Mitä hyvä on? Ja jos osoitteen saisi :)
Tampereen kirppikset?
13
516
Vastaukset
- tretre1212
Radiokirppis Laukontorilla. Huono palvelu mutta hyvä valikoima.
- JANE DOE
siellä palvelu pelaa, hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu ikään kuin kaupanpäälle... Niin ja myyntipisteitä on kaikkiaan 3 kpl, yksi Kangasalla lentolassa, toinen lakalaivan teollisuusalueella Tampereella ja kolmas Kylmäkoskella....
- palvelua
Jollet itse toimi aivan ääliömäisesti, saat aivan varmasti myös Radiokirppiksellä asiallista palvelua osaksesi....
- ...
JANE DOE kirjoitti:
siellä palvelu pelaa, hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu ikään kuin kaupanpäälle... Niin ja myyntipisteitä on kaikkiaan 3 kpl, yksi Kangasalla lentolassa, toinen lakalaivan teollisuusalueella Tampereella ja kolmas Kylmäkoskella....
Jonkun laittama maimos
- Nääsnääs
palvelua kirjoitti:
Jollet itse toimi aivan ääliömäisesti, saat aivan varmasti myös Radiokirppiksellä asiallista palvelua osaksesi....
Ihan samalla käytöksellä saa muista kirppiksistä asiallista kohtelua. En muuten kirjoittanut "Radiokirppis Laukontorilla. Huono palvelu mutta hyvä valikoima. ", sillä allekirjoitan tuon huonon palvelun. Useasti olen käynyt, mutta kun kerrankin löysin ostettavaa, niin radiokirppiksen henkilökunnan käytös oli tyrmistyttävää - enkä muuten ole sen jälkeen siellä edes käynyt.
- jane doe
... kirjoitti:
Jonkun laittama maimos
Valitettavasti en oo hekilökuntaa, kirjoitin vain noin kun on kovin hyviä kokemuksia niin lentolasta kun lakalaivastakin(olen myynyt tavoitani kummassakin) ja kehuja myös kuullut kylmäkoskelta....
Voin todella lämpimästi näitä suositella
- Jim4
Minä tykkään eniten Jankan kirppiksestä. Googleta niin saat osoitteen. Monipuolisesti tavaraa ja hyväkuntoista.
Itsenäisyydenkadulla bonuskirppis
- käynyt
Jos sinulla on käytössä auto, aja Hämeenkyröön, siellä on hyvä kirppis ja ihan tien vieressä, ei tarvi haeskella.
http://www.lakirpputori.fi/
- boredom
Taas kerran, turha niitä on yksitellen huudella (ja mainostella), kun kaikki on kerätty listoiksi:
http://www.vuolanne.net/kirpputorit/
http://www.kirppikset.info/ - PARAS :)
Kangasalan puolella Lentolassa sijaitseva kirppis on paras kirppis Tampereen lähialueella :)
- apua?
Minulla on tällainen tilanne:
Tulemme lauantaina Tampereelle, poiketaan Kauppakeskus Verkassa Pirkkalassa, siitä Ideaparkiin ja lopuksi Lielahden kautta kotiin. Aikaa olisi yhdelle hyvälle kirpparille tai kahdelle jos ovat lähekkäin. Lähinnä ostohalua on sisustuskamalle ja huonekaluille, ei niinkään vaatteille. Näillä reunaehdoin, mikä olisi meille paras kirppari? :) Erityisesti kiinnostaisi muut kuin kierrätyskeskus, fida, spr tms. jos sellaisia vain on. Ikinä aiemmin en ole Tampereella kirpputoreilla käynyt, apua siis kaivataan! :)- edelleen!
Eikö kukaan osaisi vinkata hyvää kirppistä noilla seuduin? Toki itsekin löydän osoitteita netistä mutta kirppareita on niin monenlaisia ja -tasoisia että olisi kiva saada hiukan vinkkiä paikkoihin tutustuneilta. Ja varsinkin kun aikaa tähän kirpputorisyrjähyppyyn reissulla on rajoitetusti en haluaisi sitä tuhlata johonkin epäsiistiin, ylihinnoiteltuun trokaripaikkaan! Apua siis, pyydän! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514