minä rakastan sinua. Rakastan sinua, kaikkea sinussa, juuri sellaisena kuin olet. Minä myöskin haluan sinua. Haluan olla kannssani kaiken aikaa, lopun elämääni. Jos sinua ei ole elämässäni, se jatkuu näin kuin se on tähänki asti jatkunut. Turvalisena. Olet myös sanoinkuvaamattoman kaunis. Olet kauneita, mitä tiedän. Sinulla on ihanat silmät, jotka...tähän en löydä nyt sanoja. Sinulla on myös kauniit huulet, Olet taivaallinen. Sulla on kauniit kasvot. En ole koskaan nähnyt mitään yhtä kaunista kuin sinä olet. Sinä olet ihana. Sinun lähelläsi on hyvä olla. Tunnen sen. Siihen haluaisin aina pysähtyä. Sinulla on ihana tyyli, olet naisellinen. Olet huoliteltu. Olet sanavalmis, tiedät mistä puhut. Se ei ole pätemisen tarvetta, vaan se on juuri sitä, mistä pitääkin puhua. Sinulla on suuri sydän, ja minua huolestuttaa, että mitenköhän sun sydän voi? Varmaan aika raskasta? Saatko tarpeeksi tarvitsemaasi? Älä huolehdi niin paljon kaikesta. Kyllä ihmiset selviää. Olet aika luonteikas, mutta se on osa sinua, ja rakastan sitä.Olet joskus diiva, ja se on osa sinua, se kuuluu sinuun, olet ihana. Olet iiihana! Ja en palvo sinua. En pidä sinua yli-ihmisenä. EN mitään sellaista. Tässä tätä .Menin aika helppoon, en välitä!
Hyvä on,
230
6342
Vastaukset
- Uskalsit!
todella huonosti.. En tiedä mitä täs tapahtuu!
- :)
kirjoitettu :)
- hyvä ihme!
Kuka..ken omaa nuo piirteet,,arvon leidit ..hyvt hyssykät (puistelenpäätäni) ..
- 14
XD
- ei tietenkään mulle
Kerro lisää tuosta naisesta. Vaikka et pidäkään häntä yli-ihmisenä niin minusta tuntuu, että hän on sellainen. Ihanteellinen olento. :)
- ¤!¤!¤!¤!¤!
osaat kirjoittaa kauniisti tuntemuksistasi.
Täytyy sanoa, että sydämessä liikahti.
Tuon perusteella voisi sanoa sun olevan hyvin rakastunut.
Toivottavasti tämä naisesi saa joskus tietää tunteistasi.
Jokainen nainen haluaisi tietää.
Kauniita unia ja oman kullan kuvia :)- jooo...o
Hän kirj.ilm.jollekkin narsisti naiselle ilmiselvästi.
- Kun olen itse tässä.
Kuka itse olet?
Ken. :)- Ihan oikeesti
Barbie:)
- :)
Ihan oikeesti kirjoitti:
Barbie:)
Barbie :)
Väärä vastaus :)
- parantum.romantikko
Tämä on kuin suoraan jostain elokuvasta!!
Ja tällaisia elokuvia on ihana meidän tavisten katsella..
Sinun pitää nimittäin ehdottomasti kertoa hänelle mitä hänestä TODELLA ajattelet.
Hän luultavasti ihastuu ikiajoiksi. Tuollaiset jutut muistaa läpi elämän (esim. kaikki ihanat "rakkauks"kirjeet jotka on joku lähettänyt, runot yms...)
Olisitte varmasti valovoimainen pari!!!
Good luck!!!!!!!!!! - valitettavasti
Jos olet se SÖPÖ mies, olen hyytelönä. Niin ihanasti sanottu. Olen korviani myöten rakastunut.
- -.
Naiselta -> naiselle!
- some_womann
Onko TOSIAAN?
Harva nainen sanoisi toiseen naiseen rakastuessaan rakastuessaan "helppoon", sillä nainen kyllä itse tietää, ettei yksikään nainen ole "helppo". - 16
some_womann kirjoitti:
Onko TOSIAAN?
Harva nainen sanoisi toiseen naiseen rakastuessaan rakastuessaan "helppoon", sillä nainen kyllä itse tietää, ettei yksikään nainen ole "helppo".anteeksi väärinkäsitys nyt kännipäissäni.
- --,
Minä se en ole ainakaan koska olen ruma ja vaikee ihminen.
- mamu:)
kukapa nainen voisi vastustaa noin romanttista viestiä...
Onnea sinulle ja tälle ihanaiselle naiselle, toivottavasti löydät rohkeutta sano tuon kaiken ihanuuden juuri hänelle :)- olit rohkea ;)
Rakastan sinua :)
- ihansivustavain...
muu oma maa... kirjoitti:
ole mikään mamu. Olen ihan muualta :)
http://www.youtube.com/watch?v=fII9hH2UH8ohänen OMA nimimerkkinsä oli "mamu:)", joten ei hän varmaan sinua mamuksi sanonutkaan,
senkin hölmö.
- di-va
juuri sellainen kuin nainen haluaa kuulla, olet liian taitava, minäkin menin helppoon. :) Olet niin paljon enemmän kuin annat ymmärtää, se hämmentää. Tämä siis hänelle, jota ajattelen. Enkä silti palvo sinua, sillä osaat olla myös viheliäinen, ja siitäkin pidän, vaikka se raivostuttaakin minua. Pitääkö siitä ulkonäostä jotain sanoa, hmmm.. olet raamikas, sopivasti särmikäs, en ole koskaan tykännyt kiiltokuvapojista, miehessä pitää olla jotain.. en osaa ilmaista sitä. En varmaan koskaan kertoisi tätä sinulle. ;D
- hehehehehhhe
ihan teiniltä: ihastunut "huoliteltuun" ja "diivaan".
xD- teinit edes
tietää mitä diivam tai huolliteltu tarkoittaa :0
Että, kyllä aloitus varmasti on ihan aikuisen miehen kirjoittamaa. Kaunista, romanttista, lämmintä, siihen ei moni mies kykene. - <
teinit edes kirjoitti:
Että, kyllä aloitus varmasti on ihan aikuisen miehen kirjoittamaa. Kaunista, romanttista, lämmintä, siihen ei moni mies kykene.Diiva (ital. Diva, lat. Diva) on alun perin ollut naispuolinen oopperalaulaja, mutta nykyisin sanaa käytetään myös muiden musiikinalojen naispuolisista laulajista. Termi on johdettu italiankielen jumalatarta tarkoittavasta sanasta ja sillä on tarkoitettu poikkeuksellisen lahjakasta ja taitavaa naislaulajaa. Diivaksi sanotaan ehkä enemmän nykyään hienoa naispuolista henkilöä.
- aljhsdaHD
teinit edes kirjoitti:
Että, kyllä aloitus varmasti on ihan aikuisen miehen kirjoittamaa. Kaunista, romanttista, lämmintä, siihen ei moni mies kykene.on mies joka katsoo vain naisen ulkonäköön eli pitää vain huolitelluista... mitäs sitten kun nainen on raskaana/lapsivuoteessa ja ihan räjähtäneen näköinen?
grow up, people. - ap
aljhsdaHD kirjoitti:
on mies joka katsoo vain naisen ulkonäköön eli pitää vain huolitelluista... mitäs sitten kun nainen on raskaana/lapsivuoteessa ja ihan räjähtäneen näköinen?
grow up, people.Mieti mitä sanot? Eikö kaikki miehet ole onnellisia, kun nainen kantaa hänen lastaan, synnyttää hänelle lapsen ja hoitaa sekä hoivaa lasta rakastaen. On miehen omaa syytä, jos ei ymmärrä antaa arvoa sille! Yksi elämän suurimpia ja kauneimpia asioita! Ei naisen ulkoisella olemuksella ole silloin mitään merkitystä. Äidiksi tulo ei vähentäisi rakkauden arvoa yhtään, päinvastoin. Mutta tämä ei nyt kuulu tähän alkuperäiseen kirjoitukseen yhtään.
- dasdasd
ap kirjoitti:
Mieti mitä sanot? Eikö kaikki miehet ole onnellisia, kun nainen kantaa hänen lastaan, synnyttää hänelle lapsen ja hoitaa sekä hoivaa lasta rakastaen. On miehen omaa syytä, jos ei ymmärrä antaa arvoa sille! Yksi elämän suurimpia ja kauneimpia asioita! Ei naisen ulkoisella olemuksella ole silloin mitään merkitystä. Äidiksi tulo ei vähentäisi rakkauden arvoa yhtään, päinvastoin. Mutta tämä ei nyt kuulu tähän alkuperäiseen kirjoitukseen yhtään.
siihen, pitäisikö sen naisen edelleen tällätä itseään? ja diivat kyykyttää miestä aviossa, tiedäpä se! :D
- Kaikki on...
Joskus on joskus näin...
Yli-ihminen :)
http://www.youtube.com/watch?v=lQEDhQnxZxI&feature=related - siinä
kauniita ajatuksia.. Minulle tuli kyyneleet silmiin. Tällainen päivä.
- ..9999..
Käytätkö joskus nimimerkkiä *handsome guy* ?
- Kaamea muori
Rakastan sinua sellaisen kuin sinut näen, eikä kukaan voisi nähdä sinua selvemmin kuin minä.
:) - HaloGeeni
en henk. kohtaisesti pitäisi, mutta ehkäpä kirjoittaja ajattelee kohteensa pitävän... Itse pidin vain lauseenosasta "tiedät mistä puhut". Toivon ettei kukaan ajattele minusta muuten noin. Tai ulkonäöstäni - ääripinnallista. Kyyneliin minut saisi ihan toisenlainen viesti. Kannattaa miettiä, mitä purkaa - tämmösillä saattaa vain pahoittaa toisen mielen...
- neukkupeukku
...sitä kuuluisaa sarkasmia ;)
tai sitten vanhan Neuvostoliiton henkilön palvontakulttuuri on siirtynyt tänne ikäväpalstalle
eikös rakkaus ole sitä varten, että se hyväksyy rikkinäisen ihmisraadon sellaisena kun tämä sattuu olemaan?
ei se mitään palvontakulttia ole - 19
Ehkä on asioita joita kokemuksen kautta " tietää mistä puhuu ".
Ehkä sinulla on työ, jossa joudut laittamaan niin fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen minäsi likoon...
Olemalla kokonainen ihminen ja huolehtimaan myös toisista...
miten sen teet ja välitätkö...
Niin sellainen on hoitoala...
Ihminen ihmiselle..
Lähellä niin hyvässä kuin pahassa...
Elämästä kuolemaan.. kaiken kirjon alusta loppuun...
Ehkä vain täytyy tietää mistä puhuu... suurella sydämellä, sanat harkiten..
Olla se vahva kun sitä tarvitaan mutta osata näyttää myös ne tunteet ja suuren sydämmen kun sellainen tilanne eteen tulee.
Antaa myös joskus vain hiljaisuuden astua esiin, kun sanoja ei ole.
Olla valmis taistelemaan oikean puolesta, silloin kun sen tunnet ainoaksi tieksi...
Väistyä syrjään kun tilanne niin vaatii.... Olla lähellä kun toinen sitä kaipaa...
Siihen vielä lisäten ammattitaito, etiikka, moraali, lait ja oma persoonasi... huh, onhan savotta ; )
Tunteet... ne tunteet... miten ne näkyy sinun omassa persoonassasi on yksilöllistä...
niin sillä teet sitten työsi....
Suojaten oman sydämmesi ja jaksamisesi..... - parhaillaan :)
neukkupeukku kirjoitti:
...sitä kuuluisaa sarkasmia ;)
tai sitten vanhan Neuvostoliiton henkilön palvontakulttuuri on siirtynyt tänne ikäväpalstalle
eikös rakkaus ole sitä varten, että se hyväksyy rikkinäisen ihmisraadon sellaisena kun tämä sattuu olemaan?
ei se mitään palvontakulttia oleNo vanhassa Neuvostoliitossa palveltiin ideaa ja sen kautta henkilöä, joka on sen idean kantaja.
Venäjällä ei ole palvelua vaan kunnioitusta.
Suomessa palvellaan markkinaa ja sen kautta asiakasta.
Suomessa ei ole kunnioitusta vaan palvelua.
:) - HaloGeeni
19 kirjoitti:
Ehkä on asioita joita kokemuksen kautta " tietää mistä puhuu ".
Ehkä sinulla on työ, jossa joudut laittamaan niin fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen minäsi likoon...
Olemalla kokonainen ihminen ja huolehtimaan myös toisista...
miten sen teet ja välitätkö...
Niin sellainen on hoitoala...
Ihminen ihmiselle..
Lähellä niin hyvässä kuin pahassa...
Elämästä kuolemaan.. kaiken kirjon alusta loppuun...
Ehkä vain täytyy tietää mistä puhuu... suurella sydämellä, sanat harkiten..
Olla se vahva kun sitä tarvitaan mutta osata näyttää myös ne tunteet ja suuren sydämmen kun sellainen tilanne eteen tulee.
Antaa myös joskus vain hiljaisuuden astua esiin, kun sanoja ei ole.
Olla valmis taistelemaan oikean puolesta, silloin kun sen tunnet ainoaksi tieksi...
Väistyä syrjään kun tilanne niin vaatii.... Olla lähellä kun toinen sitä kaipaa...
Siihen vielä lisäten ammattitaito, etiikka, moraali, lait ja oma persoonasi... huh, onhan savotta ; )
Tunteet... ne tunteet... miten ne näkyy sinun omassa persoonassasi on yksilöllistä...
niin sillä teet sitten työsi....
Suojaten oman sydämmesi ja jaksamisesi.....mahtuu vain yksi m. Sori. En työskentele hoito- vaan kuten huomaat, opetusalalla. Minun sydämeni on suojattu piikkilangalla, sitä en kellekään avaa.
- ap
Ja sulle halogeeni, kaikessa feminiyydessäsi, nyyhki sä vain marcon tapaan... Olet homo, vai mitä? Mä ymmärrän, tiedätkö, ihan todella. Ja siksi sinulta ei heru ainuttakaan ymmärystä lesbiimisyyttäni kohtaan. Homot tahtoo naiselta Queen Madonna -tyyppistä naista ja mä en ollu sellanen.
- 27
Sanat ovat kauniit kun pystyt ne täällä sanomaan. Entä elävässä elämässä ?
Sanoitko ne sille jolle todella tarkoitit ?
Vai jätitkö vain kertomatta ?
Sydän voi olla suuri, mutta suojattu jos se on kerran rikottu...
Sitä ei hetkessä kukaan korjaa... tee kokonaiseksi.
Jos todella tunnet niin kuin kirjoitit... mikset sitä sano vain suoraan....
Miksi ei vain elettäisi niin.... Sinä myös...
Miksi ei vain elettäisi niin mitä todella ollaan...
Tunnetaan, haistetaan ja maistetaan tätä elämää...
Suurella sydämmellä... ; )- MMMMM!!!!!!T
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
- .....
MMMMM!!!!!!T kirjoitti:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mitä on tää mumina..kun en saa selevää..
- Honky tonky
..... kirjoitti:
Mitä on tää mumina..kun en saa selevää..
oikeinkirjoitusta, ämmmmiäs yht paljon kun määmmmmiiäs.
http://www.youtube.com/watch?v=M_frm4N-Kbo&feature=related - ......
Honky tonky kirjoitti:
oikeinkirjoitusta, ämmmmiäs yht paljon kun määmmmmiiäs.
http://www.youtube.com/watch?v=M_frm4N-Kbo&feature=relatedvielä tässä oikeinkirjoitus jotakin huolestuttaa...
Kunhan vaan pääsee sanomaan...
Eikö se asia kuitenkin ole tärkein ??
Voik tokkiissa vaik murtehella väännellen... mitä sillä on väliä ?
Kunhan asiansa saa sanottua mitä haluaa...
Ehkä ne vessassa käynnit vois jättää kirjottamatta vaikka se päivän kohokohta olisikin...
Tai no joo.. voihan sitä tietysti iloita ettei sisältä päin huku siihen ihteensä kun sitä ulkoa päin voi tulla niin paljon... myönnettäköön..
Hymmmm....
- Tähtis 98
voi heittää, sävelmän:
http://www.youtube.com/watch?v=8ltRpWJTAs8 - .....
ihana viesti täällä ,kenelle sitten ikinä meneekin?
Voisikohan Ap laittaa jotain nimeä tai kirjainta tänne
Sais ainakin nuo turhat kuvitelmat ja liiat luulo itsestäni karsittua pois .
http://www.youtube.com/watch?v=OWFL5rfMh1k - Ie
Voitko tehdä lopun tälle ilkeydelle ja kertoa kenelle menee
Hänellä kenelle kirjoitit on suuri sydän ,mutta mitä sanoo sinun sydän ? - lääkitys
Niin tiiät että mulla on se ja kaikki on ok.
Koita saada palikat päässäsi järjestykseen
itabiisi sulle ja kaikille mullekkin
http://www.youtube.com/watch?v=C8mlc9zv5Ho - ?
että menit "aika helppoon" ..se häiritsee tuossa viestissä ??
muuten ihan täydellinen ja ihana :)- ap
Ei liity kuvailemaani henkilöön mitenkään!! Se liitty yhteen toiseen asiaan. Hän ei ole milläänlailla "helppo" siten kuin se voidaan tulkita.
- ?
ap kirjoitti:
Ei liity kuvailemaani henkilöön mitenkään!! Se liitty yhteen toiseen asiaan. Hän ei ole milläänlailla "helppo" siten kuin se voidaan tulkita.
se sitä että "rakastuit " häneen ,sillai pikku hiljaa kuin huomaamatta ?
- --
? kirjoitti:
se sitä että "rakastuit " häneen ,sillai pikku hiljaa kuin huomaamatta ?
En tiedä. Voisi se olla rakkautta ihan ensisilmäykselläkin.
- hyvää yötä
-- kirjoitti:
En tiedä. Voisi se olla rakkautta ihan ensisilmäykselläkin.
hän yhtään mitään noista sun kauniista tunteista häntä kohtaan?
MIten niin "voisi"? - ---
hyvää yötä kirjoitti:
hän yhtään mitään noista sun kauniista tunteista häntä kohtaan?
MIten niin "voisi"?luulen että hän tietää, ei ehkä näillä sanoin, mutta uskoisin niin. Toivon, että et ala kuvittelemaan itseäsi hänen paikalle, se vain satuttaa. Mutta vastaan, koska kysyt.
- ?
--- kirjoitti:
luulen että hän tietää, ei ehkä näillä sanoin, mutta uskoisin niin. Toivon, että et ala kuvittelemaan itseäsi hänen paikalle, se vain satuttaa. Mutta vastaan, koska kysyt.
mutta kysyttävä jotain on ,kun olet muuten niin salaperäinen
Olisit päässyt helpomalla, jos olisit edes jotain kirjainta laittanut aloitukseen.
Nyt lopetan kyselyt ja toivotan hyvää yötä.
http://www.youtube.com/watch?v=k-gERKIcUh4&feature=PlayList&p=E571164BB358F844&playnext=1&playnext_from=PL&index=4 - Rakastanut nainen
--- kirjoitti:
luulen että hän tietää, ei ehkä näillä sanoin, mutta uskoisin niin. Toivon, että et ala kuvittelemaan itseäsi hänen paikalle, se vain satuttaa. Mutta vastaan, koska kysyt.
Hmmm, Mulle Hän on kertonut muutamalla eri tavalla tunteistaan, varovasti, hyvin varovasti, rivien välistä olen saanut lukea ja vasta sitten kun sai vahvistuksen ensin minun tunteistani... toinen lause jäi mieleeni, jäin pohtimaan sitä ja oikeastaan pohdin sitä edelleenkin vaikka Hän kertoi sen minulle ensimmäisen kerran kesällä 2009. Kirjoituksesi oli kuin suoraan minulle, ei yhtään epäkohtaa...ainoa epäkohta on etten usko Hänen kirjoittavan tämmöiselle palstalle mutta rakastuneena sitä tekee kummia asioita ;) nim.kokemusta on :)
- kauanko olette tunteneet? - ï
Rakastanut nainen kirjoitti:
Hmmm, Mulle Hän on kertonut muutamalla eri tavalla tunteistaan, varovasti, hyvin varovasti, rivien välistä olen saanut lukea ja vasta sitten kun sai vahvistuksen ensin minun tunteistani... toinen lause jäi mieleeni, jäin pohtimaan sitä ja oikeastaan pohdin sitä edelleenkin vaikka Hän kertoi sen minulle ensimmäisen kerran kesällä 2009. Kirjoituksesi oli kuin suoraan minulle, ei yhtään epäkohtaa...ainoa epäkohta on etten usko Hänen kirjoittavan tämmöiselle palstalle mutta rakastuneena sitä tekee kummia asioita ;) nim.kokemusta on :)
- kauanko olette tunteneet?Jos joku on kertonut sinulle näin tunteistasi, miksi kyselet täällä ap:lta? Voi hyvä isä nainen.....
- *Minä*
ï kirjoitti:
Jos joku on kertonut sinulle näin tunteistasi, miksi kyselet täällä ap:lta? Voi hyvä isä nainen.....
vaikka ap viestissä ei juurikaan ole totuuden häivää yleismaailmallisesti ajatellen. Kauneus on vain katsojan silmissä tälläkin kertaa (ap katsojalla erityisen lämmin - väittäisin jopa kaunis - katse). Omasta mielestään kauniit ihmiset voivat siis nyt siirtyä seuraavia viestejä tulkkaamaan. En jaksa yleensä haravoida näitä viestiketjuja kovin pitkään, mutta nyt vaistosin, että kannattaa. Ja löysin nyt viimein tunnisteen, joka joskus oli omani - nyt tietenkin itse mietin, että oliko silloin tunnistetta käyttäessäni ja vastauksia saadessani kyse todella "hänestä" - eli edelleenkään mikään ei ole varmaa. Vastaan nyt näin selkein tunnistein, ja jostain muualta ehkä näen tärppäsikö - tuleeko vastaus jollain sellaisella tunnisteella, jonka "hän" vielä muistaa aikanaan lukuisista ketjuistamme... Ja tietenkään aina ei todellakaan ollut kyse minusta - usein seurasin vain sivusta hiukan surullisena - liekö tehnyt sen tarkoituksella?...
- HO
*Minä* kirjoitti:
vaikka ap viestissä ei juurikaan ole totuuden häivää yleismaailmallisesti ajatellen. Kauneus on vain katsojan silmissä tälläkin kertaa (ap katsojalla erityisen lämmin - väittäisin jopa kaunis - katse). Omasta mielestään kauniit ihmiset voivat siis nyt siirtyä seuraavia viestejä tulkkaamaan. En jaksa yleensä haravoida näitä viestiketjuja kovin pitkään, mutta nyt vaistosin, että kannattaa. Ja löysin nyt viimein tunnisteen, joka joskus oli omani - nyt tietenkin itse mietin, että oliko silloin tunnistetta käyttäessäni ja vastauksia saadessani kyse todella "hänestä" - eli edelleenkään mikään ei ole varmaa. Vastaan nyt näin selkein tunnistein, ja jostain muualta ehkä näen tärppäsikö - tuleeko vastaus jollain sellaisella tunnisteella, jonka "hän" vielä muistaa aikanaan lukuisista ketjuistamme... Ja tietenkään aina ei todellakaan ollut kyse minusta - usein seurasin vain sivusta hiukan surullisena - liekö tehnyt sen tarkoituksella?...
lukea mitä tämä L tai" Diiva" tai M jne .. vastaisi jos AP kertoisi kenelle tämä viesti oikein menee :D
- *Minä*
HO kirjoitti:
lukea mitä tämä L tai" Diiva" tai M jne .. vastaisi jos AP kertoisi kenelle tämä viesti oikein menee :D
ei ole mitään merkitystä. Mikään asia ei liiku eteenpäin näillä palstoilla. Jotkut ihastuvat koko ajan eri tyyppeihin, väittävät rakastavansa, mutta ovat rakastuneet haavekuviin. Todellisuus pudottaisi heidät liian pian alas - ja niin ei halua yhteydenottoonkaan ole. Minun kaltaisiani, kerran elämässään - väärällä hetkellä - liian syvälle toisen sieluun vilkaisseita, ei täällä juurikaan hiippaile. Että näin. Kivahan näitä on lukea... ja vastailla mitä mieleen juolahtaa. Lopulliset ratkaisut tehdään ihan muualla, eikä näin naurettavin perustein koskaan, toivon... Jään odottelemaan (varmaan loppuelämäkseni) vastausta irl... Niin, ja naiselle menee...
- respectyoubro!
..noiden kahden ihmisen "helppo" ja tuohon "synnytys" viesteihin, niin kunnioitus nousi pilviin.
- ap:lle
Sä kirjoitit tuon itse, kehuit itseäsi. Aika helpolla "nousee kunnioitus pilviin"... :D
Ap on muuten nainen. - 23
ap:lle kirjoitti:
Sä kirjoitit tuon itse, kehuit itseäsi. Aika helpolla "nousee kunnioitus pilviin"... :D
Ap on muuten nainen.olen itse nainen ja kirjoitin tuon alkuperäisen,
en ymmärrä että kuka hemmetti sinä olet/luulet olevasi? :)
mistä tiedät että alkuperäinen muka on nainen, hän ei ole sitä missään välissä sanonut? - 25
23 kirjoitti:
olen itse nainen ja kirjoitin tuon alkuperäisen,
mistä tiedät että alkuperäinen muka on nainen, hän ei ole sitä missään välissä sanonut?**** kirjoitin tuon viestin alkuperäiselle, en ole alkuperäinen.
alkuperäinen on MIES. - thrtuturtuyjy
ap:lle kirjoitti:
Ap on muuten nainen.respectyoubrolle
ap:lle 28.3.2010 21:20
Ap on muuten nainen.
- väität siis, että alkuperäinen kirjoitti tuon itselleen? että "respect you bro" ?
mutta sitten väität että alkuperäinen on nainen ?
eli alkuperäinen ei siis ITSE TIEDÄ OMAA SUKUPUOLTAAN?
helvetin vammanen et ees ite tiedä mitä vittuu selität::::::D - niin siis
23 kirjoitti:
olen itse nainen ja kirjoitin tuon alkuperäisen,
mistä tiedät että alkuperäinen muka on nainen, hän ei ole sitä missään välissä sanonut?eli ap. on nainen, eli sinä. Ja saman tien vastasit tuon seuraavankin, nimimerkillä 25 kertoaksesi kirjoittaneesi ap:n sijaan sen respectyoubro!-jutun. ;D
- 6666666
niin siis kirjoitti:
eli ap. on nainen, eli sinä. Ja saman tien vastasit tuon seuraavankin, nimimerkillä 25 kertoaksesi kirjoittaneesi ap:n sijaan sen respectyoubro!-jutun. ;D
voitko olla kiltti ja lopettaa..
olen nainen joka on kirjoittanut tähän viestiin tasan kolme viestiä tämän...
aiva alussa "olet ihana ihminen", sitten sen respect you, ja sen että alkuperäinen on mies.
huoh kun joku sitten jaksaa.
- pizzaa ja viiniä
italiaano, suomalaismies ei moiseen sortuisi
- oi voi23
höpö sinua ,saimpa ainakin hyvät naurut ,jos en muuta :)
Muttako suomalainen mies rakastuu ,se on ainakin hyvä vastus italiaanolle
- +++++
kiva tietää mitä ajattelet näistä kommenteista kauniiseen aloitukseesi.
Oli niin tai näin, olet kertakaikkisen ihana mies.
Tietysti tuot mieleeni erään :), jolla on sunlainen ajatusmaailma. Tai ainakin voin kuvitella niin olevan. Niin turvallinen ja läsnäoleva mies.- Haisee
Luin juuri tätä viestiketjua ja sen taso laskee koko ajan loppua kohti.. koirani makaa tuossa vieressä lattialla ja se sattui pieraisemaan juuri, kun luin tätä ketjua.. sekin ymmärsi antaa haisevan vastalauseen. Älykäs.
- Djorka
Haisee kirjoitti:
Luin juuri tätä viestiketjua ja sen taso laskee koko ajan loppua kohti.. koirani makaa tuossa vieressä lattialla ja se sattui pieraisemaan juuri, kun luin tätä ketjua.. sekin ymmärsi antaa haisevan vastalauseen. Älykäs.
että pieree kun sun kanssa asuu.
Jotain kertoo sunkin tasosta, kun kuitenkin luet näitä. - edellinen...
Djorka kirjoitti:
että pieree kun sun kanssa asuu.
Jotain kertoo sunkin tasosta, kun kuitenkin luet näitä....mutta luethan näköjään itsekin näitä, vastailetkin vielä xDDD
- mysteria
Kauniisti kirjoitit, olet mies tai nainen, koskettavasti, rakastat häntä aidosti, turvallisen elämäsi huomassa.
Teet kuten minäkin. Niin päivä kätteli taas yötä...yö kuljettaa mukanaan toisiaan kaipaavia samaan uneen..
Hyvää yötä sinullekin http://www.youtube.com/watch?v=CcbiZRMSLYc- ap
Kaunis kappale! Kiitos ja hyvää yötä sinulle.
Koittakaa ihmiset olla kinaamatta, en jaksa kommentoida teidän taistoihinne. - xxxxxxxxxxxxxxxx
ap kirjoitti:
Kaunis kappale! Kiitos ja hyvää yötä sinulle.
Koittakaa ihmiset olla kinaamatta, en jaksa kommentoida teidän taistoihinne.nyt kuitenkin kertomalla ootkos n vai m?
- heh..
ei se T... miehiin sekaannu.
Kysynkö tarkemmin asiasta ? ? ; )
- Cat Woman
Voisin sanoo että osu ja uppos...jos tää menee n -> n e-suomeen. Liittyykö jotenkin torstai illan "tapahtumiin" liikunnan merkeissä? Jotenkin tuon "helppo" asiankin osaisin yhdistää.
- ap
Ei liity liikuntaan, päästän piinasta. Ja olen mies.
- kärsimys
ap kirjoitti:
voi sanoa hänen nimeä tai jotain ?,miten hän ikinä voisi noin kauniista viestistä pahoillaan olla?
- --------------------
ap kirjoitti:
kiitos olet mies !
Kiva mennä nukkumaan tähdet silmissä ja hymy huulilla.
Öitä. - pliide :)
ap kirjoitti:
tee tuo tunteidesi kohde onnelliseksi, ja sano hälle tuo kaikki aloituksessa kirjoittamasi! Sä et voi käsittää ilmeisesti, kuin kauniisti häntä kohtaan tunnetkaan. Anna palaal Tee se ihminen tuhannen onnelliseksi jo tänään ;)
- nv
pliide :) kirjoitti:
tee tuo tunteidesi kohde onnelliseksi, ja sano hälle tuo kaikki aloituksessa kirjoittamasi! Sä et voi käsittää ilmeisesti, kuin kauniisti häntä kohtaan tunnetkaan. Anna palaal Tee se ihminen tuhannen onnelliseksi jo tänään ;)
oli jotain järkee .. :D
- .....
..miten harva uskaltautuu luokittautua noin ihanaksi jonkun mielestä vain oelmalla oma itsensä. Tai no niin ainakin itse tuon tekstin kohteen luokittelin. Toisaalta ihmetell täytyy kuinka myönteisesti se voidaankaan vastaanottaa että joku on loytänyt oman "unelmansa". Olla sellainen kuin on ja olla sellaisenaan, diivaillen ja ilman diivailua, sopivasti lihava. Odotahan vaan kun pääset jossain vaiheessa tutustumaan tarkemmin luonteenpiirteisiin, niin uskon, että taatusti "unelmastakin" löytyy sellaista mikä joskus alkaa kismittää.
Aikansa kutakin ja joskus se kaikki mikä kiiltää menettää merkityksensä ja unohtuu. Viimeistään siinä vaiheessa sydän kaipaa vierelleen vain oikeanlaisen sydämen ja kaikki muu tuntuu turhalta.
Lykkyä tykö ja etiäpäin elävän mieli kohti sitä "epävarmuutta" ja "ei niin tuttua ja turvallista elämää"- -sivusta
siinä on jos toisesta ajattelee hyvää?
Mun mielestä se on vain söpöä ja herttaista
Sitähän me naiset vinkutaan ja toivotaan muutenkin. - .....
-sivusta kirjoitti:
siinä on jos toisesta ajattelee hyvää?
Mun mielestä se on vain söpöä ja herttaista
Sitähän me naiset vinkutaan ja toivotaan muutenkin...sillä ei siinä mitään pahaa olekaan vaan pelkkää hyvää ja oikeasti kaunista.
- ap
Näin minäkin näen asian! En ole niin rakkaudesta sokea, kuin kirjoituksestani saattaa ymmärtää! Nämä ovat vain kauniita sanoja, joita hänelle tänne laitan. Tarkoitan niistä jokaista ja hän on niiden arvoinen. Olkoon niistä sitten imarreltu tai ahdistunut. Oikea elämä on jotain ihan muuta. Rakkaudella taitaa kukin ymmärtää sen mitä ymmärtää. Se on jokaisen oma kokemus. Joskus se jää haaveeksi tai joksikin muuksi.
Hyvää yötä nyt. - yks nainen
Luin läpi tämän koko viestiketjun ja tämän kirjoituksen kohdalla mieleeni nousi olettamus, että ikäänkuin em. kirjoittaja luulisi tietävänsä ap.miehen ja hänen ihastuksen kohteen. Syystä ja toisesta kirjoittajalle nousee tarve hieman latistaa tunnelmaa :)... Miehen kirjoittamasta teksistä ei nouse missään kohtaan esille sellainen seikka, että hänen ihastuksensa kohde olisi sopivasti lihava, mutta kirjoittajahan luulee tietävänsä kohteensa, miehen ja naisen :)!!!
Ja eihän se nainen ole millään lailla luokitellut itseään ihanaksi, sehän on miehen näkökulma. Joten luokittelun kirjoittaja teki ihan itse ;).
Niin, ilmanmuuta ihmisistä paljastuu ajansaatossa "vikoja". Siinä naisessa, siinä miehessä... meissä kaikissa, kuten kirjoittajassakin. Se on elämää ja myös rakkautta, että oppii hyväksymään viat niin itsessä kuin toisissa. - hyvääpääsiäistä
ap kirjoitti:
Näin minäkin näen asian! En ole niin rakkaudesta sokea, kuin kirjoituksestani saattaa ymmärtää! Nämä ovat vain kauniita sanoja, joita hänelle tänne laitan. Tarkoitan niistä jokaista ja hän on niiden arvoinen. Olkoon niistä sitten imarreltu tai ahdistunut. Oikea elämä on jotain ihan muuta. Rakkaudella taitaa kukin ymmärtää sen mitä ymmärtää. Se on jokaisen oma kokemus. Joskus se jää haaveeksi tai joksikin muuksi.
Hyvää yötä nyt.voi olla " imarreltu tai ahdistunut",kun sinä olet osoittanut tämän ei kenellekkään?
Enempi se on tunnonut ahdistusta tänne palstan naisille ,jotka ovat menneet nyt
siihen "helppoon" :))
- Kovin ikävä Sinua!
on ikävä Sinua, en voi sille mitään. En halua tähän muuta sanoa.
- taukosi..
Hyvää yötä!!!!!
- -
taukosi.. kirjoitti:
Hyvää yötä!!!!!
? ? ? ? ?-mies nuku hyvin
- simmut...
et löydä niihin sanoja.
Oisko siniset ja tumman vaalet hiukset hänellä - kerro....
saisit valinta mulle jonkun biisin niin mikä se olisi ?
- Nalle puhi
.....joka mieltäni lämmitää:)
jos sä tahdot niin...
- .....
**** kirjoitti:
jos sä tahdot niin...
Kiireistä kärsimys viikkoo vaan,pitäkää ne jalat lämpiminä ettei tuu vilu ja nuha!
- L
**** kirjoitti:
jos sä tahdot niin...
ois mullakin. ON IKÄVÄÄÄ sua L, niin IIIKÄÄVÄÄÄ !!!!
- Nainen.....
Kertoisitko koska olet nähnyt tämän henkilön viimeksi?
Kuvaus sopisi minuunkin...en vain jotenkaan usko et HÄN kirjoittelisi tänne. Jos hän tuntisi minua kohtaan noin, toivoisin hänen kertovan minulle tunteistaan. Koska minä myös menin aika helppoon, rakastuin...ja rakastan häntä. Ja voin sanoa samoin... jos en häntä omakseni saa, elämä jatkuu näin, turvallisena.- uip
tuosta sanasta "turvallinen" ,onko ap ehkä turvallisesti varattu eli naimisissa??
- tosiaankaan
uip kirjoitti:
tuosta sanasta "turvallinen" ,onko ap ehkä turvallisesti varattu eli naimisissa??
..mutta ei ainakaan tosisaan tänne kirjoittele.
- hämärää
tosiaankaan kirjoitti:
..mutta ei ainakaan tosisaan tänne kirjoittele.
Ettei ap kirjoita tosissaan? Mistähän _sinä_ sen tiedät, ellet ole itse ap?
- ap
hämärää kirjoitti:
eihän sitä voi tietää?
- itsepäistä puuhaa
hämärää kirjoitti:
sitä kielläkkään ,koska ei kommentoi ,vaan antaa toistaiseki olla siinä luulossa :)
- työpäivän aloittanut
tekstin haluaisi kuka nainen tahansa omistaa itselleen.
Kuitenkin on muutamia kohtia tai montakin, josta ajattelisin, ettei sopisi minuun.
En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina tai kauniskasvoisena, uskoisesti siistinä kyllä aina haluan
liikkua, ja tuo, että sanavalmis, no, muutoin kyllä mutta ajattelemani miehen kanssa sanomiset ja
asioideni esittämiset takertuvat kurkkuuni. Totta myös on tuo laajasydämisyys, se sopisi kyllä.
Luonnolliseksi ja luontevaksi minua kyllä on aina sanottu.
Mutta kuten sanoin, haluaisin tuon tekstin koskevan itseäni, ja syleilyllä kiittelisin, jos tuollaista
rohkaisua häneltä saisin. Onnellinen varmaan on se henkilö, jota tuo tunnustus koskee.
Hyvää päivänjatkoa aloittaja, kuka sitten oletkin. - Miä :)
Kiitos kauniista sanoistasi... jos ne sattusivat olemaan minulle, enhän voi olla siitä aivan satavarma :).
Hhmm, tuo diivailu oli uutta ja mielenkiintoistakin. Haluatko kertoa siitä täällä jonkin esimerkin?- Miä :)
Miä haluan lopettaa tämän kissa ja koira:)-leikin ja ilmoittaa, että jos olen oikea henkilö, olet "tavannut" minut yli kuukausi sitten Lahdessa, Salpausselän kisoissa. Jos haluat, ota yhteyttä.
- naisHämeestä
..paitsi tuo kauneus on aina katsojansa silmissä :))
Ken kohde onkin, niin taatusti ei voi olla ihan kylmänkalikka tuollaiselle tunnustukselle. Itse kaipaan vain yhtä henkilöä ja kyllä varmaan aavistaa sen itse. Minä en ole hänestä oikeasti yhtään varma -ollut pitkiin aikoihin ja siksi heittänyt koko hommelin. - love is blue
tuoda julki noin kauniita sanoja ,näin kevään kynnyksellä .
http://www.youtube.com/watch?v=FSj1O8fBS90&feature=related - dfggdg
palsta..luuserit
- :))
ja hyvää kevättä sulle myös.
- **N**
Kertoa milloin olit häneen viimeksi yhteydessä, postin, puhelun tai tapaamisen merkeissä?
- -Nainen-
ketjusta näkee selvästi, mikä erottaa mut muista naisista! Mä en todellakaan pitäisi siitä, jos joku mies arvostaa mua sen takia, että olen tällännyt itseni (="huoliteltu"), elämässähän voi sattua vaikka mitä, eikä aina voi jaksaa laittautua. Tuo "diiva" voisi mennä juuri ja juuri, mutta jos joku sanoisi mua "helpoksi", niin käsilaukusta tulee ja se on saletti!
Toivottavasti ei ollut mulle.
Ja kirjoittaja voisi myös tarkistaa oikeinkirjoituksen, jos tarkoitus on imarrella naista! - peukku*
Provo joka vedättää epätoivoisia naisia :D
- -sinisilmä-
arvannut millaisen ketjun saat aikaan tuolla *avautumisellasi*.
Mielenkiintoista lukea miten erilailla ihmiset reagoi tuollaiseen.
Kiitos aloittaja kauniista sanoistasi kelle ne sitten osoititkin.
Monesti me naiset halutaan ainakin salaa uskoa, että maailmassa ainakin yksi mies ajattelisi noin itsestä.
Mietin itseni kohdalla tuota ja löysin olevinani monta juttua, jotka vois sopia.
Sana *luonteikas* vois sopia muhun ja sanavalmius sekä avara sydän. Kaikista noista piirteistä on ollut vain hallaa valitettavasti mulle.
Kauniiksikin on joku joskus kauan sitten sanonut, myös huulista ja silmistä on sanottu.. Aika on kyllä tehnyt tehtävänsä ja ne piirteet ei enää päde:) Mut jos laittaa silmät kiinni ja kuvittelee niin vois sopiakin.
Ymmärrän, ettet aiokaan kertoa noita ajatuksiasi hänelle. Sinänsä sääli. - keskustellaan
Toivottavasti saat mitä haluat, kerro ihan rohkeasti vaan tuo sama suoraan hänelle.
Löysin tästä "itseni", mutta kun en voi olla satavarma asiasta niin ota reilusti yhteyttä
ja päästä muut epäröijät uteliaisuuden piinasta. - Normijuttu muuten
Jokainen rakastunut kokee rakkaansa noilla sanoilla.
Tyyppi ei jaksannut kannatella tunteitaan kirjoituksen loppumetreille, ajatus harhautui ja juttu meni reisille.- kaikkialla,
Joo,reisille meni.. Kaunis kipale tuo rakkaus on sininen,siel oli kukkaa ja mehiläistäkin ;)
- crazy.
kaikkialla, kirjoitti:
Joo,reisille meni.. Kaunis kipale tuo rakkaus on sininen,siel oli kukkaa ja mehiläistäkin ;)
arka pupukin juosta karkuun heti alkumetreillä
- c
Kauniisti kirjoitat rakkautesi kohteesta. En ymmärrä, miten tästä joku voisi loukkantua. Toivottavasti joskus voit kertoa nämä tunteesi myös hänelle itselleen.
- nnnnn*
mutta toivottavasti uskallat kertoa ne myös tälle naiselle. Erittäin kauniisti ajattelet Hänestä ja jokainen varmisti tykkäisi todella jos kuulisi tuollaisia sanoja. Rohkeutta sinulle :)
- .utelias.
olet tämän kirjoittaja nyt?
- niin rakastan..
niin paljon minä rakastan sinua.
- .utelias.
niin rakastan.. kirjoitti:
niin paljon minä rakastan sinua.
ilmestyit...
hänen elämään? Tai missä?
- 7
ihana uskoa, että eräs mies ajattelisi minusta noin. En ole kuitenkaan niin itserakas, että käyttäisin itsestäni sanaa kaunis, vaikka toisaalta sanotaan "kauneus on katsojan silmissä". Minusta viestisi on kaunis, juuri sellainen, jonka useimmat naiset haluaisivat kuulla oikeassa elämässä; olettaen tietenkin, että viestisi on totta eikä mitään sanahelinää :)
- uskalsitko
kadehdittavan kaunis tunne, tunne josta ei pääse eikä halua päästää irti, nautinto
samalla rohkeudella haluaisin myös kirjoittaa
http://www.youtube.com/watch?v=wStG1xBSIHs&feature=related - zz
mmhh... tuossa oli jotain tuttua ?
- keski
mietin vain miksi et ole halunnut rajata noin kaunista viestiä enempi "juuri hänelle"
eli tavallaan laittanut jotain tunnisteita teistä ?
Minne päin tämä menee etelään vain pohjoiseen ?- ..vain..
Toivottavasti näkee unia ihanuudestaan siellä missä lieneekin ..
ja toivon että saa rakastaa ihan oikeesti vielä! - -ed
..vain.. kirjoitti:
Toivottavasti näkee unia ihanuudestaan siellä missä lieneekin ..
ja toivon että saa rakastaa ihan oikeesti vielä!ollenkaan ettei voisi olla ,mutta epäilen ettei hän taida häntä lopulta rakastaakaan!
- sivusintti
-ed kirjoitti:
ollenkaan ettei voisi olla ,mutta epäilen ettei hän taida häntä lopulta rakastaakaan!
jos hän onkin rakastunut vain ajatukseen hänestä?
pelkkään tunteeseen.. - loppu hyvin kaikki h
sivusintti kirjoitti:
pelkkään tunteeseen..taas eteen se sama kysymys ,kuin tuossa ylénpänä
Hän on siis varattu ,koska hän on hänen lähellään
ja mies tuntee tuon kaiken kauniin ,mutta ei voi omista
tunteistaan hänelle kertoa. - hänestä
sivusintti kirjoitti:
pelkkään tunteeseen.. - sintin sintti ja
sivusintti kirjoitti:
pelkkään tunteeseen..sivusta, höpöhöpö, jos vaan edes kysyy : )
http://www.youtube.com/watch?v=yNvqBLZhQRw&feature=related
- -hymy-
kirjoitus on kuin rakkauden toteemi.
Käyn joka päivä ihailemassa sitä.
Kauniita unia my honest friend.- ÄÄÄÄÄ,
Antakaa rakkaudelle tilaa,älkää kiirehtikö ....
Tuntojaan tänne puretaan .....
- me13
kertoa ensimmäistä kirjainta
niin mikä on sitten toinen ? - lukija,
"Haluan olla kannssani kaiken aikaa, lopun elämääni. Jos sinua ei ole elämässäni, se jatkuu näin kuin se on tähänki asti jatkunut. Turvalisena. "
Se siitä rakkaudesta.! - 31.3
. . Uskon Aurinkoon ja Tähtiin loistaviin. Uskon Kuutamoon , sen hiuksiin hopeisiin. Uskon ettei mikään pääse vahingossa syntymään. Mä uskon ikuisesti Elämään. .
- =??
vähän enemmän, jookos.
- fani-n
vaikken ole sit sanonutkaan.
kaunista, todella kaunista tekstiä. - rakkaudel
sulla on söde nenä ja varmaan se takapuoliki on kunnos (en katsonu) ;)
- osifh
:)
- rrrakkaudel
meinasi unohtua et pidän hänen /sun äänestä.
- dame s merci
koska hän ei tunne varmaan olevansa mikään ihannenainen, olisi hyvä kertoo hänelle :/
- .
Mukavaa lukea tuollaista vuodatusta. Vielä kun siihen olisi vilpittömin mielin lisätty, että rakastaa elää elämän vuoristorataa kanssaan ja yrittää ainakin ymmärtää naisen elämää vaikkei aina ymmärräkään. Vai kuuluuko se tuohon sanaan luonteikas? :)
- joo,
Minä olen odottanut tuolta elämäni mieheltä puhelua mutta hänellä ei siihen rohkeus riitä,kyllähän täällä uskaltaa lirputtaa,joo,o...
Toisille ,toisille vain ;) - ////!!!
joo, kirjoitti:
Minä olen odottanut tuolta elämäni mieheltä puhelua mutta hänellä ei siihen rohkeus riitä,kyllähän täällä uskaltaa lirputtaa,joo,o...
Toisille ,toisille vain ;)jos kysyn, mutta mistä tiedät hänen olevan se just sun se..?
:)) - just,
////!!! kirjoitti:
jos kysyn, mutta mistä tiedät hänen olevan se just sun se..?
:))No kyllä hänet"haistaa"..niin kuin sinäkin..me kaikki..
- e-täydellinen
ehkä oot ihastumisiässä, jolloin kaikki on ihanii.
- kevät;
Jes,niin se varmaan on..olisko täällä noin 4 miestä ja loput naisia,tsemppiä meille kaikille!!
- romantikko10
pitäminen on usein molemminpuolista. ja ihmiset tykkää kun osaat noin(kin) kehua.
- L....a
on ihaninta RAKKAUS ! Kaikki ralkauden muodot. Oon niin onellinen rakkaudesta, jota san osakseni, vaikka se kaikkein rakkain ei oiskaan mun rinnalla! :)
- emp.
empaattisetkin ihmiset voi haluta jotain. sulta... Mut pieni palvonta ei mua haittaa, sehän on vaan söpöä ;)
- ???
http://www.youtube.com/watch?v=FUK3nKxBb5E&feature=related sulla on kauniit kasvot.. siitä on pitkä aika kun jotakin pyysin jäämään.. älä mee.. =)
- ?
??? kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=FUK3nKxBb5E&feature=related sulla on kauniit kasvot.. siitä on pitkä aika kun jotakin pyysin jäämään.. älä mee.. =)
- -sivusta
L-naiselle ,sain ainakin sellaisen käsityksen kun luin tämän ketjun läpi?
- L-nainen
on niitä paljon parempiakin kirjaimia..
- L
L-nainen kirjoitti:
on niitä paljon parempiakin kirjaimia..
varsinki se huoliteltu...
- jos...
uskot siihen, että rakkaus on kaiken perusta...tärkeintä elämässä:)
- *?*?*?*?*?
kuuluu sulle aloittaja?
- rohkeestivaa
toi sille kohteelle. vaik nimettömänä :)
- m-nainen
ja tunnetta täynnä oleva viesti. Tuli kyynel silmään tuota lukiessa.
Olisinpa minä saanut edes murto-osan noista sanoista häneltä, joka
minun sydäntäni kosketti. Pelkkä tietoisuus siitä, että en ole yksin tunteideni kanssa,
se olisi auttanut jatkamaan elämää eteenpäin.
Onnellinen olisi nainen, jolle nuo sanat sanoisit aivan suoran. - .....
En oikeesti tunnistanut tästä itseäni kuin ehkä vasta joitain päiviä sitten.. Jos siis on mulle, niin... kiitos, ihanasti kirjoitit. Olen oikeastaan mykistynyt. Olisin halunnut oppia tuntemaan sut paremmin. Mielestäni annoin sulle merkkejä, että olen kiinnostunut, mutta en varmaankaan sitten tarpeeksi selvästi. Ja nyt se taitaa sitten olla myöhäistä.. Kuitenkin, Olet Ihana!
- onneton....
Tämä sun teksti oikeesti kosketti...
Löysin niin monta samaa piirrettä tekstistä, mistä löydän oman elämäntilanteeni!
Ihan kun tämä olisi kirjotettu suoraan mun elämästä!
Avaa vähän "lukittuja ovia" sisällä kun lukee tota... :)
Kiitos tästä :)- avaimella
ovet aukeaa avaimella, tai jos hukassa, kannattaa kokeilla jotain sopivaa loitsua
- Loitsu:
avaimella kirjoitti:
ovet aukeaa avaimella, tai jos hukassa, kannattaa kokeilla jotain sopivaa loitsua
Aukene portti rakkauden
väisty este haittahinen
mutkat pois suoristukaa
häipykää kuhmuraiset reitit
kaskesta kannot kadotkaa
täyttykää jättiläiskuopat.
Päästä tunne valloillensa
kuplittele rakkaudesta
hypittele onnesta ilosta
hipelöitte halusta.
Jottei tarvis kärvistellä
yksiksensä tuskistella
oiskohan siitä jotain tullut
onnenmoista ja mukavaa. - : ) ois tullut
Loitsu: kirjoitti:
Aukene portti rakkauden
väisty este haittahinen
mutkat pois suoristukaa
häipykää kuhmuraiset reitit
kaskesta kannot kadotkaa
täyttykää jättiläiskuopat.
Päästä tunne valloillensa
kuplittele rakkaudesta
hypittele onnesta ilosta
hipelöitte halusta.
Jottei tarvis kärvistellä
yksiksensä tuskistella
oiskohan siitä jotain tullut
onnenmoista ja mukavaa.yes maaginen loitsu, eihän siitä ois voinut mitään muutakaan tulla
- -o;o-
Liian pitkä ja tiivis aloitus teksti jätti välinpitämättömäksi..
- kakku..
OLipas kiva loitsu,täytyy alkaa hokemaan..
- Kerro jo lopultakin
kenelle sun viestisi mennee ,jotain suoraselkäisyttä sulta aloittaja?
- +1f9dui
varattua naista ,ehkä joku työpaikka romanssi on kyseessä
- Tuplaii
+1f9dui kirjoitti:
varattua naista ,ehkä joku työpaikka romanssi on kyseessä
tiedän, kenelle viesti meni, niin moni vastaajan nimimerkki täsmää "yhteisellä" polullamme. Eli täsmätavoite saavutettu ja viesti meni perille. Kiinnostuneille todettakoon, alkuperäinen viesti on todella kaukana kohteen varsinaisesta olemuksesta. Ap:llä on vain taipumus kirjoittaa kaikki viestinsä niin, että tulkinta jää lukijalle. Ja nyt ap vastaa luultavasti minulle jonkin muun painetun tekstin muodossa - hän on oikein taitava kirjoittaja (yllättävää, verrattaessa puhumispuolen köyhiin lahjoihin - punastelee ja katkoo lauseita, eikä katso silmiin), muttei pysy koskaan sanojensa takana ed. main. tulkintasyystä.
- .
Tuplaii kirjoitti:
tiedän, kenelle viesti meni, niin moni vastaajan nimimerkki täsmää "yhteisellä" polullamme. Eli täsmätavoite saavutettu ja viesti meni perille. Kiinnostuneille todettakoon, alkuperäinen viesti on todella kaukana kohteen varsinaisesta olemuksesta. Ap:llä on vain taipumus kirjoittaa kaikki viestinsä niin, että tulkinta jää lukijalle. Ja nyt ap vastaa luultavasti minulle jonkin muun painetun tekstin muodossa - hän on oikein taitava kirjoittaja (yllättävää, verrattaessa puhumispuolen köyhiin lahjoihin - punastelee ja katkoo lauseita, eikä katso silmiin), muttei pysy koskaan sanojensa takana ed. main. tulkintasyystä.
Kylläpäs nyt ikävästi vesität aloittajan kauniin kirjoituksen rakkauden kohteestaan kun sanot "alkuperäinen viesti on todella kaukana kohteen varsinaisesta olemuksesta". Ehkäpä aloittaja näkee asiat näin, kauneushan on katsojan silmissä. Mielestäni kukaan sivusta ei voi tulla sanomaan, etteikö aloituksen kuvaus pitäisi silloin paikkansa.
- wwwwwwwwwww
Tuplaii kirjoitti:
oot sanomaan noin. Älä halveeraa toisen tunteita.
Moukka. - -oivoivoi-
Tuplaii kirjoitti:
olet niitä, jotka luulee täällä tunnistavansa kaiken.
Siihen tää palsta perustuukin.
Luulo ei vaan oo tiedon väärti.
Luulet tietäväs tän naisen ja miehen.
Nainen on vaan ihan tietämätön saamastaan julkisuudesta.
Ei se näin mene.
Ja jos tuntisitkin, niin mistä otat oikeuden tyrmätä aloittajan tunteet tähän naiseen?
- &&#&&&&&#&&&&&&&
koskaan tosissasi?
Väität rakastavasi, mut et ikinä sitä sanonut...- -
Rakastan, enemmän kuin arvaatkaan.
- se ed.
- kirjoitti:
Rakastan, enemmän kuin arvaatkaan.
uskon sua, että rakastat häntä.
En tarkoittanut mitenkään loukata.
Jokainen rakastaa tavallaan, mutta sitä toivoisi tietävänsä, jos..
Ehkäpä hän tulisi onnelliseksi tuosta tiedosta ja tarvitsisi elämäänsä rakkautta, että tuntisi itsensä onnelliseksi.
En tiedä. Kuka tietäis sen.
- Ihana Sinä.
näin kauniit ajatuksesi menee ihan hukkaan, jos et ikinä meinaa kertoa Rakastamallesi Henkilölle niitä. Hän varmasti kuulisi mielellään ja tulisi iloiseksi :)
- khgljkg
kaunista...Olisin aivan myyty, en mahtaisi mitään:) jos HÄN olisi tuon minulle osoittanut.
- ???
??
- mua alkaa
risoon kun tää ketju edelleen pyörii täälä ja epätoivoset ämmät kiimassaan vastailee ja elää jossain vitun haavemaailmassa että tämä olisi juuri HEILLE. ei morjes.
- sdfdfgdfg
mua alkaa kirjoitti:
risoon kun tää ketju edelleen pyörii täälä ja epätoivoset ämmät kiimassaan vastailee ja elää jossain vitun haavemaailmassa että tämä olisi juuri HEILLE. ei morjes.
osoittaa, miten tyhmiä naiset on. aloitus sisältää useita suoranaisia loukkauksia, silti akat ihan kiimassa sukat jaloissa pyörien. no, onpahan helpompi miesten saada p-ua noin typeriltä!
- narttu.
mua alkaa kirjoitti:
ihan sun oma ketjus.!!!! SINÄHÄN ELÄT VAAN HAAVEMAAILMASSA. Vitun narttu.
- hyi.
sdfdfgdfg kirjoitti:
osoittaa, miten tyhmiä naiset on. aloitus sisältää useita suoranaisia loukkauksia, silti akat ihan kiimassa sukat jaloissa pyörien. no, onpahan helpompi miesten saada p-ua noin typeriltä!
Lesbo siellä huutelet. Hyi saatana kun oot pipipää. Nää kaikki on sun omia juttujas.
- naisista,
hyi. kirjoitti:
Lesbo siellä huutelet. Hyi saatana kun oot pipipää. Nää kaikki on sun omia juttujas.
mutta olenkin mies. nää ämmät on niin vitun tyhmiä, ettei voi kun nauraa! heti kun joku vähä lirkuttelee ja kehuu ulkonäköö ollaan niin maireena ja niin pillu märkänä ja tunnustetaan vastarakkautta jollekki palstahörhölle! kukahan tässä se typerä narttu on...? biaaaatch
- harmittaako
sdfdfgdfg kirjoitti:
näin ihanan ketjun haluatte sotkea näillä omilla typerillä kommenteilla? Miksei saisi "akat kiimassa ja sukat pyörien jaloissa" lukea näitä? Harmittaako aloittajan hyvä kirjoitus kun ei itse pysty samaan, vai?
- p.
Sua vain.
- puolivallatonpoikami
täälläkin.
vaikkei ollu mulle! - s.vs
puolivallatonpoikami kirjoitti:
täälläkin.
vaikkei ollu mulle!Nämä on tarkoitettu kaikille täällä...tiedoksesi:)
- ???
AP ja viesti lopultakin löysi perille ?
Ihana oli ,jokainen nainen haluaisi olla hänen silmissään juuri noin ihana - s.vs
??? kirjoitti:
Ihana oli ,jokainen nainen haluaisi olla hänen silmissään juuri noin ihanaNo, eipä näy noita silmuja....:) Ei se hiljaisuus tarkoita samaa kuin tyhmyys:) - aina:)
- puolivallatonpoikami
??? kirjoitti:
Ihana oli ,jokainen nainen haluaisi olla hänen silmissään juuri noin ihananiin en ole AP!
enkä ole kirjoittaja.
mutta noin aattelin aika pitkälle, kuin aloittaja. - !
puolivallatonpoikami kirjoitti:
niin en ole AP!
enkä ole kirjoittaja.
mutta noin aattelin aika pitkälle, kuin aloittaja.miksi te miehet aina piilotatte ne kaikki tärkeimmät asiat
juuri kun vähän pääse jyvälle teistä,te peräännytte ja kirjoitatte
tänne ne kauniit tunteene.
Olette ikuisia kysymysmerkkiä ?
- V**vi
Ja on kyllä ihana viesti..
- noAa
vai mille ? Ajattelin, että joku voisi haluta ajatella sanoa minulle noin.
- 3+12
sain narsistilta samanlaisen aloituksen, oli upeaa olla nainen. Kunnes arki koitti. Meni kaikki, myös mielenterveys.
En ole katkera vaan helpottunut. Vihdoinkin uusi elämä. - Tuplaii
3+12 kirjoitti:
sain narsistilta samanlaisen aloituksen, oli upeaa olla nainen. Kunnes arki koitti. Meni kaikki, myös mielenterveys.
En ole katkera vaan helpottunut. Vihdoinkin uusi elämä.huomata, että täällä on joku täysjärkinenkin. Olen sitä mieltä, että aloittajalla on väärä lähtökohta; ei ulkonäön arvosteleminen tai tiettyjen, mielestäni ikävien ominaisuuksien (diivailu) esille tuominen, voi olla lähtökohtana yhtään millekään suhteelle. Henk. kohtaisesti irvistän kuullessani jostain henkilöstä vaikka vain ensivaikutelmana maininnan hyvännäköinen - ja suren diivailevia elkeitä. Ulkonäkö ei kerro ihmisen sielunelämästä yhtään mitään, lähinnä joku vain halventaa toista sanomalla tätä hyvännäköiseksi. On tullut tuossa matkalla ilmi niin monta uutta negatiivista seikkaa, että olen tyytyväinen, kun ap osoittautui naiseksi... Mutta onnea sinulle, ei katkeroiduta!
- rakkautta.
Tuplaii kirjoitti:
huomata, että täällä on joku täysjärkinenkin. Olen sitä mieltä, että aloittajalla on väärä lähtökohta; ei ulkonäön arvosteleminen tai tiettyjen, mielestäni ikävien ominaisuuksien (diivailu) esille tuominen, voi olla lähtökohtana yhtään millekään suhteelle. Henk. kohtaisesti irvistän kuullessani jostain henkilöstä vaikka vain ensivaikutelmana maininnan hyvännäköinen - ja suren diivailevia elkeitä. Ulkonäkö ei kerro ihmisen sielunelämästä yhtään mitään, lähinnä joku vain halventaa toista sanomalla tätä hyvännäköiseksi. On tullut tuossa matkalla ilmi niin monta uutta negatiivista seikkaa, että olen tyytyväinen, kun ap osoittautui naiseksi... Mutta onnea sinulle, ei katkeroiduta!
sanon minä ,jokainen nainen haluaa kuulla olevansa kaunis ?
Mun vaari sano mummoa kauniiksi ,vaikka oli 80vuotias ryppynen ,mutta iloinen
hymyhuuli.Ei kyseinen ihminen tarvitse kuitenkaan sun mielestä olla kaunis
varmaan siihen liittyy sisäistä kauneutta kuitenkin ensi kädessä
Miksi takertua sanaan "kaunis" ,kun viestissä ilmenee paljon muitakin piirteitä hänestä.
Esim.sydämmellisyys ja kiltteys ja luonnollisuus. - ....
rakkautta. kirjoitti:
Miksi takertua sanaan "kaunis" ,kun viestissä ilmenee paljon muitakin piirteitä hänestä.
Esim.sydämmellisyys ja kiltteys ja luonnollisuus.Hih:)
- Tuplaii
rakkautta. kirjoitti:
Esim.sydämmellisyys ja kiltteys ja luonnollisuus.että minä en halua kuulla olevani kaunis. Sillä seikalla ei ole minulle mitään merkitystä, ja yleensäkin, haluan kuulla vain faktaa. Luonnosta löytyy paljon estetiikkaa, joka ei missään tapauksessa muiden ihmisten mielestä lähentele kauneuskäsityksien huippua. Olen itse syvästi ihastunut tapaan, jolla etana nostaa sarviaan tai perhonen saattaa siipensä yhteen. Kastemadon ja käärmeen pinta kimaltelee joskus prisman sävyissä. Kärpäsen siipi ja hyttysen sääret ovat siroudessaan kauniita. Vesikirpun jälki veden pinnalla tai - klassikko - kastepisarat hämähäkinseitissä aamuvarhaisella - voivat olla kyyneliänostattavia. Tapa, jolla puu kasvattaa kallionreunalla juurensa olemattomaan maaperään on ihme. Minä en ole. Tosin, jos luonnonihmeisiin liittyen joku pitäisi erityisen kauniina korvanipukkani mutkaa, jopa asian mainiten, niin voisin olla liikuttunut. Mutta älä vaan hanki nyt silmälaseja, sillä korvani ovat muutenkin liian suuret... Maailma on paljon kauniimpi hiukan likinäköiselle. Tunnustan. Ja sydämellä voi nähdä paremmin kuin silmillään. (Edelleen, sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Siellä on vain yksi M.)
- ,.,-
Tuplaii kirjoitti:
että minä en halua kuulla olevani kaunis. Sillä seikalla ei ole minulle mitään merkitystä, ja yleensäkin, haluan kuulla vain faktaa. Luonnosta löytyy paljon estetiikkaa, joka ei missään tapauksessa muiden ihmisten mielestä lähentele kauneuskäsityksien huippua. Olen itse syvästi ihastunut tapaan, jolla etana nostaa sarviaan tai perhonen saattaa siipensä yhteen. Kastemadon ja käärmeen pinta kimaltelee joskus prisman sävyissä. Kärpäsen siipi ja hyttysen sääret ovat siroudessaan kauniita. Vesikirpun jälki veden pinnalla tai - klassikko - kastepisarat hämähäkinseitissä aamuvarhaisella - voivat olla kyyneliänostattavia. Tapa, jolla puu kasvattaa kallionreunalla juurensa olemattomaan maaperään on ihme. Minä en ole. Tosin, jos luonnonihmeisiin liittyen joku pitäisi erityisen kauniina korvanipukkani mutkaa, jopa asian mainiten, niin voisin olla liikuttunut. Mutta älä vaan hanki nyt silmälaseja, sillä korvani ovat muutenkin liian suuret... Maailma on paljon kauniimpi hiukan likinäköiselle. Tunnustan. Ja sydämellä voi nähdä paremmin kuin silmillään. (Edelleen, sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Siellä on vain yksi M.)
totta luonnonssa on paljon kaunista katseltavaa,mutta löytyy sieltä paljon rumiakin otuksia (karvanen hämähäkin jalka ja niitä kymmenen ) hui puistattaa :)
Mutta me vaan nähdä se kauneus mitä halutaan. - ap
Tuplaii kirjoitti:
että minä en halua kuulla olevani kaunis. Sillä seikalla ei ole minulle mitään merkitystä, ja yleensäkin, haluan kuulla vain faktaa. Luonnosta löytyy paljon estetiikkaa, joka ei missään tapauksessa muiden ihmisten mielestä lähentele kauneuskäsityksien huippua. Olen itse syvästi ihastunut tapaan, jolla etana nostaa sarviaan tai perhonen saattaa siipensä yhteen. Kastemadon ja käärmeen pinta kimaltelee joskus prisman sävyissä. Kärpäsen siipi ja hyttysen sääret ovat siroudessaan kauniita. Vesikirpun jälki veden pinnalla tai - klassikko - kastepisarat hämähäkinseitissä aamuvarhaisella - voivat olla kyyneliänostattavia. Tapa, jolla puu kasvattaa kallionreunalla juurensa olemattomaan maaperään on ihme. Minä en ole. Tosin, jos luonnonihmeisiin liittyen joku pitäisi erityisen kauniina korvanipukkani mutkaa, jopa asian mainiten, niin voisin olla liikuttunut. Mutta älä vaan hanki nyt silmälaseja, sillä korvani ovat muutenkin liian suuret... Maailma on paljon kauniimpi hiukan likinäköiselle. Tunnustan. Ja sydämellä voi nähdä paremmin kuin silmillään. (Edelleen, sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Siellä on vain yksi M.)
voi vit*u mitä pas*aa!
Tälläselläkö sitä tuo vastaaja luulee että hänestä näkee mitä hän syvimässään ajattelee. En ole koskaan tavannut mitään yhtä kaksinaamaista, huomionhakuista, ilkeää, julmaa ja kylmää ihmistä.
Pinnallisuudessaan aivan ykkösluokassa ulkoiselta olemukseltaan.
Ja mitä tulee tuohon käyttäytymispuoleen, niin voin kertoa että tässä on maailmanluokan naistennielijä, jolle kelpaa ihan kuka tahansa joka vaan osaa flirtin! Uskokaa pois. - ap
ap kirjoitti:
voi vit*u mitä pas*aa!
Tälläselläkö sitä tuo vastaaja luulee että hänestä näkee mitä hän syvimässään ajattelee. En ole koskaan tavannut mitään yhtä kaksinaamaista, huomionhakuista, ilkeää, julmaa ja kylmää ihmistä.
Pinnallisuudessaan aivan ykkösluokassa ulkoiselta olemukseltaan.
Ja mitä tulee tuohon käyttäytymispuoleen, niin voin kertoa että tässä on maailmanluokan naistennielijä, jolle kelpaa ihan kuka tahansa joka vaan osaa flirtin! Uskokaa pois.tai suostua hänen vietäväkseen. Ja niitä kuulkaa riittää!
- soseksii
ap kirjoitti:
tai suostua hänen vietäväkseen. Ja niitä kuulkaa riittää!
Silloin kun miestä on satutettu tosi lujaa, niin hänelle tulee yleensä tarve todistaa omaa parhauttaan. Melkeen kahden vuoden jälkeen ei tulla ikävä-palstalle keikaroimaan, jos kaikki kohdillaan.
- ap
soseksii kirjoitti:
Silloin kun miestä on satutettu tosi lujaa, niin hänelle tulee yleensä tarve todistaa omaa parhauttaan. Melkeen kahden vuoden jälkeen ei tulla ikävä-palstalle keikaroimaan, jos kaikki kohdillaan.
Ai niin, no nyt on vissiin aika paljastaa et olen nainen enkä mies! Mut kun seuraa nimimerkkejä niin voi juma*auta!
- -
voidaan astella samantien vihille :)
- kiitos onnitteluista
Onnea onnea:)) kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=bDr8Q7lDW8o
.....happily ever after !"pitemmän kaavan mukaan" ,niin kuin halusinkin
Olihan se tiekin niin pitkä ja kivinen sun luo.♥
ps,ei liity mitenkään aloitukseen
- memories2
viestisi aloittaja alkaa olla kuin kaunis rakkauslaulu, joka muuttuu aina vain kauniimmaksi.
Vain sinä voit kertoa meille lisää tästä rakkaudestasi.. - sinä otat kenet
haluat.
- :-)
sinä otat kenet kirjoitti:
haluat.
juu kyllä näin on
- :-)
Tämä ketju on osoitus siitä että tällä palstalla voi todellakin kaksi ihmistä kohdata.
- sarkasmus
Sulla piti varmaan olla silmäniskuhymiö tossa viestissäsi?
- ??
miten se sen osoittaa?
Miten kauniita viestejä aika näille palstoille hukkaakaan. Tämän tulisi olla paperilla ja visusti säilössä, luettavissa vielä sadankin vuoden päästä ja lastenlasten käsissä rispaantuneena.
- netti - seiska
Tällä palstalla vaan teksti kuulostaa "halvalta" koska se on periaatteessa omistettu kaikille muttei kenellekään. Oikea rakkauskirje kun on osoitettu vain ja ainoastaan yhdelle eikä kirjeestä ole muilla mitään tietoa kunnes henkilö on kuollut ja lapsen lapset lukevat rakkauskirjeitä ullakolla...
- ap
netti - seiska kirjoitti:
Tällä palstalla vaan teksti kuulostaa "halvalta" koska se on periaatteessa omistettu kaikille muttei kenellekään. Oikea rakkauskirje kun on osoitettu vain ja ainoastaan yhdelle eikä kirjeestä ole muilla mitään tietoa kunnes henkilö on kuollut ja lapsen lapset lukevat rakkauskirjeitä ullakolla...
nii i! Mitähän siihenkin olisi pitänyt VIELÄ saatana lisätä? Kerro kele! Siinä oli ihan tarpeeksi ja lukekoon täältä loput stana!
Kunhan päivttelen tätä paradoksia!
- kultatukka
Kuulostaa tutulta vanhalta viestiltä... jonka luin jo aikaa sitten.
Oih, toi on mun suosikki kaikista viesteistä!
Ehkä siks kun ... öh... höm (en kerro kaikkee) ;) - .-.-.-.-.-.-.--.-.
http://www.youtube.com/watch?v=kAlTKSkIpn0
vähän muisteloa - klaara p.
Noin, huppis.
- palava papper
- ap
Ja kelkkailkaa: yli VIISITUHATTA lukijaa!
http://www.youtube.com/watch?v=V1CqkAuH-K8
Tälläsellä pelillä mä menin kouluun joka aamu, huolimatta pakkasista ja 5 kilsan koulumatkasta! :D, että hienoa, että voi olla kuten vanha kansa!!
Se oli siihen aikaan villauskat, kaulahuivi ja mummon kutomat lapset x 2 ja vielä hakaneulalla kiinni äidin ompelemaan toppapukuun. Ja pilkat sain osakseni kele soikoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441