ERITTÄIN JÄRKYTTÄVÄ VIDEO!!!
EI HERKKÄ HERMOISILLE!!!
LISÄ TIETOA SAA ELÄINTEN YSTÄVÄ LEHDESTÄ 4.2009
KATSOKAA DOKUMENTTI!!
http://www.youtube.com/watch?v=Bd_IZ011tuk
ASIA MIKÄ PITÄÄ JOKAISEN TIETÄÄ!!!
4
562
Vastaukset
- aloittaja!!!!!!!!!!!
Uudestaan!!
http://www.youtube.com/watch?v=Bd_IZ11Tuk- minä vaan!!!!!
En nyt ikävä kyllä saa nyt jostain kumman syystä videota näkymään mutta tuosta alimmasta linkistä voi sen linkittää videot jossa on delfiineja.
Sekä hakusanalla the cove!!
Dokumentti keskittyy erityisesti JapaninTaijissa tapahtuvaan delfiinien pyydystämiseen ja tappamiseen.
Delfiinit ajetaan syksyisin lahden poukamaan;josta ympäri maailmaa paikalle saapuneet delfiinin-kouluttajat voivat valita itselleen parhaan yksilöt.
Myytävän delfiinin arvo on jopa 150 000 dollaria.
Jällelle jääneet delfiinit ajetaan toiseen poukamaan jossa ne tapetaan piilossa ulkopuolisten silmistä.
Vuosittain tämän kohtalon kokee noin 23 000 delfiiniä!! - ihmeen.
minä vaan!!!!! kirjoitti:
En nyt ikävä kyllä saa nyt jostain kumman syystä videota näkymään mutta tuosta alimmasta linkistä voi sen linkittää videot jossa on delfiineja.
Sekä hakusanalla the cove!!
Dokumentti keskittyy erityisesti JapaninTaijissa tapahtuvaan delfiinien pyydystämiseen ja tappamiseen.
Delfiinit ajetaan syksyisin lahden poukamaan;josta ympäri maailmaa paikalle saapuneet delfiinin-kouluttajat voivat valita itselleen parhaan yksilöt.
Myytävän delfiinin arvo on jopa 150 000 dollaria.
Jällelle jääneet delfiinit ajetaan toiseen poukamaan jossa ne tapetaan piilossa ulkopuolisten silmistä.
Vuosittain tämän kohtalon kokee noin 23 000 delfiiniä!!takia tämä on lemmikki eläimet otsikon alla koska ne eivät todellakaan ole lemmikeitä.
- siin lukee
ihmeen. kirjoitti:
takia tämä on lemmikki eläimet otsikon alla koska ne eivät todellakaan ole lemmikeitä.
Eläimet kertovat! Onks tän lopettamisen puolesta mahdollista allekirjottaa jotain adressia? Eti se, nii tästä on enemmän hyötyy, nille delfiineille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as783360Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253023- 512932
- 592783
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582598Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482570On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542359Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802231- 692108
- 452102