Auttakaa! Miten saan photoshopilla muunneltua uuden kuvan vanhan ja kuluneen näköisesksi? siis esim. uusi valokuva siten että sen "pinnassa" on naarmuja ym.. niinkuin ikivanhassa kuleneeessa valokuvassa? ei siis väriä vaihtaa ssen osaan mutta tuo naarmutus ym..????
kuva vanhaksi
5
1082
Vastaukset
- lontoon murteella
- antiikkiseksi
Kiitos tuon tyylistä juttua etsin, mutta meillä on adobe photoshop 6,0. En kyl tiedä miten sillä saisi muutettua kuvaa vanhanaikaiseksi...joten vinkkejä lisää :)
- antiikkiseksi
antiikkiseksi kirjoitti:
Kiitos tuon tyylistä juttua etsin, mutta meillä on adobe photoshop 6,0. En kyl tiedä miten sillä saisi muutettua kuvaa vanhanaikaiseksi...joten vinkkejä lisää :)
Ilamisia plug-inejä
http://thepluginsite.com/resources/freeps.htm#imageeffects
Melkoisen kattavia tutoriaaleja kaikenlaiseen kikkailuun
http://www.smashingmagazine.com/2008/10/28/40-beautiful-grunge-photoshop-tutorials/
ja tuolla
http://pshero.com/photoshop-tutorials/photo-effects/photo-transfer-edge-effect
lopussa Zip-tiedosto jossa mukana tuo naarmusivellin.
Pura paketista ABR-tiedosto Photoshop/Presets/Brushes -kansioon niin voit ladata sen siveltimeksi antiikkiseksi kirjoitti:
Ilamisia plug-inejä
http://thepluginsite.com/resources/freeps.htm#imageeffects
Melkoisen kattavia tutoriaaleja kaikenlaiseen kikkailuun
http://www.smashingmagazine.com/2008/10/28/40-beautiful-grunge-photoshop-tutorials/
ja tuolla
http://pshero.com/photoshop-tutorials/photo-effects/photo-transfer-edge-effect
lopussa Zip-tiedosto jossa mukana tuo naarmusivellin.
Pura paketista ABR-tiedosto Photoshop/Presets/Brushes -kansioon niin voit ladata sen siveltimeksiTyylejä nyt on monenlaisia. Noh lyhyesti kerrottuna.
Kuvioita saat erilaisista siveltimistä (niitä voi tehdä myös itse, tai ladata paketteja netistä.)
Tee tyhjälle layerille mustalla erilaisia naarmuja/kuvioita. Aseta tämä layer päällimmäiseksi ja sen alapuolelle itse kuva omana layerinaan. Kuvioidun layerin layer optionsiksi voi pistää vaikka overlay ja opacityä voi pienentää.(läpinäkyvyys.)
Peruskuvaan laitat filter/noise jonka jälkeen heti edit/fade add noise, jolla voi vhentää noisea.
Peruskuvaan laitat myös image/adjustment/color balance. Jolla muutat värisävyt kuvaan.sfinski80 kirjoitti:
Tyylejä nyt on monenlaisia. Noh lyhyesti kerrottuna.
Kuvioita saat erilaisista siveltimistä (niitä voi tehdä myös itse, tai ladata paketteja netistä.)
Tee tyhjälle layerille mustalla erilaisia naarmuja/kuvioita. Aseta tämä layer päällimmäiseksi ja sen alapuolelle itse kuva omana layerinaan. Kuvioidun layerin layer optionsiksi voi pistää vaikka overlay ja opacityä voi pienentää.(läpinäkyvyys.)
Peruskuvaan laitat filter/noise jonka jälkeen heti edit/fade add noise, jolla voi vhentää noisea.
Peruskuvaan laitat myös image/adjustment/color balance. Jolla muutat värisävyt kuvaan.niin ja layer tyyliksi multiply toimii paremmin kuin overlay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437