Tampereen kirppikset?

Tiluliliiii

Mitä hyvä on? Ja jos osoitteen saisi :)

13

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tretre1212

      Radiokirppis Laukontorilla. Huono palvelu mutta hyvä valikoima.

      • JANE DOE

        siellä palvelu pelaa, hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu ikään kuin kaupanpäälle... Niin ja myyntipisteitä on kaikkiaan 3 kpl, yksi Kangasalla lentolassa, toinen lakalaivan teollisuusalueella Tampereella ja kolmas Kylmäkoskella....


      • palvelua

        Jollet itse toimi aivan ääliömäisesti, saat aivan varmasti myös Radiokirppiksellä asiallista palvelua osaksesi....


      • ...
        JANE DOE kirjoitti:

        siellä palvelu pelaa, hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu ikään kuin kaupanpäälle... Niin ja myyntipisteitä on kaikkiaan 3 kpl, yksi Kangasalla lentolassa, toinen lakalaivan teollisuusalueella Tampereella ja kolmas Kylmäkoskella....

        Jonkun laittama maimos


      • Nääsnääs
        palvelua kirjoitti:

        Jollet itse toimi aivan ääliömäisesti, saat aivan varmasti myös Radiokirppiksellä asiallista palvelua osaksesi....

        Ihan samalla käytöksellä saa muista kirppiksistä asiallista kohtelua. En muuten kirjoittanut "Radiokirppis Laukontorilla. Huono palvelu mutta hyvä valikoima. ", sillä allekirjoitan tuon huonon palvelun. Useasti olen käynyt, mutta kun kerrankin löysin ostettavaa, niin radiokirppiksen henkilökunnan käytös oli tyrmistyttävää - enkä muuten ole sen jälkeen siellä edes käynyt.


      • jane doe
        ... kirjoitti:

        Jonkun laittama maimos

        Valitettavasti en oo hekilökuntaa, kirjoitin vain noin kun on kovin hyviä kokemuksia niin lentolasta kun lakalaivastakin(olen myynyt tavoitani kummassakin) ja kehuja myös kuullut kylmäkoskelta....

        Voin todella lämpimästi näitä suositella


    • Jim4

      Minä tykkään eniten Jankan kirppiksestä. Googleta niin saat osoitteen. Monipuolisesti tavaraa ja hyväkuntoista.

    • Itsenäisyydenkadulla bonuskirppis

      • käynyt

        Jos sinulla on käytössä auto, aja Hämeenkyröön, siellä on hyvä kirppis ja ihan tien vieressä, ei tarvi haeskella.

        http://www.lakirpputori.fi/


    • boredom
    • PARAS :)

      Kangasalan puolella Lentolassa sijaitseva kirppis on paras kirppis Tampereen lähialueella :)

    • apua?

      Minulla on tällainen tilanne:

      Tulemme lauantaina Tampereelle, poiketaan Kauppakeskus Verkassa Pirkkalassa, siitä Ideaparkiin ja lopuksi Lielahden kautta kotiin. Aikaa olisi yhdelle hyvälle kirpparille tai kahdelle jos ovat lähekkäin. Lähinnä ostohalua on sisustuskamalle ja huonekaluille, ei niinkään vaatteille. Näillä reunaehdoin, mikä olisi meille paras kirppari? :) Erityisesti kiinnostaisi muut kuin kierrätyskeskus, fida, spr tms. jos sellaisia vain on. Ikinä aiemmin en ole Tampereella kirpputoreilla käynyt, apua siis kaivataan! :)

      • edelleen!

        Eikö kukaan osaisi vinkata hyvää kirppistä noilla seuduin? Toki itsekin löydän osoitteita netistä mutta kirppareita on niin monenlaisia ja -tasoisia että olisi kiva saada hiukan vinkkiä paikkoihin tutustuneilta. Ja varsinkin kun aikaa tähän kirpputorisyrjähyppyyn reissulla on rajoitetusti en haluaisi sitä tuhlata johonkin epäsiistiin, ylihinnoiteltuun trokaripaikkaan! Apua siis, pyydän! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe