Tarkoitus on lähteä parin kaverin kanssa moottorikelkkailemaan Saimaalle, Savonlinnan seudulle.
Minkälainen jääkeli mahtaa olla pääsiäisen aikoihin. Tutustutaan Saimaan hienoon saaristoon.
Kelkkailemaan Saimaalle
5
333
Vastaukset
- paraskin tietäjä
Hiukan Savonlinnasta pohjoiseen, Linnansaaren ja Koloveden alueet ovat kevättalvisin suosittuja kelkkailualueita. Kesällä siellä voi pujotella vesiskootterilla saarten sokkeloissa. Isotehoinen moottorivenekin käy mainiosti tarkoitukseen. Näyttäisi olevan lisääntymään päin tämä vauhdikas harrastus, sen perusteella mitä olen päässyt mainituilla paikoilla tapahtumia seuraamaan.
- En tykkää
Joo-o, ikävä kyllä. Saimaan kaunis saaristo olisi paljon kauniimpi ilman näitä "vauhdikkaita" harrastajia.
Kansallispuiston alueella ei sitä paitsi hirvittävän suositeltavaa päristellä muutenkaan. Se norppa, you know.
- Ääliövihaaja
Sinne vaan helvetin suurilla tehoilla varustetulla moottorikelkalla päristelemään luonnon rauhaa pilalle! ääliömäistä touhua!
- Toivottavasti
oliko keskustelun avaus vain mautonta huumoria? Saimaannorppa taistelee hengestään ja on todellakin ansainnut pesimärauhan jonka jo lakikin sille tarjoaa.
- melokki
Toivottavasti kirjoitti:
oliko keskustelun avaus vain mautonta huumoria? Saimaannorppa taistelee hengestään ja on todellakin ansainnut pesimärauhan jonka jo lakikin sille tarjoaa.
...tiennytkään että Kolovedellä voisi kelkkaille talvella kun edes kesällä sinne ei ole asiaa moottorivetoisella vehkeellä. Siellähän on ainoastaan soutu tai muu moottoriton liikkuminen sallittu.
Asiaista tiedän siksi että olen melonut tuolla Suomi Meloo-viestin mukana ja silloinkin piti erikoislupa pyytää,jotta saatiin ottaa mukaan kaksi kumivenettä moottoreilla ja jotka toimivat tapahtuman turvaveneinä.
Sen lisäksi alueilla on itse asiassa huonot jäät,tänä talvena on ollut todella paljon uveavantoja.
Muutenkaan en ymmärrä turhaa pärinää ja koneitten ihannointia.
Menkää aikuistumaan jonnekkin ja hankkikaa egoa vaikkapa osallistumalla hyväntekeväisyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833