K-kauppako sen aloitti? Kaksi kappaletta 4,95 ja jotain. Kolme kappaletta sillä ja sillä euromäärällä. Miksei voida puhua yksikköhinnoista. Niin, huijaustahan tämä tietty.
Pankaapa merkille K-kauppojen karkkihinnat. Kuulin vahingossa, kun edustaja mainitsi hyvästä katteesta. Että silleen...
Ärsyttää tämä...
9
692
Vastaukset
- -K+S-
voit ihan vapaasti ostaa yhden kappaleen 2,95 - minä ostan kaksi 4,95
- kuuleppas
Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla
- sdsafffsda
kuuleppas kirjoitti:
Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla
ei pidä paikkansa - myyjä määrittää hinnan
- kppp
kuuleppas kirjoitti:
Paljousalennuksia saa tehdä ihan laillisesti kaikissa muissa tuoteryhmissä paitsi alkoholissa ja tupakassa nykyisin, joten kyllä ne kaupan hinnat 2 kappaletta 3 eurolla, yksittäin 1,95 pitävät paikkansa.
- kppp
Hommaa silmälasit tai opi lukemaan. Hintalapussa lukee aina myös yksikköhinta. Pitäisikö siihen vielä lisätä isoilla kirjaimilla PALJOUSALENNUS jotta tajuaisit?
- kppp
lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.
- Hintahotko
kppp kirjoitti:
lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.
Lidlistä saa hedelmäkarkkeja kilon purnukan alle neljällä eurolla. Eivätkä taatusti myy alle tukkuhinnan.
- Pahnaäly
Ostakaa vain lakritsapatukka suuhun ja pankaa joka keräilykeppoon rahanne että kaikki maapallon köyhät voivat matkustaa korkeanelintason maahamme nauttimaan ylennannistamme.Eläköön rikas humanitaarinen valtiomme! Kansainvälinen humanitaarinen globaali Joulupukin maa.
- Vapaassa maassa?
Onko kysymys taas sensuurista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808