Olisiko tiedossa sivustoa, josta näkisi suoraan yksityisten vuokraamien asuntojen hinnat ja varaustilanteet?
Ei jaksaisi alkaa kyselemmän sähköpostilla jokaiselta erikseen hintoja ja onko vapaata silloin ja silloin...?
Hakusessa olisi viikoksi huoneisto kahdelle heinäkuu 17.7. alkaen, Dubrovnikista, merinäköala terassi keittiö vanhan kaupungin läheisyydessä. Max hinta 70€ yö. Kiitokset suosituksista/vastauksista.
Majoitus yksityiseltä Dubrovnikista
4
698
Vastaukset
- Mljet
Yksi sivusto on, mistä olen löytänyt apua: www.dubrovnik-area.com ja private apts valikossa.
Kyllähän sieltä löytää, mutta kesä-heinäkuu alkaa olla kriittistä aikaa - koko Balkan hyökkää pikkuhiljaa rannikolle. Hyvää matkaa (katso myös hakusanoilla sobe tai zimmer frei / Dubrovnik- löytyy paljon. Luulenpa, että harva yksityinen suoraan mainostaa netissä majoituspaikkojaan, vaan useimmat ovat ottaneet välittäjän käyttöönsä. Itse käytin hostelbookers.comia viime vuonna ja löysin edullisen majoituksen (17€/yö). Tosin ajankohta oli toukokuun loppu. Kävi tuuri, sain koko huoneiston (2mh, oh, kph, kettiö ja terassi) yksin käyttööni, silti maksoin vain tuon huonehinnan. Kokeile myös googlettamalla cheap accommodation dubrovnik, niin saat muitakin vaihtoehtoja.
- Mika++
http://www.panoramio.com/user/151293
Tuolta pari motivaatiokuvaa. Klikkaa Croatia tai Dubrovnik.- Toinen tohelo
Äääh, meni väärään viesitketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206