hyvin ja yhdessä harrastamme liikuntaa. Hän on minua nuorempi.

Usko itseesi, käy kampaajalla ja vaatekaupassa ja eikun kevättä katselemaan, olitpa mies tai nainen!

varmaan jos muistutat Vickyä, etkä Tarja Halosta...

• Rebecca.

Minkälainen viinanlotraaja olet...Kokeneet naiset kiertää viinanhajuisen ukon kaukaa!
      Juopoilla myös enemmän erektio-ongelmia, joten sekään ei vapaita naisia viehätä, kun ei yhteistä historiaa ole, ei tartte säälistäkään antaa.
      Mutta jos olet suht. raitis (siis todella vähän juot ja et koskaan känniin asti..) ja olet pitänyt ulkonäöstäsi huolta ja käyttäydyt fiksusti, niin mikä ettei!
      Itse olen eronnut hoikka urheilullinen nainen ja pidän huolta ulkonäöstäni, ikää 50 v ja vientiä olisi...on ollut ehdolla nuorempia ja vanhempia miehiä.
      Mutta tuo on totta, että jaksaako enää parisuhteeseen asti pyrkiä..? Itse en oikein halua mitään pysyvämpää..
      Oli sen verran "työläs" mies exäni, etten enää halua kenenkään kainalosauvaksi alkaa..
      Mukavampaa on iltaisin käpertyä siistiin kotiin omaan sänkyyn ihan vain itseni ja hyvän kirjan kanssa. :)

• itse...

vasta eroa ja olen 40 nainen eli ei vielä kokemusta. Luulen kuitenkin, ettei sen uuden suhteen löytäminen ole enää tällä iällä niin helppoa, sillä itse aion ainakin olla tarkkana siitä, minkälaisen miehen kanssa lähden enää suhteeseen tai sanotaanko niin, että saman katon alle. Mutta tunneihminen kun olen, niin haaveilen vielä siitä suuresta rakkaudesta:)

• 16+17=?

Ihan samoja asioita olenm miettinyt minäkin. Ero tuli miehestä tänä talvena ja kovin on yksinäinen viisikymppisen elämä edessä.
        Kertokaaa hyvät kanssaihmiset missä ihan oikeasti voi tutustua samanikäisiin, täyspäisiin miehiin. Vai onko jo toiveen tasolla aivan mahdoton ajatus?

• helppo konsti

Älä suotta mene tanssikapakoihin etsimään, vaan kokeile nettitreffejä. Jos et ole ämpäriruma ja osaat kirjoittaa muutakin kuin "mitä neito", sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet saada kontakteja mukaviin naisiin.

Esimerkki: laadin äskettäin profiilin suomi24-treffipalstalle ja jo vain oli vientiä.

Ensin kirjoittelin itseäni n. kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa, joka oli mukava mutta ei tasoiseni. Halusi vain seksiseuraa.

Sitten tapasin ikäiseni naisen. Ei oikein napannut, sillä kutsui exsäänsä paskapääksi ja oli kovin katkera. En aio enää katsella ikätovereitani.

Kolmanneksi tapasin kymmenen vuotta itseäni nuoremman kauniin ja älykkään naisen. Meillä synkkasi heti hyvin, tapasimme toistekin ja yövyimme yhdessä. Ei tästä ehkä suhdetta tule, mutta hän on silti hyvin merkityksellinen nainen.

Itse olen 44-vuotias mies pääkaupunkiseudulta.

• +usko+toivo+rakkaus

Olen elänyt järkyttävän pitkään todella tunnekylmässä liitossa. Haluaisin päästä tästä pattitilanteesta jo eroon! Olen 50 . Mies on pettänyt minua useita kertoja. Hän on hyvin haureellinen yksilö. Olen uskossa ja siksi varmaan olen sietänyt näinkin kauan liittoamme. Koska lopulta mies ei olekaan halunnut erota, vaikka teoillaan on osoittanut päinvastoin?.
        Hänelle alkoholi on hyvin tärkeää. Tuskin hän koskaan pääsee eroon alkoholista. Minä en käytä ollenkaan alkoholia. En tarvitse. Haluan elää tämän lyhyen elämän raittina. En halua sekoittaa aivojani . Päivät eivät ole muutenkaan ruusuilla tanssimista varsinkaan tämän epätoivoisen avioliiton takia.
        Nuorin lapsemme on sanonut, että eroa vasta sitten kun hän on muuttanut kotoa pois. Lasken kuukausia ja päiviä, milloin saan vapauteni? En todella kaipaa uutta miestä rinnalleni, vaikka olenkin elänyt täysin ilman hellyyttä ja ymmärrystä lähes koko elämäni.
        Olen todella kateellinen kaikille niille naisille, jotka saavat päättää omasta elämästään itsenäisesti eikä kukaan nalkuta vieressä siitä mitä "väärää" tänään on tullut tehdyksi. Nytkin hän kaikkosi jonnekin ryyppäämään. Ensin naapuriin ja mahdollisesti sitten jatkoille jonnekin ravintolaan. On siis odotettavissa taas häiriköintiä yöllä. Menen lasten huoneeseen nukkumaan ja panen kännykän äänettömälle. Toivottavasti en herää, kun herra saapuu retkiltään. Kunhan hän taas selviää tästä ryyppykerrasta niin hyvin pian hän on taas valmis haukkumaan ja arvostelemaan minua. Kaikilla tekosilaan hän on myrkyttänyt liittomme.
        Jos mies ei olisi "jarruna" minun elämässäni niin minulla olisi mahdollisuus osallistua paljon enemmän seurakunnan toimintaan. Tapaisin siellä samoin ajattelevia ihmisiä. Voisin kutsua omaan kotiini uskovia ystäviä, joka ei tietenkään nyt ole mahdollista. Toivoisin myös, että minun ei tarvitsisi seurata jatkuvasti puolison rakkautta alkoholiin ja sen mukanaan tuomiin lieveilmiöihin. Olen todella lopussa . Minä jos kuka vihaan alkoholia! Näen mitä kaikkea pahaa se saa aikaan ihmisten elämässä.
        Yön hiljaisina hetkinä rukoilen helpotusta elämääni. Samoin rukoilen lapsilleni voimaa selvitä vaikeasta lapsuudesta.
        Ehkä huomenna on parempi päivä!

• valehtelijan vaimo
        +usko+toivo+rakkaus kirjoitti:

Olen elänyt järkyttävän pitkään todella tunnekylmässä liitossa. Haluaisin päästä tästä pattitilanteesta jo eroon! Olen 50 . Mies on pettänyt minua useita kertoja. Hän on hyvin haureellinen yksilö. Olen uskossa ja siksi varmaan olen sietänyt näinkin kauan liittoamme. Koska lopulta mies ei olekaan halunnut erota, vaikka teoillaan on osoittanut päinvastoin?.
        Hänelle alkoholi on hyvin tärkeää. Tuskin hän koskaan pääsee eroon alkoholista. Minä en käytä ollenkaan alkoholia. En tarvitse. Haluan elää tämän lyhyen elämän raittina. En halua sekoittaa aivojani . Päivät eivät ole muutenkaan ruusuilla tanssimista varsinkaan tämän epätoivoisen avioliiton takia.
        Nuorin lapsemme on sanonut, että eroa vasta sitten kun hän on muuttanut kotoa pois. Lasken kuukausia ja päiviä, milloin saan vapauteni? En todella kaipaa uutta miestä rinnalleni, vaikka olenkin elänyt täysin ilman hellyyttä ja ymmärrystä lähes koko elämäni.
        Olen todella kateellinen kaikille niille naisille, jotka saavat päättää omasta elämästään itsenäisesti eikä kukaan nalkuta vieressä siitä mitä "väärää" tänään on tullut tehdyksi. Nytkin hän kaikkosi jonnekin ryyppäämään. Ensin naapuriin ja mahdollisesti sitten jatkoille jonnekin ravintolaan. On siis odotettavissa taas häiriköintiä yöllä. Menen lasten huoneeseen nukkumaan ja panen kännykän äänettömälle. Toivottavasti en herää, kun herra saapuu retkiltään. Kunhan hän taas selviää tästä ryyppykerrasta niin hyvin pian hän on taas valmis haukkumaan ja arvostelemaan minua. Kaikilla tekosilaan hän on myrkyttänyt liittomme.
        Jos mies ei olisi "jarruna" minun elämässäni niin minulla olisi mahdollisuus osallistua paljon enemmän seurakunnan toimintaan. Tapaisin siellä samoin ajattelevia ihmisiä. Voisin kutsua omaan kotiini uskovia ystäviä, joka ei tietenkään nyt ole mahdollista. Toivoisin myös, että minun ei tarvitsisi seurata jatkuvasti puolison rakkautta alkoholiin ja sen mukanaan tuomiin lieveilmiöihin. Olen todella lopussa . Minä jos kuka vihaan alkoholia! Näen mitä kaikkea pahaa se saa aikaan ihmisten elämässä.
        Yön hiljaisina hetkinä rukoilen helpotusta elämääni. Samoin rukoilen lapsilleni voimaa selvitä vaikeasta lapsuudesta.
        Ehkä huomenna on parempi päivä!

Et ole yksin ajatuksiesi kanssa..
        Miehen alkoholin käyttö ja ääretön valehtelemisen taito on meilläkin ollut suhteen pilalle panija..
        Nykyään valehtelu tuntuu vielä pahemmalta..ei viitsi mitään edes kysellä, kun sieltä lipsahtaa vale toisensa perään kuitenkin , enkä jaksa enään kuunnella semmoista soopaa..
        Uskovainen en niinkään ole, mutta monesti olen kuitenkin liittomme aikana kädet ristiin pannut ja rukoillut apua, ja onhan sitä mielenmalttia jostain aina tullut...että on voinut yönsä rauhassa nukkua.
        Itsekkin odotan päivää,jona nuorin lähtee opiskelemaan..olen jo sanonutkin hänelle, että muutan myös samalla oven avauksella. Se lohduttaa..tieto paremmasta elämästä. Muuta se ei voi olla tällaisen helvetin jälkeen.

• +usko+toivo+rakkaus
        valehtelijan vaimo kirjoitti:

Et ole yksin ajatuksiesi kanssa..
        Miehen alkoholin käyttö ja ääretön valehtelemisen taito on meilläkin ollut suhteen pilalle panija..
        Nykyään valehtelu tuntuu vielä pahemmalta..ei viitsi mitään edes kysellä, kun sieltä lipsahtaa vale toisensa perään kuitenkin , enkä jaksa enään kuunnella semmoista soopaa..
        Uskovainen en niinkään ole, mutta monesti olen kuitenkin liittomme aikana kädet ristiin pannut ja rukoillut apua, ja onhan sitä mielenmalttia jostain aina tullut...että on voinut yönsä rauhassa nukkua.
        Itsekkin odotan päivää,jona nuorin lähtee opiskelemaan..olen jo sanonutkin hänelle, että muutan myös samalla oven avauksella. Se lohduttaa..tieto paremmasta elämästä. Muuta se ei voi olla tällaisen helvetin jälkeen.

Voimia sinulle kohtalotoverini! Ehkä jonain päivänä voimme elää vapaana "kiusaajistamme". Irrottautuminen koko elämän mittaisesta vaikeasta liitosta ei varmasti tule olemaan henkisesti helppoa, mutta uskon, että se onnistuu. Me olemme minun mielestäni ansainneet vapautemme. Elämä on lyhyt pyrähdys täällä maan päällä ja tuntuu tosi pahalta jos pitää aina ja aina vaan kärsiä milloin mistäkin syystä toisen ihmisen takia. Olisiko se liikkaa pyydetty, että meillä olisi pieni ajan rahtunen varattuna vielä itseemme tutustumiseen ja huolehtimiseen ihan vaan omasta hyvinvoinnista? Aina on pitänyt miettiä toisten ihmisten parasta ja oma elämä on polkeutunut jalkoihin.
        Nyt mies kuorsaa tuossa sohvalla televisio päällä. Sanoin jo äsken, että mene nukkumaan makuuhuoneeseen, mutta syvää unta näyttää nyt riittävän; ei inahtanut mihinkään. Yöllä tuli taksilaskusta päätellen kotiin siinä neljä jälkeen. Tappiin asti oli ollut. Nukkui sitten tuonne about klo 14-15 asti, sitten hänen oli pakko kammeta itsensä pystyyn kun tuli vieraita käymään. Kun vieraat lähti niin alkoi uudestaan nukuttamaan. Valvoi vähän aikaa päivällä.
        Kysyin onnistuiko ilta kun sinä niin hanakasti olit lähdössä eilen jällen kerran. Kysymys herätti hänessä raivoa. Krapula on kova! Minuakin yritti syyllistää omasta tilanteestaan. Kysyin kokeeko hän ollenkaa itse tehneensä väärin? Mies ei ole koskaan aidosti pystynyt pohtimaan asioiden syitä ja seurauksia. Ei siis nytkään myöntänyt mitään. Hän on "aina oikeassa"- tyyppi. Elämä menee eteenpäin omalla painollaan. Ikävät asiat lakaistaan maton alle, kunhan nyt jonkinlainen aselepo taas saadaan aikaiseksi. Se riittää hänelle. On tärkeää, että pyykinpesijä pysyy koneensa äärellä ja keittiöstä kantautuu katkeamattomalta tuntuva astioiden ja kattiloiden kolistelu, jonka äitimme aikoinaan aloittivat ja joka loi turvallisen illuusion aina samanlaisena pysyvästä kodista, joka ei koskaan lopu mihinkään...ns loppuun. Aistin, että pelko on varmasti kaikkein suurin syy siihen, että me: mies ja minä rimpuilemme yhdessä tässä epätyydyttävässä liitossa. Ymmärrän kyllä, että asioiden muuttuminen toiseksi ja kaikenlainen muutos on aina, ainakin jossain määrin pelottavaa minustakin, olenhan ollut osallisena tässä oravanpyörässä liian kauan. Elämän on kuitenkin mentävä eteenpäin.
        Yritetään avartua, vaikka se tuottaisikin kipua.
        Hei!

• aikuinen nainen jo

Voimia sinulle kohtalotoverini! Ehkä jonain päivänä voimme elää vapaana "kiusaajistamme". Irrottautuminen koko elämän mittaisesta vaikeasta liitosta ei varmasti tule olemaan henkisesti helppoa, mutta uskon, että se onnistuu. Me olemme minun mielestäni ansainneet vapautemme. Elämä on lyhyt pyrähdys täällä maan päällä ja tuntuu tosi pahalta jos pitää aina ja aina vaan kärsiä milloin mistäkin syystä toisen ihmisen takia. Olisiko se liikkaa pyydetty, että meillä olisi pieni ajan rahtunen varattuna vielä itseemme tutustumiseen ja huolehtimiseen ihan vaan omasta hyvinvoinnista? Aina on pitänyt miettiä toisten ihmisten parasta ja oma elämä on polkeutunut jalkoihin.
        Nyt mies kuorsaa tuossa sohvalla televisio päällä. Sanoin jo äsken, että mene nukkumaan makuuhuoneeseen, mutta syvää unta näyttää nyt riittävän; ei inahtanut mihinkään. Yöllä tuli taksilaskusta päätellen kotiin siinä neljä jälkeen. Tappiin asti oli ollut. Nukkui sitten tuonne about klo 14-15 asti, sitten hänen oli pakko kammeta itsensä pystyyn kun tuli vieraita käymään. Kun vieraat lähti niin alkoi uudestaan nukuttamaan. Valvoi vähän aikaa päivällä.
        Kysyin onnistuiko ilta kun sinä niin hanakasti olit lähdössä eilen jällen kerran. Kysymys herätti hänessä raivoa. Krapula on kova! Minuakin yritti syyllistää omasta tilanteestaan. Kysyin kokeeko hän ollenkaa itse tehneensä väärin? Mies ei ole koskaan aidosti pystynyt pohtimaan asioiden syitä ja seurauksia. Ei siis nytkään myöntänyt mitään. Hän on "aina oikeassa"- tyyppi. Elämä menee eteenpäin omalla painollaan. Ikävät asiat lakaistaan maton alle, kunhan nyt jonkinlainen aselepo taas saadaan aikaiseksi. Se riittää hänelle. On tärkeää, että pyykinpesijä pysyy koneensa äärellä ja keittiöstä kantautuu katkeamattomalta tuntuva astioiden ja kattiloiden kolistelu, jonka äitimme aikoinaan aloittivat ja joka loi turvallisen illuusion aina samanlaisena pysyvästä kodista, joka ei koskaan lopu mihinkään...ns loppuun. Aistin, että pelko on varmasti kaikkein suurin syy siihen, että me: mies ja minä rimpuilemme yhdessä tässä epätyydyttävässä liitossa. Ymmärrän kyllä, että asioiden muuttuminen toiseksi ja kaikenlainen muutos on aina, ainakin jossain määrin pelottavaa minustakin, olenhan ollut osallisena tässä oravanpyörässä liian kauan. Elämän on kuitenkin mentävä eteenpäin.
        Hei!

Erosin 40-vuotispäiväni kynnyksellä, olen lapseton, akateeminen, hyvätuloinen ja ihan kohtuunäköinenkin nainen. Totuus on, että tämän ikäinen nainen (nyt olen 43) ei saa täyspäistä samanikäistä seuraa netistä.

Viihteellä saa seuraa ja heti, mutta yleensä itseä nuorempia miehiä. Noin 30-vuotiaiden (hyvinkoulutettujen) miesten keskuudessa on nykyään oikein trendi etsiä seksikkäitä itseään vanhempia naisia, jotka pitävät itsestään huolta. Monet näistä miehistä haluavat kyllä ihan pitkäaikaistakin seuraa.

Harmi sinällään, itse olisin halunnut jakaa myös jotain saman sukupolven kokemuksia kumppanin kanssa - mutta toisaalta eihän se onnistunut aikoinaan exänkään kanssa, miksi sitten nyt..?

• psykologiaa

Hei!

taitaa olla monessakin perheessä samankaltainen. Liitto joka on kestänyt pitkään, voi alkaa kyllästyttään, aina samat kuviot, tylsät viikonloput, ei mitään tekemistä.... Silloin mies hakee iloa/piristystä juomalla viikonloppuisin, joskus hän menee jopa ravintolaan. Syyn ei tarvitse olla välttämättä siinä, että hän kyllästyy vaimoonsa, vaan yleensä se tylsä tilanne viikonloppuisin. Aikaisemmin on voinut olla harrastuksia, nyt hän ei enää jaksa tai häntä ei huvita, koska kaikki on periaatteessa käyty läpi jo jossain elämänvaiheessa. Tai sitten ei ole varaa harrastaa sellaista mikä olisi mukavaa. Hän huomaa, että elämä menee omalla painollaan, ns.liukuhihnalla....
        Silloin voi keksiä jotain ohjelmaa lauantaisin, perhe lähteä käymään jossain autolla, vaikkapa jossain suuressa ostoskeskuksessa tai muuta vastaavaa. Vetoa siihen, että lasten on päästävä jonnekkin.

Jos miehellä krapula, niin menet yksin lasten kanssa ja ajoita reissu niin, että olette poissa, juuri silloin kun mies herää. Koska miehellä on todella karmeaa herätä krapulasta yksin ja potea morkkista, eikä kukaan ole talossa... Se panee miettimään. Seuraavalla kerralla sama homma, jne. Kerro kotiin tultuasi, kuinka mukavaa Teillä oli ja kuinka se piristi. Riidan haastaminen asiasta vain nostaa hänen niskakarvansa pystyyn ja vaan pahentaa tilannetta.

Ole myös viikolla passiivinen, että hän huomaa jotain olevan vialla, älä kuitenkaan puhu asiasta tai riitele. Jos hän kysyy, vastaat vain, että kyllä hän itse tietää. Miehelle olo on raskasta, kun asiat eivät ole kunnossa kotona.

Toisille tämä toimii, toisille ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4831
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      84
      3292
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      40
      2985
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2543
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1807
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1610
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1398
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1015
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1007
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      102