Suomen rikkain seura ja taas kävi näin? Voi voi teitä :)
Hjalliksen ostojoukkue floppas taas
5
400
Vastaukset
- jokerimiljoona
Suomen mahtavin seura, JOKERIT ja sekös centtejään laskevia pikkuseuroja, kuten kärpät, vituttaa vallan kauhiasti! Busines is busines!
- Jookkeriit
Voi raukkoja, 10 miljoonan budjetti ei aina riitä...
- jokerimiljoona
Jookkeriit kirjoitti:
Voi raukkoja, 10 miljoonan budjetti ei aina riitä...
pelaajille riittävän ja faneille myös, olennaista on seuran varakkuus. Ikävää olla esim köyhä kärppä jolle koiratkin kusta kintuille antaa. Busines is busines
- dsfgdfgh
jokerimiljoona kirjoitti:
pelaajille riittävän ja faneille myös, olennaista on seuran varakkuus. Ikävää olla esim köyhä kärppä jolle koiratkin kusta kintuille antaa. Busines is busines
nyt äkkiä katsomaan tekstitv:ltä muiden maiden sarjojen pistepörssejä ja hankkimaan sieltä pelaajia.
Niin ja tietty sitten "omat pojat" - projekti taas muutamaksi viikoksi - Jokrut
dsfgdfgh kirjoitti:
nyt äkkiä katsomaan tekstitv:ltä muiden maiden sarjojen pistepörssejä ja hankkimaan sieltä pelaajia.
Niin ja tietty sitten "omat pojat" - projekti taas muutamaksi viikoksiHuippu esitys kieltämättä jälleen kun katsoo Jokereiden rosteria! 10 sija tuolla jengillä on suorastaa huippu suoritus ;-) Pitäisköhän Hjalliksen ostaa vaikka Venäjän maajoukkue ensi kaudeksi, niin vois päästä jopa puolivälieriin saakka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076