Kun täältä poistettiin Jeesuksen kärsimys tie , mitä pahaa se oli tehnyt .
Tai kun Danielin : näykjen kirjoitus poistettiin , mitä pähaa .
tai Päivän sanat, mitä pahaa ne oli tehnyt , kaikki minkä me
luemme Raamatusta , pitää olla myös kirjoitettavissa tänne .
Että muutkin voi arvostella ja tutkia , en koskaan ollut luullutkaan
että joku on niistä pähentunut ,,,kamalaa ...
Seriffi
23
239
Vastaukset
Ei niissä kirjoituksissa sinänsä mitään pahaa ole. Mutta niiden pelkkä suora kopiointi tänne EI OLE SALLITTUA. Tämä on KESKUSTELUpalsta, ei mikään kirjasto.
Tiedätkö, minä olen täällä tavallaan esivallan edustajana. Sinä kapinoit esivaltaa vastaan kun teet tahallaan vastoin sääntöjä. Eikös sellainen ole ehdollinen synti?!?
Voisitko vaikka käydä keskustelemassa tästä asiasta paikkakuntasi saarnaajan kanssa että saisit opastusta miten tällaisilla palstoilla käyttäydytään?- teuta
Sinä köäskit kysyä ohjetta tai keskustellä ,taviksen kanssa sain ohjeen . Pyydän nyt anteeksi kaikkea mitä tässä on tullut , sinähän tiedät .
Sitten keskustelusta , se on niin että koska me /tai tämä palsta on Es/Lessujen pitää vähän miettiä mistä
täällä keskustellaan kun jos Raamattu on kielletty , putteko joutavia ilman Raamattua . Oli muutakin
mutta niinnäkyy olevan täälläkin .
Kuitenkin asia taitaa olla niin , että niin paljon on pahaa nähty siinä, että olen mielestäni pitänyt
jotain rotia ,,,muut myös mutta vähän eriasiasta , vain siitä että saadaan vihaa minun niskaan .
Kun kerran lupasit selvitä kanssa . minä en pidä kaikista keskustelijoista . - teuta
teuta kirjoitti:
Sinä köäskit kysyä ohjetta tai keskustellä ,taviksen kanssa sain ohjeen . Pyydän nyt anteeksi kaikkea mitä tässä on tullut , sinähän tiedät .
Sitten keskustelusta , se on niin että koska me /tai tämä palsta on Es/Lessujen pitää vähän miettiä mistä
täällä keskustellaan kun jos Raamattu on kielletty , putteko joutavia ilman Raamattua . Oli muutakin
mutta niinnäkyy olevan täälläkin .
Kuitenkin asia taitaa olla niin , että niin paljon on pahaa nähty siinä, että olen mielestäni pitänyt
jotain rotia ,,,muut myös mutta vähän eriasiasta , vain siitä että saadaan vihaa minun niskaan .
Kun kerran lupasit selvitä kanssa . minä en pidä kaikista keskustelijoista .Enkä kaikista jotka vatvoo keskustelua , jostain muusta kuin raamatunpohjilta , se on paljon enemmän pielessä kiun se joka pohjataa Raamatulla.Tämä oli myös ohjeeseen kuuluva .
- teuta
teuta kirjoitti:
Enkä kaikista jotka vatvoo keskustelua , jostain muusta kuin raamatunpohjilta , se on paljon enemmän pielessä kiun se joka pohjataa Raamatulla.Tämä oli myös ohjeeseen kuuluva .
tämä palta ole Es/Lestojejen , jolloin kaikki voi kekustella mistä haluaa , mutta slloin haluan tänne
Es /Leasta palstan . joka suvaitsee kaiken minkä tahdon Raamatun puolesta,,..
Jos sallitte pyrin hoitamaan tämän kahden kesken ilman kenenkään muun apua.
- Uskossa kristukseen
Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.
- teuta
Yksiasia oli vielä se , että mistä täällä sitten keskustellaan , jos ei Raamutn asioista .
kaikella muulla ei ole asiaa ja pohjaa . - teuta
teuta kirjoitti:
Yksiasia oli vielä se , että mistä täällä sitten keskustellaan , jos ei Raamutn asioista .
kaikella muulla ei ole asiaa ja pohjaa .Pitää seriffille kertoa , seuraava seikka , kävin tastalla ja havavaitsin että. Samat piirit on 3-4 vko
välein laittaneet saman papatus ruljanssin päälle . koko talven ajan . Ei tunnu hyvältä se on väärin
ei missään säännöissä kehoteta sellaiseen , ja koskaan en myönnä että kaikki vika olisi minun
ei kertakaikkiaan , sitä voisi myös miettiä , minä olen kirstitty , mutta kaikista ei voisanoa samaa
mutta kuitenkin heidän puolta tukea pönkitetään , minusta tuntuu enemmän kuin meikää.
siinä on joku örvelö , ja joitkin muita , joilta ei kaunista sanaa heru. - teuta
teuta kirjoitti:
Pitää seriffille kertoa , seuraava seikka , kävin tastalla ja havavaitsin että. Samat piirit on 3-4 vko
välein laittaneet saman papatus ruljanssin päälle . koko talven ajan . Ei tunnu hyvältä se on väärin
ei missään säännöissä kehoteta sellaiseen , ja koskaan en myönnä että kaikki vika olisi minun
ei kertakaikkiaan , sitä voisi myös miettiä , minä olen kirstitty , mutta kaikista ei voisanoa samaa
mutta kuitenkin heidän puolta tukea pönkitetään , minusta tuntuu enemmän kuin meikää.
siinä on joku örvelö , ja joitkin muita , joilta ei kaunista sanaa heru.Kyllä jokin vaerran pitää myös sefun kantaa vastuu minkälaisia kirjoittajia hyväksyy tänne .
Täällä edelleen toimii se , pahansisuinen panettelelija en minä antaisi .
mutta joku hyyssää kuin kyytä povella . en paremmin sano.
tälläisilla mietteillä alkaa tämä viikko . - teutatess
Uskossa kristukseen kirjoitti:
Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.
Sinä et koskaan tule tekemään toiselle , tällä palstalla hyvää ,,,mutta pahaa sinä teet .
Tuetaan vain kaikkia rukouksin , ja katsotaan että kaikille , voidaan antaa mahdollisuus ,
sitähän ei voi kenestäkään sanoa että täällä olijan pitäisi alkaa hakea uutta harrastetta .
Vaan sinä teet niinkuin säännöissä sanotaan , ja olet tekemättä pahaa kaikille , täällä
kirjoittaville , Minä en usko että minä olen virhettä tehnyt , mutta luulen että niitä
on sulle sattunut , mistä me saisimme sulle harrasteen .? - teuta saman moinen
teuta kirjoitti:
Kyllä jokin vaerran pitää myös sefun kantaa vastuu minkälaisia kirjoittajia hyväksyy tänne .
Täällä edelleen toimii se , pahansisuinen panettelelija en minä antaisi .
mutta joku hyyssää kuin kyytä povella . en paremmin sano.
tälläisilla mietteillä alkaa tämä viikko .samanlaisilla mietteillä loppuu
- muist tämä
teutatess kirjoitti:
Sinä et koskaan tule tekemään toiselle , tällä palstalla hyvää ,,,mutta pahaa sinä teet .
Tuetaan vain kaikkia rukouksin , ja katsotaan että kaikille , voidaan antaa mahdollisuus ,
sitähän ei voi kenestäkään sanoa että täällä olijan pitäisi alkaa hakea uutta harrastetta .
Vaan sinä teet niinkuin säännöissä sanotaan , ja olet tekemättä pahaa kaikille , täällä
kirjoittaville , Minä en usko että minä olen virhettä tehnyt , mutta luulen että niitä
on sulle sattunut , mistä me saisimme sulle harrasteen .?Jospa veli nyt syventyisit vaan omien viestiesi sisältöön, niin kauhistuisit.
Vääriä syytöksiä, vihjailuja, uhkauksia, valheita. Tuollainen muita halveksiva ja muista täysin välinpitämätön panetteleva käyttäytyminen ei todellakaan sovi yleiselle internet palstalle. - mooses.
muist tämä kirjoitti:
Jospa veli nyt syventyisit vaan omien viestiesi sisältöön, niin kauhistuisit.
Vääriä syytöksiä, vihjailuja, uhkauksia, valheita. Tuollainen muita halveksiva ja muista täysin välinpitämätön panetteleva käyttäytyminen ei todellakaan sovi yleiselle internet palstalle.Kuinka teillä menee , sanoisin että noi sopivat vain siihen tekstiin jota olen käyttänyt
siihen orvelöön , jota täällä on hyyssätty kuin kyytä povella , minä olen kuitenkin
kristitty ja sina ym. pitää sitä örvelöä parenpana , en paremmin sano .
Mitä tulee sinunkin vääriin syytöksiin , ne ei ole kauniita jos luulet olevasi uskova
Oletko uhottanut omasi syyt mistä sinä olet ollut poikotissa , pakosti niitä on olla
silloin ollut sullakin , eikä vieläkään paljon parempaa ,koska minä saan nyt kärsiä
sinun siunaustasi . Siks toiseks yli puoli päivää oli 20 viestiä kovin on vilkasta . - mooses.
Puhu omista harrastuksista , se ei ole harrastus , jos sinä pääset määräämään
Olen aina oppinut , että harrasrtus on vapaaehtoista . - mooses.
mooses. kirjoitti:
Puhu omista harrastuksista , se ei ole harrastus , jos sinä pääset määräämään
Olen aina oppinut , että harrasrtus on vapaaehtoista .Oletko huomannut että ehdotukses on , orjuuttamista , eikä harrastusta.
- Pietarin veli
nimimerkkiisi "Uskossa kristukseen" Miksi sinulla on tuollainen nimimerkki? Kertooko se sinun omasta ainutlaatuisuudestaan farseussuudestaan? Minä saa sellaisen käsityksen nimimerkistäsi, jos ei ole varma uskostaan, niin sitä pitää toistaa, että saisi sen itselleen ja toisillekkin uskotuksi.
- Uskossa Jeesukseen
Pietarin veli kirjoitti:
nimimerkkiisi "Uskossa kristukseen" Miksi sinulla on tuollainen nimimerkki? Kertooko se sinun omasta ainutlaatuisuudestaan farseussuudestaan? Minä saa sellaisen käsityksen nimimerkistäsi, jos ei ole varma uskostaan, niin sitä pitää toistaa, että saisi sen itselleen ja toisillekkin uskotuksi.
Jumalan armosta elän uskossa Kristukseen, hallelujaa.
Miksi ilkeilyn lisäksi valehtelet olevasi Pietarin veli?
Vastaus on, kun piru käski. - Pietarin veli
Uskossa Jeesukseen kirjoitti:
Jumalan armosta elän uskossa Kristukseen, hallelujaa.
Miksi ilkeilyn lisäksi valehtelet olevasi Pietarin veli?
Vastaus on, kun piru käski.aivopesty täysin,täysin. Minulla on Pietari niminen veli todellakin. Hallelujaa, todellakin. Minulla ei ole piru kainalossa, niin kuin monella, monella, itseään "Jumalan armon" saajalla on.
Kaksinaamaisuus, ja fariseuksellinen itsekehu, tekee ihmisestä omasta mielestään verrattoman. Sitä sitten tehostetaan toisten nähtäväksi, kun oma usko horjuu... horjuu...
Muuten piru taisi käskeä sinuakin vastaamaan. Olisit kääntänyt toisen poskesi.
Tämä oli testi! - Usot sie
teuta kirjoitti:
kaikella muulla ei ole asiaa ja pohjaa .Yllä olevassa tekstissä lukee: Keskustele lestaadiolaisuudesta. Eikä keskustella raamatun asioista, raamatunlausein.
- mooses.
Usot sie kirjoitti:
Yllä olevassa tekstissä lukee: Keskustele lestaadiolaisuudesta. Eikä keskustella raamatun asioista, raamatunlausein.
Mutta sefu käski kysyä saarnaajalta , ja kun kysyin , vastaus oli mistä te sitten keskeskustelette
ellei raamatusta , sinäkin hoet keskustelusta ,,,,ja kaikki kirjoittaa sanoja peräkkäin .
Sitten sinäkin heität sellaista hetulaa , että ei tuommoisilla sanoilla voisi mitään keskustella
sinun sanomasi , pseudo yms. luuletko olevinasi uskovainen , puhumattakaan , Jumalan lapsi
joka oli yksi nikkisi , minun olisi pitänyt jo pahentua 150 kertaa sinun panettelusta .
Aihetta oli , mutta on sanottu että jos veli on uskon veli , sinä et ole sitä enää. . - MOOSES.
TÄSSÄ TAAS HAVAITAAN , KUINKA KAVERI TULEE ESITTÄMÄÄN MITEN HÄN ON SAAUT
KAIKKI TEHTYÄ PÄIN MÄNTYÄ , ELI PALJASTAA KUKA ON KAIKEN TAKANA , JA KÄY
KATSOMAAN , MITEN MENEE ON KO KAIKKI VARMAAN , POIKOTISSA NIIN KUIN HÄN ON
AJANUT ASIAA , SE ON HELPPOA KUN TÄN TAJUU .
- peliä,,,
että täältä poistetaan "kristillisiä" aiheita tabuina, kun joku vaan pyytää poistamaan, seriffiltä odotetaan suvaitsevaisuutta, "joojookeskustelua" on seuroissa tarpeeksi, täällä tehdään "valkaisua" ja pikkuhuumori on jees;),
esim naispappeus, todella isoaihe, vaikkakin jakava. vielä 2010!!!!- teuta
Vähän samaa olen kirjoittanut/lukenut , meidän on kuitenkin tehtävä niin kuin sefu
käskee , hän on isompi pomo kuin SINÄ/MINÄ ymmärrätkö , noin nätisiti ehkä joskus
kun palsta saa uuden sefun ,,, sitä haetaan jo .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690