ERITTÄIN JÄRKYTTÄVÄ VIDEO!!!
EI HERKKÄ HERMOISILLE!!!
LISÄ TIETOA SAA ELÄINTEN YSTÄVÄ LEHDESTÄ 4.2009
KATSOKAA DOKUMENTTI!!
http://www.youtube.com/watch?v=Bd_IZ011tuk
ASIA MIKÄ PITÄÄ JOKAISEN TIETÄÄ!!!
4
540
Vastaukset
- aloittaja!!!!!!!!!!!
Uudestaan!!
http://www.youtube.com/watch?v=Bd_IZ11Tuk- minä vaan!!!!!
En nyt ikävä kyllä saa nyt jostain kumman syystä videota näkymään mutta tuosta alimmasta linkistä voi sen linkittää videot jossa on delfiineja.
Sekä hakusanalla the cove!!
Dokumentti keskittyy erityisesti JapaninTaijissa tapahtuvaan delfiinien pyydystämiseen ja tappamiseen.
Delfiinit ajetaan syksyisin lahden poukamaan;josta ympäri maailmaa paikalle saapuneet delfiinin-kouluttajat voivat valita itselleen parhaan yksilöt.
Myytävän delfiinin arvo on jopa 150 000 dollaria.
Jällelle jääneet delfiinit ajetaan toiseen poukamaan jossa ne tapetaan piilossa ulkopuolisten silmistä.
Vuosittain tämän kohtalon kokee noin 23 000 delfiiniä!! - ihmeen.
minä vaan!!!!! kirjoitti:
En nyt ikävä kyllä saa nyt jostain kumman syystä videota näkymään mutta tuosta alimmasta linkistä voi sen linkittää videot jossa on delfiineja.
Sekä hakusanalla the cove!!
Dokumentti keskittyy erityisesti JapaninTaijissa tapahtuvaan delfiinien pyydystämiseen ja tappamiseen.
Delfiinit ajetaan syksyisin lahden poukamaan;josta ympäri maailmaa paikalle saapuneet delfiinin-kouluttajat voivat valita itselleen parhaan yksilöt.
Myytävän delfiinin arvo on jopa 150 000 dollaria.
Jällelle jääneet delfiinit ajetaan toiseen poukamaan jossa ne tapetaan piilossa ulkopuolisten silmistä.
Vuosittain tämän kohtalon kokee noin 23 000 delfiiniä!!takia tämä on lemmikki eläimet otsikon alla koska ne eivät todellakaan ole lemmikeitä.
- siin lukee
ihmeen. kirjoitti:
takia tämä on lemmikki eläimet otsikon alla koska ne eivät todellakaan ole lemmikeitä.
Eläimet kertovat! Onks tän lopettamisen puolesta mahdollista allekirjottaa jotain adressia? Eti se, nii tästä on enemmän hyötyy, nille delfiineille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954