Tarkoitus on lähteä parin kaverin kanssa moottorikelkkailemaan Saimaalle, Savonlinnan seudulle.
Minkälainen jääkeli mahtaa olla pääsiäisen aikoihin. Tutustutaan Saimaan hienoon saaristoon.
Kelkkailemaan Saimaalle
5
390
Vastaukset
- paraskin tietäjä
Hiukan Savonlinnasta pohjoiseen, Linnansaaren ja Koloveden alueet ovat kevättalvisin suosittuja kelkkailualueita. Kesällä siellä voi pujotella vesiskootterilla saarten sokkeloissa. Isotehoinen moottorivenekin käy mainiosti tarkoitukseen. Näyttäisi olevan lisääntymään päin tämä vauhdikas harrastus, sen perusteella mitä olen päässyt mainituilla paikoilla tapahtumia seuraamaan.
- En tykkää
Joo-o, ikävä kyllä. Saimaan kaunis saaristo olisi paljon kauniimpi ilman näitä "vauhdikkaita" harrastajia.
Kansallispuiston alueella ei sitä paitsi hirvittävän suositeltavaa päristellä muutenkaan. Se norppa, you know.
- Ääliövihaaja
Sinne vaan helvetin suurilla tehoilla varustetulla moottorikelkalla päristelemään luonnon rauhaa pilalle! ääliömäistä touhua!
- Toivottavasti
oliko keskustelun avaus vain mautonta huumoria? Saimaannorppa taistelee hengestään ja on todellakin ansainnut pesimärauhan jonka jo lakikin sille tarjoaa.
- melokki
Toivottavasti kirjoitti:
oliko keskustelun avaus vain mautonta huumoria? Saimaannorppa taistelee hengestään ja on todellakin ansainnut pesimärauhan jonka jo lakikin sille tarjoaa.
...tiennytkään että Kolovedellä voisi kelkkaille talvella kun edes kesällä sinne ei ole asiaa moottorivetoisella vehkeellä. Siellähän on ainoastaan soutu tai muu moottoriton liikkuminen sallittu.
Asiaista tiedän siksi että olen melonut tuolla Suomi Meloo-viestin mukana ja silloinkin piti erikoislupa pyytää,jotta saatiin ottaa mukaan kaksi kumivenettä moottoreilla ja jotka toimivat tapahtuman turvaveneinä.
Sen lisäksi alueilla on itse asiassa huonot jäät,tänä talvena on ollut todella paljon uveavantoja.
Muutenkaan en ymmärrä turhaa pärinää ja koneitten ihannointia.
Menkää aikuistumaan jonnekkin ja hankkikaa egoa vaikkapa osallistumalla hyväntekeväisyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262476- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?471596Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91517Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959