Seriffi

teuta

Kun täältä poistettiin Jeesuksen kärsimys tie , mitä pahaa se oli tehnyt .

Tai kun Danielin : näykjen kirjoitus poistettiin , mitä pähaa .

tai Päivän sanat, mitä pahaa ne oli tehnyt , kaikki minkä me
luemme Raamatusta , pitää olla myös kirjoitettavissa tänne .
Että muutkin voi arvostella ja tutkia , en koskaan ollut luullutkaan
että joku on niistä pähentunut ,,,kamalaa ...

23

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niissä kirjoituksissa sinänsä mitään pahaa ole. Mutta niiden pelkkä suora kopiointi tänne EI OLE SALLITTUA. Tämä on KESKUSTELUpalsta, ei mikään kirjasto.

      Tiedätkö, minä olen täällä tavallaan esivallan edustajana. Sinä kapinoit esivaltaa vastaan kun teet tahallaan vastoin sääntöjä. Eikös sellainen ole ehdollinen synti?!?

      Voisitko vaikka käydä keskustelemassa tästä asiasta paikkakuntasi saarnaajan kanssa että saisit opastusta miten tällaisilla palstoilla käyttäydytään?

      • teuta

        Sinä köäskit kysyä ohjetta tai keskustellä ,taviksen kanssa sain ohjeen . Pyydän nyt anteeksi kaikkea mitä tässä on tullut , sinähän tiedät .
        Sitten keskustelusta , se on niin että koska me /tai tämä palsta on Es/Lessujen pitää vähän miettiä mistä
        täällä keskustellaan kun jos Raamattu on kielletty , putteko joutavia ilman Raamattua . Oli muutakin
        mutta niinnäkyy olevan täälläkin .
        Kuitenkin asia taitaa olla niin , että niin paljon on pahaa nähty siinä, että olen mielestäni pitänyt
        jotain rotia ,,,muut myös mutta vähän eriasiasta , vain siitä että saadaan vihaa minun niskaan .

        Kun kerran lupasit selvitä kanssa . minä en pidä kaikista keskustelijoista .


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Sinä köäskit kysyä ohjetta tai keskustellä ,taviksen kanssa sain ohjeen . Pyydän nyt anteeksi kaikkea mitä tässä on tullut , sinähän tiedät .
        Sitten keskustelusta , se on niin että koska me /tai tämä palsta on Es/Lessujen pitää vähän miettiä mistä
        täällä keskustellaan kun jos Raamattu on kielletty , putteko joutavia ilman Raamattua . Oli muutakin
        mutta niinnäkyy olevan täälläkin .
        Kuitenkin asia taitaa olla niin , että niin paljon on pahaa nähty siinä, että olen mielestäni pitänyt
        jotain rotia ,,,muut myös mutta vähän eriasiasta , vain siitä että saadaan vihaa minun niskaan .

        Kun kerran lupasit selvitä kanssa . minä en pidä kaikista keskustelijoista .

        Enkä kaikista jotka vatvoo keskustelua , jostain muusta kuin raamatunpohjilta , se on paljon enemmän pielessä kiun se joka pohjataa Raamatulla.Tämä oli myös ohjeeseen kuuluva .


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Enkä kaikista jotka vatvoo keskustelua , jostain muusta kuin raamatunpohjilta , se on paljon enemmän pielessä kiun se joka pohjataa Raamatulla.Tämä oli myös ohjeeseen kuuluva .

        tämä palta ole Es/Lestojejen , jolloin kaikki voi kekustella mistä haluaa , mutta slloin haluan tänne
        Es /Leasta palstan . joka suvaitsee kaiken minkä tahdon Raamatun puolesta,,..


    • Jos sallitte pyrin hoitamaan tämän kahden kesken ilman kenenkään muun apua.

      • Uskossa kristukseen

        Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.


      • teuta

        Yksiasia oli vielä se , että mistä täällä sitten keskustellaan , jos ei Raamutn asioista .
        kaikella muulla ei ole asiaa ja pohjaa .


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Yksiasia oli vielä se , että mistä täällä sitten keskustellaan , jos ei Raamutn asioista .
        kaikella muulla ei ole asiaa ja pohjaa .

        Pitää seriffille kertoa , seuraava seikka , kävin tastalla ja havavaitsin että. Samat piirit on 3-4 vko
        välein laittaneet saman papatus ruljanssin päälle . koko talven ajan . Ei tunnu hyvältä se on väärin
        ei missään säännöissä kehoteta sellaiseen , ja koskaan en myönnä että kaikki vika olisi minun
        ei kertakaikkiaan , sitä voisi myös miettiä , minä olen kirstitty , mutta kaikista ei voisanoa samaa
        mutta kuitenkin heidän puolta tukea pönkitetään , minusta tuntuu enemmän kuin meikää.
        siinä on joku örvelö , ja joitkin muita , joilta ei kaunista sanaa heru.


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Pitää seriffille kertoa , seuraava seikka , kävin tastalla ja havavaitsin että. Samat piirit on 3-4 vko
        välein laittaneet saman papatus ruljanssin päälle . koko talven ajan . Ei tunnu hyvältä se on väärin
        ei missään säännöissä kehoteta sellaiseen , ja koskaan en myönnä että kaikki vika olisi minun
        ei kertakaikkiaan , sitä voisi myös miettiä , minä olen kirstitty , mutta kaikista ei voisanoa samaa
        mutta kuitenkin heidän puolta tukea pönkitetään , minusta tuntuu enemmän kuin meikää.
        siinä on joku örvelö , ja joitkin muita , joilta ei kaunista sanaa heru.

        Kyllä jokin vaerran pitää myös sefun kantaa vastuu minkälaisia kirjoittajia hyväksyy tänne .

        Täällä edelleen toimii se , pahansisuinen panettelelija en minä antaisi .

        mutta joku hyyssää kuin kyytä povella . en paremmin sano.

        tälläisilla mietteillä alkaa tämä viikko .


      • teutatess
        Uskossa kristukseen kirjoitti:

        Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.

        Sinä et koskaan tule tekemään toiselle , tällä palstalla hyvää ,,,mutta pahaa sinä teet .
        Tuetaan vain kaikkia rukouksin , ja katsotaan että kaikille , voidaan antaa mahdollisuus ,
        sitähän ei voi kenestäkään sanoa että täällä olijan pitäisi alkaa hakea uutta harrastetta .
        Vaan sinä teet niinkuin säännöissä sanotaan , ja olet tekemättä pahaa kaikille , täällä
        kirjoittaville , Minä en usko että minä olen virhettä tehnyt , mutta luulen että niitä
        on sulle sattunut , mistä me saisimme sulle harrasteen .?


      • teuta saman moinen
        teuta kirjoitti:

        Kyllä jokin vaerran pitää myös sefun kantaa vastuu minkälaisia kirjoittajia hyväksyy tänne .

        Täällä edelleen toimii se , pahansisuinen panettelelija en minä antaisi .

        mutta joku hyyssää kuin kyytä povella . en paremmin sano.

        tälläisilla mietteillä alkaa tämä viikko .

        samanlaisilla mietteillä loppuu


      • muist tämä
        teutatess kirjoitti:

        Sinä et koskaan tule tekemään toiselle , tällä palstalla hyvää ,,,mutta pahaa sinä teet .
        Tuetaan vain kaikkia rukouksin , ja katsotaan että kaikille , voidaan antaa mahdollisuus ,
        sitähän ei voi kenestäkään sanoa että täällä olijan pitäisi alkaa hakea uutta harrastetta .
        Vaan sinä teet niinkuin säännöissä sanotaan , ja olet tekemättä pahaa kaikille , täällä
        kirjoittaville , Minä en usko että minä olen virhettä tehnyt , mutta luulen että niitä
        on sulle sattunut , mistä me saisimme sulle harrasteen .?

        Jospa veli nyt syventyisit vaan omien viestiesi sisältöön, niin kauhistuisit.

        Vääriä syytöksiä, vihjailuja, uhkauksia, valheita. Tuollainen muita halveksiva ja muista täysin välinpitämätön panetteleva käyttäytyminen ei todellakaan sovi yleiselle internet palstalle.


      • mooses.
        muist tämä kirjoitti:

        Jospa veli nyt syventyisit vaan omien viestiesi sisältöön, niin kauhistuisit.

        Vääriä syytöksiä, vihjailuja, uhkauksia, valheita. Tuollainen muita halveksiva ja muista täysin välinpitämätön panetteleva käyttäytyminen ei todellakaan sovi yleiselle internet palstalle.

        Kuinka teillä menee , sanoisin että noi sopivat vain siihen tekstiin jota olen käyttänyt
        siihen orvelöön , jota täällä on hyyssätty kuin kyytä povella , minä olen kuitenkin
        kristitty ja sina ym. pitää sitä örvelöä parenpana , en paremmin sano .
        Mitä tulee sinunkin vääriin syytöksiin , ne ei ole kauniita jos luulet olevasi uskova
        Oletko uhottanut omasi syyt mistä sinä olet ollut poikotissa , pakosti niitä on olla
        silloin ollut sullakin , eikä vieläkään paljon parempaa ,koska minä saan nyt kärsiä
        sinun siunaustasi . Siks toiseks yli puoli päivää oli 20 viestiä kovin on vilkasta .


      • mooses.
        Uskossa kristukseen kirjoitti:

        Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.

        Puhu omista harrastuksista , se ei ole harrastus , jos sinä pääset määräämään
        Olen aina oppinut , että harrasrtus on vapaaehtoista .


      • mooses.
        mooses. kirjoitti:

        Puhu omista harrastuksista , se ei ole harrastus , jos sinä pääset määräämään
        Olen aina oppinut , että harrasrtus on vapaaehtoista .

        Oletko huomannut että ehdotukses on , orjuuttamista , eikä harrastusta.


      • Pietarin veli
        Uskossa kristukseen kirjoitti:

        Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.

        nimimerkkiisi "Uskossa kristukseen" Miksi sinulla on tuollainen nimimerkki? Kertooko se sinun omasta ainutlaatuisuudestaan farseussuudestaan? Minä saa sellaisen käsityksen nimimerkistäsi, jos ei ole varma uskostaan, niin sitä pitää toistaa, että saisi sen itselleen ja toisillekkin uskotuksi.


      • Uskossa Jeesukseen
        Pietarin veli kirjoitti:

        nimimerkkiisi "Uskossa kristukseen" Miksi sinulla on tuollainen nimimerkki? Kertooko se sinun omasta ainutlaatuisuudestaan farseussuudestaan? Minä saa sellaisen käsityksen nimimerkistäsi, jos ei ole varma uskostaan, niin sitä pitää toistaa, että saisi sen itselleen ja toisillekkin uskotuksi.

        Jumalan armosta elän uskossa Kristukseen, hallelujaa.

        Miksi ilkeilyn lisäksi valehtelet olevasi Pietarin veli?
        Vastaus on, kun piru käski.


      • Pietarin veli
        Uskossa Jeesukseen kirjoitti:

        Jumalan armosta elän uskossa Kristukseen, hallelujaa.

        Miksi ilkeilyn lisäksi valehtelet olevasi Pietarin veli?
        Vastaus on, kun piru käski.

        aivopesty täysin,täysin. Minulla on Pietari niminen veli todellakin. Hallelujaa, todellakin. Minulla ei ole piru kainalossa, niin kuin monella, monella, itseään "Jumalan armon" saajalla on.

        Kaksinaamaisuus, ja fariseuksellinen itsekehu, tekee ihmisestä omasta mielestään verrattoman. Sitä sitten tehostetaan toisten nähtäväksi, kun oma usko horjuu... horjuu...

        Muuten piru taisi käskeä sinuakin vastaamaan. Olisit kääntänyt toisen poskesi.

        Tämä oli testi!


      • Usot sie
        teuta kirjoitti:

        Yksiasia oli vielä se , että mistä täällä sitten keskustellaan , jos ei Raamutn asioista .
        kaikella muulla ei ole asiaa ja pohjaa .

        Yllä olevassa tekstissä lukee: Keskustele lestaadiolaisuudesta. Eikä keskustella raamatun asioista, raamatunlausein.


      • mooses.
        Usot sie kirjoitti:

        Yllä olevassa tekstissä lukee: Keskustele lestaadiolaisuudesta. Eikä keskustella raamatun asioista, raamatunlausein.

        Mutta sefu käski kysyä saarnaajalta , ja kun kysyin , vastaus oli mistä te sitten keskeskustelette
        ellei raamatusta , sinäkin hoet keskustelusta ,,,,ja kaikki kirjoittaa sanoja peräkkäin .

        Sitten sinäkin heität sellaista hetulaa , että ei tuommoisilla sanoilla voisi mitään keskustella
        sinun sanomasi , pseudo yms. luuletko olevinasi uskovainen , puhumattakaan , Jumalan lapsi
        joka oli yksi nikkisi , minun olisi pitänyt jo pahentua 150 kertaa sinun panettelusta .

        Aihetta oli , mutta on sanottu että jos veli on uskon veli , sinä et ole sitä enää. .


      • MOOSES.
        Uskossa kristukseen kirjoitti:

        Tuetaan sinua toimessasi rukouksin, Jeesuksenn nimeen. Ei se ole teutateksenkaan osa helppo, niin mielelläni soisin hänelle leppoisemman harrastuksen, josta tulisi hänelle iloa ja hyvää mieltä.

        TÄSSÄ TAAS HAVAITAAN , KUINKA KAVERI TULEE ESITTÄMÄÄN MITEN HÄN ON SAAUT
        KAIKKI TEHTYÄ PÄIN MÄNTYÄ , ELI PALJASTAA KUKA ON KAIKEN TAKANA , JA KÄY
        KATSOMAAN , MITEN MENEE ON KO KAIKKI VARMAAN , POIKOTISSA NIIN KUIN HÄN ON
        AJANUT ASIAA , SE ON HELPPOA KUN TÄN TAJUU .


    • peliä,,,

      että täältä poistetaan "kristillisiä" aiheita tabuina, kun joku vaan pyytää poistamaan, seriffiltä odotetaan suvaitsevaisuutta, "joojookeskustelua" on seuroissa tarpeeksi, täällä tehdään "valkaisua" ja pikkuhuumori on jees;),
      esim naispappeus, todella isoaihe, vaikkakin jakava. vielä 2010!!!!

      • teuta

        Vähän samaa olen kirjoittanut/lukenut , meidän on kuitenkin tehtävä niin kuin sefu
        käskee , hän on isompi pomo kuin SINÄ/MINÄ ymmärrätkö , noin nätisiti ehkä joskus
        kun palsta saa uuden sefun ,,, sitä haetaan jo .


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe