Ensimmäistä odotan ja mieltäni kaivertaa pari asiaa. Oletan, että te pystytte kertomaan omia kokemuksianne. Ja tiedän, että kaikki on yksilöllistä.
Siis mistä tietää, että limatulppa on irronnut? Miltä neste näyttää / vaikuttaa?
Miten kauan kestää ennen kuin synnytys käynnistyy limatulpan irtoamisen jälkeen.
Limatulpan irtoaminen
8
2206
Vastaukset
- fxjxfgjfgjsfj
en huomannu mitään limatulppaan viittaavaakaan missään vaiheessa, mutta kaiketi se jossain vaiheessa on irronnu ku synnytys alko vesien menolla.. tiedä häntä.
- Poika 09/09
Itsellä tuli kerran päivässä (kahtena päivänä) hieman ruskeaa ja kokkareista vuotoa. Perjantaina alkoi ja la-su välisenä yönä meni vedet. Poika syntyi su iltana. Ei kaikki sen irtoamista huomaa ja käsittääkseni se voi myös lähteä yhtenä klönttinä. Yksilöllistä niinkuin sanoit.
- anniolivia
Mulla lähti limatulppa irtoamaan vajaa kaksi vuorokautta ennen kun poika syntyi. Ja todellakin huomasin sen, joka vessakäynnillä tuli pyyhittäessä reilusti juoksevaa kirkasta limaa, jonka mukana pieniä veriviiruja. Pyyhkiä sai useampaan otteeseen ja pitää pikkuhousunsuojaa. Tosi yksilöllistähän tuokin kai on, mut mun kohdalla voisin sanoa, et kun limatuppa alkoi irtoamaan supistuksiakin alkoi tulemaan ja synnytys käynnistyi. Lapsiveden menoa en sitten taas huomannutkaan, ilmeisesti sitä tihkui siinä samalla ja sekottui osaksi tuohon limatulppaan.
- Äityli....
mä en huomannu mitään limatulppaa ekassa synnytyksessä ja lapsivedetkin meni vasta sairaalassa kun kalvot puhkastiin. Kyl sen sitten tuntee kun on aika lähteä kotoa, ne supparit on sen verran kivuliaita ja säännöllisiä.
- konvoj
Olin vaan utelias, kun en enää jaksais olla kotona ja oksennella. Haluaisin vaavin jo maailmaan :) Mutta niinhän me kaikki tässä loppuvaiheessa. Pitää vaan odottaa, sillä ei tuo vauveli näytä pitävän kiirettä tänne...
- --------------------
muutamana päivänä tuli isot kasat kirkasta limaa...sellasta räkämäistä!(yök) Luulin että kohta syntyy, mutta reilu kaksi viikkoa meni ennekuin synnytys käynnistyi!
- **
Mulla on tullut molempien raskauksien aikana noin vuorokautta ennen vauvan syntymää sellaista paksuhkoa limaa, jossa on hieman rusehtavaa veriviirua. Limaa tuli aikalailla, joten ei voinut erehtyä. Viimeksikin aamulla alkoi limainen vuoto ja samana iltana alkuyöstä tuli lähtö ja vauva syntyikin jo aamuyöllä :-)
- sallaelina
** kirjoitti:
Mulla on tullut molempien raskauksien aikana noin vuorokautta ennen vauvan syntymää sellaista paksuhkoa limaa, jossa on hieman rusehtavaa veriviirua. Limaa tuli aikalailla, joten ei voinut erehtyä. Viimeksikin aamulla alkoi limainen vuoto ja samana iltana alkuyöstä tuli lähtö ja vauva syntyikin jo aamuyöllä :-)
Minulla pari viikkoa ennen synnytystä, tuli paksua limaa, missä rusehtavia viiruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889