Nyt halutaan lemmikit aterialle samaan aikaan ihmisten kanssa, no mikäs siinä, pitäähän "hänen" saada osallistua siinä kun muidenkin.
http://www.mtv3.fi/kampanja/helmi/vapaalla/lemmikit/minun_lemmikkini/1089106.html
http://s7ondemand1.scene7.com/is-viewers/dynapi/src/lib/tsapi/images/cover.gif?400x400
Kyse siis on ihan tavallisista lemmikeistä, ei näistä kummemmista öyriäisistä, joita useat pitävät ns, lemmikkeinään.
Meneeköhän jo vähän överiksi?
Lemmikki mukaan ruokapöytään
33
220
Vastaukset
meillä koirat päivystää aina ruokapöydän vieressä ruokailun aikana................mutta ovat ihan hiljaa ja odottavat, koskapa tietävät, että pieni murunen tulee sen jälkeen, kun ihmiset ovat syöneet..............
ei minun mielestäni siinä mitään pahaa ole, mutta minä olenkin eläinhullu- ovat...
koirat olleet ruokapöydissä jo pitkään.
- hassu
ovat... kirjoitti:
Mieleen tulee, ollaanko siellä edellä vai jäljessä kulttuurillisesti.
Hmm... taitaa olla ennemminkin makuasia. - muualla.
ovat... kirjoitti:
Lihaa se vain on. Ihan sama että syökö hevosta, lammasta, sikaa tahi koiraa. Maku vähän erilainen, mutta veikkaan että koirakin maistuu poroa paremmalta. Yök.
- YAM YAM
ovat... kirjoitti:
ateriana ja sitä ennen juoksennelleet häkissään kepillä kidutettuina ja rääkättyinä
sitkeää sano vinosilmä koirahampurilaisesta
- siniotsa amazon
se söi samalta lautaselta ku mä eikä ollu mitenkään nirso vaan söi lihaa ja kalaa, kerran ku menin leffaan ni avovaimo myi sen sillä aikaa, ammuin avovaimon kissan siitä hyvästä.
- Ongelmajätettä
Ja kuinka niillä on nettiyhteys?
- nyt...
lähti poliisin nettivinkkiin ilmoitus tyypistä, joka on riehunut mielenhäiriössä aseen kanssa ja tappanut kissan. Lähtee lupa, lähtee ase.
- se vuosi oli
nyt... kirjoitti:
lähti poliisin nettivinkkiin ilmoitus tyypistä, joka on riehunut mielenhäiriössä aseen kanssa ja tappanut kissan. Lähtee lupa, lähtee ase.
1989.
- on tullut
nyt... kirjoitti:
asia josta tuntemattomat voivat tehdä rikosilmotuksia?
- Folio Mulder
Ja ihmisistä tulee henkiseltä tasoltaan entistä sairaampia. Suomessa tuo koiratouhu on mennyt ööveriksi jo ajat sitten. Suomessa on jopa 600 000 koiraa ja osa jatkaa rahastustehtailuaan vieläkin. Yhä useampi koira on vastuuttomalla omistajalla.
Tilanne on sama kuin afrikassa ihmisten kohdalla. Ihmisiä syntyy vanhemmille, jotka eivät osaa huolehtia lapsistaan ja näitä valuu sitten ties minne oireilemaan.
Toinen puoli on tuo ylitykkääminen ja koiran ottaminen perheen ihmislapsen rinnalle ja koira vie joissain perheissä enemmän huomiota ja aikaa kuin lapsen kasvatus.- Kummaa porukkaa
Jotain häiriökäyttäytymistä sekin tietysti on.
Koirasta ei ole ihmiseksi, vaikka nämä "eläinystävät" niin väittävätkin. - Tiina'
Kummaa porukkaa kirjoitti:
Koirasta ei ole ihmiseksi, vaikka nämä "eläinystävät" niin väittävätkin.Minun ruokapöytääni ovat tervetulleita kissat ja koirat. Pystyn syömään samoilta lautasilta kissojen kanssa. Minulla on 11 kissaa ja 7 koiraa, maalla asutaan ja hyvin pärjellään. Ottaisin lisääkin kissoja mutta isäntä ei enää paljoa tykkää. Meillä päivä alkaa jo aikaisin aamulla kun eläimille pitää ruveta laittamaan ruokaa. Lenkillä käydään toistakymmentä kertaa päivässä, joka koiran kanssa erikseen. Tulee liikuntaa.
- Samaa mieltä.
Varsinkin se kuvottaa kun metsästyskoiria jotkut pitävät perheenjäseninä, ja sitten valittavat kun koiralle käy huonosti.
Siinä on jo päässä jotain vialla. Metsästyskoira on työkalu jonka metsästäjä alistaa jatkuvasti hengenvaaralle, vain sairas ihminen tekee sellaista 'perheenjäsenelle'.
Sama juttu niiden kohdalla jotka päästävät kissan kulkemaan vapaana. Ellei se jää auton alle tai tule ammutuksi niin huuhkaja tai joku muu eläin tappaa sen kivuliaasti. Sitten vielä omistaja kehtaa itkeä kissansa perään, vaikka on itse sen vaaralle altistanut. - Folio Mulder
Kummaa porukkaa kirjoitti:
Koirasta ei ole ihmiseksi, vaikka nämä "eläinystävät" niin väittävätkin.Kosketus ihmis-suhteessaan vai miksi he hyysäävät koiraansa ihmisenä. Heillä on pakonomainen tarve silittää koiraa tuntikaupalla päivässä ja todellakin ottaa se lapsensa rinnalle huomiossaan.
Kyseessä lienee jokin psykologisen trauman purkutapa. Ehkä ovat jääneet vapaassa kasvatuksessaan vaille huomiota omassa lapsuudessaan. Se, että välitää kotielämistä on ihan normaali, hyvä asia mutta jos se on vain korvike asioille niin ei mene oikein silloin.
Minusta meidän kaikkien ihmisten tulisi olla huolissaan planeetan lajistosta yleensäkin. Nyt suomalaisilla menee kaikki energia yhden lajin huomioonottamiseen. Koirien tehtailun pitää loppua, suomessa ei saa olla näin paljon koiria. - Otan osaa!
Tiina' kirjoitti:
Minun ruokapöytääni ovat tervetulleita kissat ja koirat. Pystyn syömään samoilta lautasilta kissojen kanssa. Minulla on 11 kissaa ja 7 koiraa, maalla asutaan ja hyvin pärjellään. Ottaisin lisääkin kissoja mutta isäntä ei enää paljoa tykkää. Meillä päivä alkaa jo aikaisin aamulla kun eläimille pitää ruveta laittamaan ruokaa. Lenkillä käydään toistakymmentä kertaa päivässä, joka koiran kanssa erikseen. Tulee liikuntaa.
Kerropa mihin tarvitset 11 kissaa ja 7 koiraa?
Miksei 1 kissa ja 1 koira riitä? - Tiina'
Otan osaa! kirjoitti:
Kerropa mihin tarvitset 11 kissaa ja 7 koiraa?
Miksei 1 kissa ja 1 koira riitä?Seuraksi ja elämänkumppaniksi niitä olen ottanut. Rakastan aivan jokaista sydämeni pohjasta. Mikä sinä olet arvostelemaan, montaako eläintä saan ottaa. Minä pystyn hoitamaan aivan kaikki.
Kuten sanoin, ottaisin lisääkin kissoja, mutta mies ei tällä hetkellä halua. - Otan osaa!
Tiina' kirjoitti:
Seuraksi ja elämänkumppaniksi niitä olen ottanut. Rakastan aivan jokaista sydämeni pohjasta. Mikä sinä olet arvostelemaan, montaako eläintä saan ottaa. Minä pystyn hoitamaan aivan kaikki.
Kuten sanoin, ottaisin lisääkin kissoja, mutta mies ei tällä hetkellä halua.Olet selvästi sairas, kun et edes näe omaa tilaasi.
- janttersson
Samaa mieltä. kirjoitti:
Varsinkin se kuvottaa kun metsästyskoiria jotkut pitävät perheenjäseninä, ja sitten valittavat kun koiralle käy huonosti.
Siinä on jo päässä jotain vialla. Metsästyskoira on työkalu jonka metsästäjä alistaa jatkuvasti hengenvaaralle, vain sairas ihminen tekee sellaista 'perheenjäsenelle'.
Sama juttu niiden kohdalla jotka päästävät kissan kulkemaan vapaana. Ellei se jää auton alle tai tule ammutuksi niin huuhkaja tai joku muu eläin tappaa sen kivuliaasti. Sitten vielä omistaja kehtaa itkeä kissansa perään, vaikka on itse sen vaaralle altistanut.Millähän tavalla metsästyskoira alistetaan hengenvaaralle? Oletko koskaan omistanut esim. Suomenajokoiraa, joille on henki ja elämä, kun pääsevät jäniksen perään ja ovat melkein seota jo pelkästään siitä, kun isäntä/emäntä pukee eräkamppeet päälle :) Luontaista viettiään ne koirat pääsee metsästyksessä toteuttamaan, mikäs niille sen parempi!
- Sekoboltsit asialla
Tiina' kirjoitti:
Minun ruokapöytääni ovat tervetulleita kissat ja koirat. Pystyn syömään samoilta lautasilta kissojen kanssa. Minulla on 11 kissaa ja 7 koiraa, maalla asutaan ja hyvin pärjellään. Ottaisin lisääkin kissoja mutta isäntä ei enää paljoa tykkää. Meillä päivä alkaa jo aikaisin aamulla kun eläimille pitää ruveta laittamaan ruokaa. Lenkillä käydään toistakymmentä kertaa päivässä, joka koiran kanssa erikseen. Tulee liikuntaa.
johonkin hyödylliseen!
Miehelläsi on sinussa kestämistä.
Taitaa teillä haista kissanpissalle?
- Aatteleppaite2.0
että kys oli Usasta uutinen.
Oma koirani istuu kyllä saunassa kanssani,mutta ei koskaa ruokapöydässä se on liikaa- Canemus
itsenäisesti ?
- näkymätön lemmikki
koko ajan. Se tottelee kutsuhuutoa "tors-tors-tors"..
Ällöttävä elätti.- Isanta mies
On otettu rohkeasti mukaan sänkyleikkiehin!! On muuten kova poika nuolemaan sekä vaimoa, että minua! On se mahtavaa kun vaimo ja koira suorastaan ulvovat kilpaa :o)
- samaa..
Isanta mies kirjoitti:
On otettu rohkeasti mukaan sänkyleikkiehin!! On muuten kova poika nuolemaan sekä vaimoa, että minua! On se mahtavaa kun vaimo ja koira suorastaan ulvovat kilpaa :o)
kutsuhuutoa..
- kohta jo ikisinkku
Isanta mies kirjoitti:
Kermavaahtoa vaan sinne ja sitten antaa koiran nuolla. Hyvältä tuntuu, koira on oikein hellä ja ihanan pehmeä kieli.
- kaikella paikkansa
Homma meni jo överiksi siinä vaiheessa, kun lemmikeistä ruettiin puhumaan kolmannessa persoonassa... Eläinten ihnhimillistäminen ei ole kenenkään etu, kaikkein vähiten lemmikin.
- Tri.Sorbus-Nappo
on ruokapöydässä seurana punainen komukanttura.
- Tattimies``
Kyllä mä kuitenkin ottaisin ton lemmikin kuvassa istumaan ihan syliin, enkä laittas mihinkään kovaan syöttötuoliin, mutta ton koiran vois pistää vaikka uuniin hautumaan niin saa sitten muutakin lämmintä kun kyrpää tuo nainen:D
- ihmissiatkin
niinkutsutut Ihmisetkin samassa pöydässä
ja kieltämättä usein menee ruokahalu niitä katsoessa
kun ne syövät pyyhkimällä suunsa hihaan tai pöytään...ja maitolasi on ihan ruoassa reunasta...yök
Eläimet ovat siistimpiä syödessään ne nuolevat lautasenkin. - ToukoiPoukoi
No yksinäiset lemmikin omistaja (naiset) nyt on muutenkin päästään vialla.
Täytyy oikein korostaa, että usein tollanen lemmikin paapoja on nainen, jolla ei oo omia lapsia ja pitää sitä sylikoiraa tai kissaa jonain ihmislapsen korvikkeena. Niin mitä sellaiselta ihmiseltä pitäisi sitten odottaa.
Kivojahan koirat ja kissat on, mutta joku roti sentään. - 32
Ei 1-3v koira ole enää mikään lapsi vaan ihan lisääntymiskykyinen nuori mies/nainen ei ne mitään syöttötuoleja tarvitse. Ihminen osaa olla sairas.
En usko että itseään kunnioittava koira edes haluaa tuollasta hyysäystä.
Eikä itseään kunnioittava ihminen syötä koiraa ruokapöydässä jos sattuu olemaan vähänkin parempaa ruokaa, tietenkin siitä voi jotain pientä naposteltavaa antaa.- Roskapostirobotti.
taii ennemminkin uros/naaras tuossa tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206276Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253797Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712913- 292830
- 821724
- 1471602
- 91583
- 1481561
- 121298
- 211232