Suomen rikkain seura ja taas kävi näin? Voi voi teitä :)
Hjalliksen ostojoukkue floppas taas
5
420
Vastaukset
- jokerimiljoona
Suomen mahtavin seura, JOKERIT ja sekös centtejään laskevia pikkuseuroja, kuten kärpät, vituttaa vallan kauhiasti! Busines is busines!
- Jookkeriit
Voi raukkoja, 10 miljoonan budjetti ei aina riitä...
- jokerimiljoona
Jookkeriit kirjoitti:
Voi raukkoja, 10 miljoonan budjetti ei aina riitä...
pelaajille riittävän ja faneille myös, olennaista on seuran varakkuus. Ikävää olla esim köyhä kärppä jolle koiratkin kusta kintuille antaa. Busines is busines
- dsfgdfgh
jokerimiljoona kirjoitti:
pelaajille riittävän ja faneille myös, olennaista on seuran varakkuus. Ikävää olla esim köyhä kärppä jolle koiratkin kusta kintuille antaa. Busines is busines
nyt äkkiä katsomaan tekstitv:ltä muiden maiden sarjojen pistepörssejä ja hankkimaan sieltä pelaajia.
Niin ja tietty sitten "omat pojat" - projekti taas muutamaksi viikoksi - Jokrut
dsfgdfgh kirjoitti:
nyt äkkiä katsomaan tekstitv:ltä muiden maiden sarjojen pistepörssejä ja hankkimaan sieltä pelaajia.
Niin ja tietty sitten "omat pojat" - projekti taas muutamaksi viikoksiHuippu esitys kieltämättä jälleen kun katsoo Jokereiden rosteria! 10 sija tuolla jengillä on suorastaa huippu suoritus ;-) Pitäisköhän Hjalliksen ostaa vaikka Venäjän maajoukkue ensi kaudeksi, niin vois päästä jopa puolivälieriin saakka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808