Tämä asia ei ole yhtään varma ja on vain oma heittoni, mutta mielestäni Katri Ylanderin äänessä on sitä jotain eli olisi myös aika saada niistä biiseitäkin se paras irti. Katri Ylanderin laulamana moni Katrin albumien biiseistä on paljon parempia kuin ne muuten olisivat.
Eli kun sitä neljättä studio albumia joskus aletaan tekemään niin niitä hyviä/loistavia kappaleita pitäisi olla enemmän kuin ihan ok kappaleita (7pisteen). Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla Katrilta materiaalia jonka tuottajana on toiminut Chisu, mikäli hänellä vain aikaa riittää. Olisi sitten kyseessä Chisu tai joku muu niin niitä loistavia biisejä pitäisi saada aikaiseksi enemmän.
Katri Ylander ja Chisu yteistyöhön?
Miltä kuulostaisi
0
1323
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220