Ärsyttää tämä...

AlliAsiakas

K-kauppako sen aloitti? Kaksi kappaletta 4,95 ja jotain. Kolme kappaletta sillä ja sillä euromäärällä. Miksei voida puhua yksikköhinnoista. Niin, huijaustahan tämä tietty.

Pankaapa merkille K-kauppojen karkkihinnat. Kuulin vahingossa, kun edustaja mainitsi hyvästä katteesta. Että silleen...

9

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -K+S-

      voit ihan vapaasti ostaa yhden kappaleen 2,95 - minä ostan kaksi 4,95

      • kuuleppas

        Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla


      • sdsafffsda
        kuuleppas kirjoitti:

        Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla

        ei pidä paikkansa - myyjä määrittää hinnan


      • kppp
        kuuleppas kirjoitti:

        Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla

        Paljousalennuksia saa tehdä ihan laillisesti kaikissa muissa tuoteryhmissä paitsi alkoholissa ja tupakassa nykyisin, joten kyllä ne kaupan hinnat 2 kappaletta 3 eurolla, yksittäin 1,95 pitävät paikkansa.


    • kppp

      Hommaa silmälasit tai opi lukemaan. Hintalapussa lukee aina myös yksikköhinta. Pitäisikö siihen vielä lisätä isoilla kirjaimilla PALJOUSALENNUS jotta tajuaisit?

      • kppp

        lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.


      • Hintahotko
        kppp kirjoitti:

        lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.

        Lidlistä saa hedelmäkarkkeja kilon purnukan alle neljällä eurolla. Eivätkä taatusti myy alle tukkuhinnan.


    • Pahnaäly

      Ostakaa vain lakritsapatukka suuhun ja pankaa joka keräilykeppoon rahanne että kaikki maapallon köyhät voivat matkustaa korkeanelintason maahamme nauttimaan ylennannistamme.Eläköön rikas humanitaarinen valtiomme! Kansainvälinen humanitaarinen globaali Joulupukin maa.

      • Vapaassa maassa?

        Onko kysymys taas sensuurista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe