Narsistille periksi?

Jörg Sputnik

Pitääkö narsistille antaa periksi? Onko hän kuin mielenvikainen, jota kannattaa myötäillä?
Vai mikä olisi se oikea suhtautumistapa narsistin vaatimuksiin? Tylysti kieltäytyä?

10

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.o.k.u.1

      Mistä tiedät, että on narsisti. Onko diagnoosia?
      Tuolla sun tietämyksellä en lähtisi narsistiksi ketään leimaamaan. :D
      Kerroppas nyt vähän lisää...Kuka on kyseessä. Eksä, vaiko pomo, vai kuka..? ( nehän ne perinteiset...)

      • j.o.k.u.1

        Vai puhutko ihan yleisellä tasolla..?
        Googlesta löytyy ihan kiitettävästi tietoa...


      • Jörg Sputnik
        j.o.k.u.1 kirjoitti:

        Vai puhutko ihan yleisellä tasolla..?
        Googlesta löytyy ihan kiitettävästi tietoa...

        Intuitio sanoo tässä tapauksessa. Yleisellä tasolla, oli se sitten kuka tahansa.


      • j.o.k.u.1
        Jörg Sputnik kirjoitti:

        Intuitio sanoo tässä tapauksessa. Yleisellä tasolla, oli se sitten kuka tahansa.

        No jos se on pomo, suosittelen myötäilyä tai lähtemistä...Jos eksä, suosittelen poistumista takavasemmalle. :D
        Riippuu haluaako olla suosiossa, vai epäsuosittu...


    • lottamari_1

      Mitäpä siinä muutakaan oikein voi? Puhuminen ei auta, vänkäämään ei kannata ruveta, järki puhe ei auta. Myötäily on paras keino ja oikea suhtautumistapa. Riippuu tapauksesta, aina ei kannata käyttäytyä ja kieltäytyä tylysti narsistiakaan kohtaan.

      • Jörg Sputnik

        Joo mutta eikö se opeta narsistia jatkossakin tekemään kuten haluaa? Miten sitten narsistia vastaan taistellaan? Vai taistellaanko yleensä ja mihin se johtaa? Onko peli lopullisesti hävitty ? Onko hän villieläin jota muiden pitää väistää?


      • j.o.k.u.1

        Narskun myötäilyhän on samaa, kuin hoviin kuuluminen...Jos se itselle passaa niin eihän siinä mitään. :)


      • j.o.k.u.1
        Jörg Sputnik kirjoitti:

        Joo mutta eikö se opeta narsistia jatkossakin tekemään kuten haluaa? Miten sitten narsistia vastaan taistellaan? Vai taistellaanko yleensä ja mihin se johtaa? Onko peli lopullisesti hävitty ? Onko hän villieläin jota muiden pitää väistää?

        "Joo mutta eikö se opeta narsistia jatkossakin tekemään kuten haluaa?"

        Jep!

        "Miten sitten narsistia vastaan taistellaan? Vai taistellaanko yleensä ja mihin se johtaa? "

        Ainahan voi kokeilla, kunhan varmistaa että omistaa voimassaolevan henkivakuutuksen... :D
        No eii, mutta mielummin suosittelen häipymistä, kuin taistelua...Siinä ei voi muutakuin hävitä.

        "Onko hän villieläin jota muiden pitää väistää? "

        Hih...Mielenkiintoinen vertauskuva. Noinkin sen voi ajatella. :)


    • avohoitsu

      Kannattaa pysyä asialinjalla ja muistaa että vastassa saattaa olla hyvin sairas ihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe