K-kauppako sen aloitti? Kaksi kappaletta 4,95 ja jotain. Kolme kappaletta sillä ja sillä euromäärällä. Miksei voida puhua yksikköhinnoista. Niin, huijaustahan tämä tietty.
Pankaapa merkille K-kauppojen karkkihinnat. Kuulin vahingossa, kun edustaja mainitsi hyvästä katteesta. Että silleen...
Ärsyttää tämä...
9
775
Vastaukset
- -K+S-
voit ihan vapaasti ostaa yhden kappaleen 2,95 - minä ostan kaksi 4,95
- kuuleppas
Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla
- sdsafffsda
kuuleppas kirjoitti:
Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla
ei pidä paikkansa - myyjä määrittää hinnan
- kppp
kuuleppas kirjoitti:
Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla
Paljousalennuksia saa tehdä ihan laillisesti kaikissa muissa tuoteryhmissä paitsi alkoholissa ja tupakassa nykyisin, joten kyllä ne kaupan hinnat 2 kappaletta 3 eurolla, yksittäin 1,95 pitävät paikkansa.
- kppp
Hommaa silmälasit tai opi lukemaan. Hintalapussa lukee aina myös yksikköhinta. Pitäisikö siihen vielä lisätä isoilla kirjaimilla PALJOUSALENNUS jotta tajuaisit?
- kppp
lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.
- Hintahotko
kppp kirjoitti:
lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.
Lidlistä saa hedelmäkarkkeja kilon purnukan alle neljällä eurolla. Eivätkä taatusti myy alle tukkuhinnan.
- Pahnaäly
Ostakaa vain lakritsapatukka suuhun ja pankaa joka keräilykeppoon rahanne että kaikki maapallon köyhät voivat matkustaa korkeanelintason maahamme nauttimaan ylennannistamme.Eläköön rikas humanitaarinen valtiomme! Kansainvälinen humanitaarinen globaali Joulupukin maa.
- Vapaassa maassa?
Onko kysymys taas sensuurista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453