Lemmikki mukaan ruokapöytään

hassu

33

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä koirat päivystää aina ruokapöydän vieressä ruokailun aikana................mutta ovat ihan hiljaa ja odottavat, koskapa tietävät, että pieni murunen tulee sen jälkeen, kun ihmiset ovat syöneet..............
      ei minun mielestäni siinä mitään pahaa ole, mutta minä olenkin eläinhullu

      • ovat...

        koirat olleet ruokapöydissä jo pitkään.


      • hassu
        ovat... kirjoitti:

        koirat olleet ruokapöydissä jo pitkään.

        Mieleen tulee, ollaanko siellä edellä vai jäljessä kulttuurillisesti.
        Hmm... taitaa olla ennemminkin makuasia.


      • muualla.
        ovat... kirjoitti:

        koirat olleet ruokapöydissä jo pitkään.

        Lihaa se vain on. Ihan sama että syökö hevosta, lammasta, sikaa tahi koiraa. Maku vähän erilainen, mutta veikkaan että koirakin maistuu poroa paremmalta. Yök.


      • YAM YAM
        ovat... kirjoitti:

        koirat olleet ruokapöydissä jo pitkään.

        ateriana ja sitä ennen juoksennelleet häkissään kepillä kidutettuina ja rääkättyinä

        sitkeää sano vinosilmä koirahampurilaisesta


    • siniotsa amazon

      se söi samalta lautaselta ku mä eikä ollu mitenkään nirso vaan söi lihaa ja kalaa, kerran ku menin leffaan ni avovaimo myi sen sillä aikaa, ammuin avovaimon kissan siitä hyvästä.

      • Ongelmajätettä

        Ja kuinka niillä on nettiyhteys?


      • nyt...

        lähti poliisin nettivinkkiin ilmoitus tyypistä, joka on riehunut mielenhäiriössä aseen kanssa ja tappanut kissan. Lähtee lupa, lähtee ase.


      • se vuosi oli
        nyt... kirjoitti:

        lähti poliisin nettivinkkiin ilmoitus tyypistä, joka on riehunut mielenhäiriössä aseen kanssa ja tappanut kissan. Lähtee lupa, lähtee ase.

        1989.


      • on tullut
        nyt... kirjoitti:

        lähti poliisin nettivinkkiin ilmoitus tyypistä, joka on riehunut mielenhäiriössä aseen kanssa ja tappanut kissan. Lähtee lupa, lähtee ase.

        asia josta tuntemattomat voivat tehdä rikosilmotuksia?


    • Folio Mulder

      Ja ihmisistä tulee henkiseltä tasoltaan entistä sairaampia. Suomessa tuo koiratouhu on mennyt ööveriksi jo ajat sitten. Suomessa on jopa 600 000 koiraa ja osa jatkaa rahastustehtailuaan vieläkin. Yhä useampi koira on vastuuttomalla omistajalla.

      Tilanne on sama kuin afrikassa ihmisten kohdalla. Ihmisiä syntyy vanhemmille, jotka eivät osaa huolehtia lapsistaan ja näitä valuu sitten ties minne oireilemaan.

      Toinen puoli on tuo ylitykkääminen ja koiran ottaminen perheen ihmislapsen rinnalle ja koira vie joissain perheissä enemmän huomiota ja aikaa kuin lapsen kasvatus.

      • Kummaa porukkaa

        Jotain häiriökäyttäytymistä sekin tietysti on.

        Koirasta ei ole ihmiseksi, vaikka nämä "eläinystävät" niin väittävätkin.


      • Tiina'
        Kummaa porukkaa kirjoitti:

        Jotain häiriökäyttäytymistä sekin tietysti on.

        Koirasta ei ole ihmiseksi, vaikka nämä "eläinystävät" niin väittävätkin.

        Minun ruokapöytääni ovat tervetulleita kissat ja koirat. Pystyn syömään samoilta lautasilta kissojen kanssa. Minulla on 11 kissaa ja 7 koiraa, maalla asutaan ja hyvin pärjellään. Ottaisin lisääkin kissoja mutta isäntä ei enää paljoa tykkää. Meillä päivä alkaa jo aikaisin aamulla kun eläimille pitää ruveta laittamaan ruokaa. Lenkillä käydään toistakymmentä kertaa päivässä, joka koiran kanssa erikseen. Tulee liikuntaa.


      • Samaa mieltä.

        Varsinkin se kuvottaa kun metsästyskoiria jotkut pitävät perheenjäseninä, ja sitten valittavat kun koiralle käy huonosti.

        Siinä on jo päässä jotain vialla. Metsästyskoira on työkalu jonka metsästäjä alistaa jatkuvasti hengenvaaralle, vain sairas ihminen tekee sellaista 'perheenjäsenelle'.

        Sama juttu niiden kohdalla jotka päästävät kissan kulkemaan vapaana. Ellei se jää auton alle tai tule ammutuksi niin huuhkaja tai joku muu eläin tappaa sen kivuliaasti. Sitten vielä omistaja kehtaa itkeä kissansa perään, vaikka on itse sen vaaralle altistanut.


      • Folio Mulder
        Kummaa porukkaa kirjoitti:

        Jotain häiriökäyttäytymistä sekin tietysti on.

        Koirasta ei ole ihmiseksi, vaikka nämä "eläinystävät" niin väittävätkin.

        Kosketus ihmis-suhteessaan vai miksi he hyysäävät koiraansa ihmisenä. Heillä on pakonomainen tarve silittää koiraa tuntikaupalla päivässä ja todellakin ottaa se lapsensa rinnalle huomiossaan.

        Kyseessä lienee jokin psykologisen trauman purkutapa. Ehkä ovat jääneet vapaassa kasvatuksessaan vaille huomiota omassa lapsuudessaan. Se, että välitää kotielämistä on ihan normaali, hyvä asia mutta jos se on vain korvike asioille niin ei mene oikein silloin.

        Minusta meidän kaikkien ihmisten tulisi olla huolissaan planeetan lajistosta yleensäkin. Nyt suomalaisilla menee kaikki energia yhden lajin huomioonottamiseen. Koirien tehtailun pitää loppua, suomessa ei saa olla näin paljon koiria.


      • Otan osaa!
        Tiina' kirjoitti:

        Minun ruokapöytääni ovat tervetulleita kissat ja koirat. Pystyn syömään samoilta lautasilta kissojen kanssa. Minulla on 11 kissaa ja 7 koiraa, maalla asutaan ja hyvin pärjellään. Ottaisin lisääkin kissoja mutta isäntä ei enää paljoa tykkää. Meillä päivä alkaa jo aikaisin aamulla kun eläimille pitää ruveta laittamaan ruokaa. Lenkillä käydään toistakymmentä kertaa päivässä, joka koiran kanssa erikseen. Tulee liikuntaa.

        Kerropa mihin tarvitset 11 kissaa ja 7 koiraa?

        Miksei 1 kissa ja 1 koira riitä?


      • Tiina'
        Otan osaa! kirjoitti:

        Kerropa mihin tarvitset 11 kissaa ja 7 koiraa?

        Miksei 1 kissa ja 1 koira riitä?

        Seuraksi ja elämänkumppaniksi niitä olen ottanut. Rakastan aivan jokaista sydämeni pohjasta. Mikä sinä olet arvostelemaan, montaako eläintä saan ottaa. Minä pystyn hoitamaan aivan kaikki.

        Kuten sanoin, ottaisin lisääkin kissoja, mutta mies ei tällä hetkellä halua.


      • Otan osaa!
        Tiina' kirjoitti:

        Seuraksi ja elämänkumppaniksi niitä olen ottanut. Rakastan aivan jokaista sydämeni pohjasta. Mikä sinä olet arvostelemaan, montaako eläintä saan ottaa. Minä pystyn hoitamaan aivan kaikki.

        Kuten sanoin, ottaisin lisääkin kissoja, mutta mies ei tällä hetkellä halua.

        Olet selvästi sairas, kun et edes näe omaa tilaasi.


      • janttersson
        Samaa mieltä. kirjoitti:

        Varsinkin se kuvottaa kun metsästyskoiria jotkut pitävät perheenjäseninä, ja sitten valittavat kun koiralle käy huonosti.

        Siinä on jo päässä jotain vialla. Metsästyskoira on työkalu jonka metsästäjä alistaa jatkuvasti hengenvaaralle, vain sairas ihminen tekee sellaista 'perheenjäsenelle'.

        Sama juttu niiden kohdalla jotka päästävät kissan kulkemaan vapaana. Ellei se jää auton alle tai tule ammutuksi niin huuhkaja tai joku muu eläin tappaa sen kivuliaasti. Sitten vielä omistaja kehtaa itkeä kissansa perään, vaikka on itse sen vaaralle altistanut.

        Millähän tavalla metsästyskoira alistetaan hengenvaaralle? Oletko koskaan omistanut esim. Suomenajokoiraa, joille on henki ja elämä, kun pääsevät jäniksen perään ja ovat melkein seota jo pelkästään siitä, kun isäntä/emäntä pukee eräkamppeet päälle :) Luontaista viettiään ne koirat pääsee metsästyksessä toteuttamaan, mikäs niille sen parempi!


      • Sekoboltsit asialla
        Tiina' kirjoitti:

        Minun ruokapöytääni ovat tervetulleita kissat ja koirat. Pystyn syömään samoilta lautasilta kissojen kanssa. Minulla on 11 kissaa ja 7 koiraa, maalla asutaan ja hyvin pärjellään. Ottaisin lisääkin kissoja mutta isäntä ei enää paljoa tykkää. Meillä päivä alkaa jo aikaisin aamulla kun eläimille pitää ruveta laittamaan ruokaa. Lenkillä käydään toistakymmentä kertaa päivässä, joka koiran kanssa erikseen. Tulee liikuntaa.

        johonkin hyödylliseen!

        Miehelläsi on sinussa kestämistä.

        Taitaa teillä haista kissanpissalle?


    • Aatteleppaite2.0

      että kys oli Usasta uutinen.
      Oma koirani istuu kyllä saunassa kanssani,mutta ei koskaa ruokapöydässä se on liikaa

      • Canemus

        itsenäisesti ?


    • näkymätön lemmikki

      koko ajan. Se tottelee kutsuhuutoa "tors-tors-tors"..

      Ällöttävä elätti.

      • Isanta mies

        On otettu rohkeasti mukaan sänkyleikkiehin!! On muuten kova poika nuolemaan sekä vaimoa, että minua! On se mahtavaa kun vaimo ja koira suorastaan ulvovat kilpaa :o)


      • samaa..
        Isanta mies kirjoitti:

        On otettu rohkeasti mukaan sänkyleikkiehin!! On muuten kova poika nuolemaan sekä vaimoa, että minua! On se mahtavaa kun vaimo ja koira suorastaan ulvovat kilpaa :o)

        kutsuhuutoa..


      • kohta jo ikisinkku
        Isanta mies kirjoitti:

        On otettu rohkeasti mukaan sänkyleikkiehin!! On muuten kova poika nuolemaan sekä vaimoa, että minua! On se mahtavaa kun vaimo ja koira suorastaan ulvovat kilpaa :o)

        Kermavaahtoa vaan sinne ja sitten antaa koiran nuolla. Hyvältä tuntuu, koira on oikein hellä ja ihanan pehmeä kieli.


    • kaikella paikkansa

      Homma meni jo överiksi siinä vaiheessa, kun lemmikeistä ruettiin puhumaan kolmannessa persoonassa... Eläinten ihnhimillistäminen ei ole kenenkään etu, kaikkein vähiten lemmikin.

    • Tri.Sorbus-Nappo

      on ruokapöydässä seurana punainen komukanttura.

    • Tattimies``

      Kyllä mä kuitenkin ottaisin ton lemmikin kuvassa istumaan ihan syliin, enkä laittas mihinkään kovaan syöttötuoliin, mutta ton koiran vois pistää vaikka uuniin hautumaan niin saa sitten muutakin lämmintä kun kyrpää tuo nainen:D

    • ihmissiatkin

      niinkutsutut Ihmisetkin samassa pöydässä

      ja kieltämättä usein menee ruokahalu niitä katsoessa

      kun ne syövät pyyhkimällä suunsa hihaan tai pöytään...ja maitolasi on ihan ruoassa reunasta...yök

      Eläimet ovat siistimpiä syödessään ne nuolevat lautasenkin.

    • ToukoiPoukoi

      No yksinäiset lemmikin omistaja (naiset) nyt on muutenkin päästään vialla.

      Täytyy oikein korostaa, että usein tollanen lemmikin paapoja on nainen, jolla ei oo omia lapsia ja pitää sitä sylikoiraa tai kissaa jonain ihmislapsen korvikkeena. Niin mitä sellaiselta ihmiseltä pitäisi sitten odottaa.
      Kivojahan koirat ja kissat on, mutta joku roti sentään.

    • 32

      Ei 1-3v koira ole enää mikään lapsi vaan ihan lisääntymiskykyinen nuori mies/nainen ei ne mitään syöttötuoleja tarvitse. Ihminen osaa olla sairas.

      En usko että itseään kunnioittava koira edes haluaa tuollasta hyysäystä.
      Eikä itseään kunnioittava ihminen syötä koiraa ruokapöydässä jos sattuu olemaan vähänkin parempaa ruokaa, tietenkin siitä voi jotain pientä naposteltavaa antaa.

      • Roskapostirobotti.

        taii ennemminkin uros/naaras tuossa tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe