Ateistiset

rituaalit?

Eri uskonnoissa ja niiden haarautumissa on mitä ihmeellisimpiä rituaaleja. Onko ateisteilla vastaavia? Tulee heti mieleen kerääntyminen yhteen pilkkaamaan uskontoja ja uskovaisia.

Täälläkin on paljon sellaisia riitti-ihmisiä.

Tästä voi tutustua uskontojen rituaaleihin:
http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/522702

12

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo riitti, sanoi sika ja siitti.
      Käytän foliopipoa, kahvia ja Tapiota kylmänä. Häpeän tätä, ei sitä piiloitella tarvitse.

• Kössönöm

Aamuisin lautaselle pikkulapsia mansikkasihillon kera ja mittumaarina lauletaan rivoja lauluja, juodaan viina ja poltetaan sauna.

• Tango_Delirium

Hyi sinä senkin harhaoppinen! Ateistisen uskontunnustuksen mukaan pikkulapset nautitaan vadelmahillon kera.

=D

• Rompix

Aina ulos mentäessä on pakko laittaa selkään omatekemäni ukkosenjohdinreppu (TM). Ukko-ylijumala ei nääs tykkää meistä ateisteista.

• ...

minulla on sellainen rituaali joka viikonloppu että en juo alkoholia

• Minä olen puhtaammassa opissa ja olen joka viikonloppu lisäksi polttamatta tupakkaa.

• Tango_Delirium
        Phoebus kirjoitti:

Minä olen puhtaammassa opissa ja olen joka viikonloppu lisäksi polttamatta tupakkaa.

Voi voi. Minä olen sentään koko viikon käyttämättä nuuskaa.

• +++++++++

" Onko ateisteilla vastaavia?"

Selvitä mitä rituaali tarkoittaa, jos et saa selville onko ateisteilla rituaaleja niin selvitä mitä ateismi on, jos et vieläkään tiedä niin en voi auttaa eikä kukaan muukaan.

" Tulee heti mieleen kerääntyminen yhteen pilkkaamaan uskontoja ja uskovaisia."

Jotkut saattavat pitää siitä, kun uskovat antavat sille aina aihetta. Esimerkiksi psykoosi omana valintana on pilkkaamisen arvoinen

• Thronos

Ulkona liikkuessani lasken aina kaikki muuntajat ja korttelikaapit mitä näen. Unohdan lukumäärän samantien ja usein aloitan alusta kun en muista mihin jäin. Pyörittelen myös silmiäni vuoroin vasta-, vuoroin myötäpäivään vaihtelevalla nopeudella. Kotona harjoitan kaiket päivät rituaalinomaista ateistista toimintaa olemalla rukoilematta ja uskomatta jumaliin.

• Jätän aamulla rukoilematta.
      Jätän ruokarukoukset väliin aina lounastauolla.
      Jätän siunaamatta kanssaihmiset heitä tavatessani.
      Jätän päivällisrukoukset rukoilematta.
      Jätän iltapalan yhteydessä siunaamatta ruokani.
      Jätän iltarukoukseni rukoilematta.
      Saattaa olla että joku rukoilematta jättäminen jäi mainitsematta.

Näissä rituaaleissa kuluukin koko päivä rattoisasti. Illalla onkin hyvä painaa päänsä tyynyyn ja nukahtaa rituaalien väsyttämänä.

• rituaalit?

"Eri uskonnoissa ja niiden haarautumissa on mitä ihmeellisimpiä rituaaleja. Tulee heti mieleen kerääntyminen yhteen pilkkaamaan uskontoja ja uskovaisia."

Tarkoitan tuolla eteenkin Kristinuskoa.

Ensin laitetaan vaikka tämä Pakanuus uskonnoksi, jotta sitä voitaisiin hakkua "kun on uskonto"

Olen uskovainen, nimeltä rituaalit?

• Aina kun tulee paskahätä niin käyn paskalla ja koska se taas muistuttaa uskontoja(siis paska)niin käytän rituaalin omaisesti Lambi paska paperia.

Syy tähän taas löytyy jos olette raamattua lukeneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      50
      11790
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3283
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      33
      2126
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      147
      1955
    5. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      21
      1323
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      199
      1322
    7. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      265
      1321
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      83
      1294
    9. 102
      1114
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1106
    Aihe