tässä

hirveä olet

nyt painiskelen kateuden tunteideni kanssa. yksi lellipenikka on otettu töihin, mulla niin kiukuttaa kun se ämmä on sellainen perseennuolija ja takana kuitenkin jauhattaa muista paskaa, kaitpa tämä tulee ennenpitkää selville. se on sellanen kiipija koko vitun pässi, se ämmä näyttää oikeesti ihan pässiltä, isokokoinen murju. vituttaa kun synnyinnäisiä lahjoja arvostellaan joille ei helvetti kukaan voi yhtään mitään. olen niin pettynyt meidän työpaikan johtoon. olen oikeasti syvästi pettynyt. ehkäpä pettymys on parempi sana kuvaamaan kuin kateus. luulin että noinkin"vanha johto" tajuaa ottaa sellaisia töihin jotka oikeasti ovat oikealla asialla. no, tämä akkahan on pässipää, kiipijä ja vaikka mitä muutakin rumaa. en oikeasti halua olla tollasen naudan kanssa samassa työpaikassa. miten helvetti tämä on mahdollista. olen niin pettynyt johtoon että se laukaisi minussa oikeasti kriisin aikaan. tottakai johto tykkää kun on nuori .....ämmä kysymyksessä. niimpä. sittenkö nykypäivänä saa työn tosta noin vaan niin kyllä se tuntuu epäreilulta.en minä ole koskaan saavuttanut mitään tosta noin vaan. on kyllä vaikea paikka hyväksyä tätä nautaa joukkoomme. todella vaikeaa hyväksyä tätä pässinpäätä joukkoomme.paskanjauhaja narttu on. nyt ymmärräm miltä tuntuu kun nuoremmat menevät , toisin sanoen kävelevät ylitseni. kamalaa.mikä minussa on vikana, miksi vittu minulla ei ole ollut tuollainen onni matkassa mitä tällä nartulla ? se on oikeasti narttuu. limoo työnantajaansa ajatelkaa julkisesti, on vähän tunteet kuumina...vanhaan ukkoon, voihan vittu saatana...todella, todella imelää ja kamalaa on näiden kahden peli...hyi saatana , mulla oikeesti yököttää ja samalla jkoudun kohtaamaan tämän nartun samasssa työpaikassa. voihan vittu, on niin vaikeaa päästä tämän asian yli. miten se on mahdollista. joudun päivänmittaan koko ajan saman kysymyksen äärelle, saisi jo vähän helpottaa. se ..... on siellä aamulla. voi helvetin perkele sentään miten tässä näin pääsi käymään, mitä vittua sen piti tulla meille.miksi vitussa tulit meille, vitun narttu,olen niin raivoissani meidän työpaikan johdolle, niin raivoissani, kihisen kiukusta täällä yksikseni, oikeasti tämä on niin hirveää....meni illalla yöunet tämän paskan takia. miten pystyn sopeutumaan , ajan kanssa, mutta tämä on oikeasti niin hirveää, olen kriisissä, olen niin surullinen...antoivat sillle mahdollisuuden, olisi painunut minun puolesta vaikka australiaan ja pysynyt koko loppuelämänsä siellä, mutta ei piti vaan ängätä samaan paikkaan, etlö saatana muuta keksinyt, vitun luuseri, etkö laittanut jo paskaa päällemme muutenkin, olet todella todella hävytön narttu. miten yollasia on edes olemassa. voisiko joku kertoa sen minulle ?
ja väännät ja väännät ahteris taas samaan paikkaan, aina saatana sama kaava, sulla, vitun .....mitä vittua sub päässäs liikkuu kun noin käyttäydyt ja limot esimiestäs, vanhaa ukkoa, viet koko naiskauneutta niin alas, häpeäisit vähän...eihän sulla ollut mitään rajaa, kuinka surkea ja heikko luuseri oikeasti oletkaan, ukkomiesten kyttääjä, ukkomiesten kyttääjä, oksettaaa kun joudun kohtaamaan sinut ...näen mielessäni sen naaman nuolemisen, hyi saatana sentään. miten edes olet nainen, jospa oletkin naisenirvikuva ?
menisit käytöskouluun opetteleen naisen eikä ...tapoja.vitun lurjus.toivottavasti luet ja osuu itseesi tämä viesti KATSELE PEILIIN VÄLILLÄ !siis minä.

0

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        366
        4456
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        84
        1844
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        65
        1580
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1556
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1390
      6. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        209
        1369
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1351
      8. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        54
        1341
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1225
      10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1218
      Aihe