HIFK ja Kevään 2010 Jännäkakka

kevät siintää....

No niin, kevät ja moottoripyöräkelit alkavat kahden viikon sisällä! Mistäkö tiedän.......osaan katsos lukea kevään merkkejä luonnosta. Yksi varmimpia kevään merkkejä vuosittain on HIFK:n pleijaripelien alkaminen. Siitä vajaa kaksi viikkoa eteenpäin, niin nämä hieman lihavat ja hitaat edustusjoukkueen ikonit jäävät hiomaan itseään rantakuntoon. Ja nyt se aika on edessä taas...odottelemme vain milloin se iso ruskea jännäkakka putoaa pelihousuun....onko se jo eka peli vai vasta toinen. Kaikki muistamme viime kevään......

Puheet ovat vuodesta toiseen kovat ja "menestys"viirit hallin katossa alkavat haalistua, vuosilukujakaan ei enää kunnolla näe. Näihin ylisuuriin odotuksiin, fanien ja lehdistön paineeseen nämä laiskanpulskeat ikonit taas kerran sortuvat. Mutta hei......prätkäkelit siintää edessä!!!

17

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna Käkkä

Todella hauska kirjoitus! Nyt jännäämään pitävätkö nuo kevään merkit paikkaansa :)))

• näyttää

pitävän paikkaansa:)

• jopa...

tyhmempi, miltä näytät!

• kevät tulee

Sillälailla.....tänään oli eka punnerrus edessä vessassa....ja mikä sieltä pilkistääkään!!! Kevään jännä kakka on tulossa........

• Fairy-Taleban

tuu apuun! Maalaiset pistää meitä halvalla. Kerro satu, kuinka Hifk:n pelaajat miehittävät MM-joukkueen ja tuovat mitalin.

• Väänskö joku...

Jypin logon pönttöön!?!

• Ifk pettä aina!
        Fairy-Taleban kirjoitti:

tuu apuun! Maalaiset pistää meitä halvalla. Kerro satu, kuinka Hifk:n pelaajat miehittävät MM-joukkueen ja tuovat mitalin.

Ei Pukki-typy ehdi nyt koneelle kirjoittelemaan koska bikiniraja ja sääret on ajeltava kevätkuntoon. Pikkupikku hamosissa kun tämä monipersoonainen kaveri taas alkavan kesäloman kunniaksi kaduilla aikoo pyörähdellä. Sukkiksen on kaivettu kaapista ja kantapäät raapimella siloiteltu ettei siläpakoa pääse syntymään! ; )

• jkjk
        Fairy-Taleban kirjoitti:

jos Hifk:n pelaajat miehittää MM-joukkueen niin sitten ei varmaan menesty!!!

• kevät siintää

No niin. Kuten huomamme ulkona alkaa lämpötilat olla lähipäivinä ihan siedettäviä. Se tietää kahta asiaa: 1) Nordis suljetaan, koska sitä ei enää kukaan käytä tänä keväänä jääkiekon pelaamiseen 2) Moottoripyörä pitää ottaa esiin ja pestä näin kevään kunniaksi. Siitä sitten Hietsulle katsomaan kun HIFK:n adonikset leikittelevät pallolla..... on ne vekkuleita velikultia! Ja urheilullisia joskin hieman vatsakkaita.

Ja pöntössä näkyy olevan jo pari HIFK pökälettä....pari kappaletta vielä ja tiedämme mikä sitten on valmis......se on KEVÄÄN 2010 HIFK JÄNNÄKAKKA!!!!

• miää

Kyllä se jokerit on enemmän kerskaillut. Katso vaikka Hjallis palliksen haastattelu viime syksyltä.

• kevät siintää

No niin....tänään siis punnerrettiin kakkapökäle nro 3 HIFK:n rantakassiin. Yksi lisää ja päästään rantaan patsastelemaan!!!! Ei oo kesän voittanutta.

Mutta hyvin pitää tämä luonnon merkkien lukeminen paikaansa, kannatti taas aloittaa prätkän kevätkunnostus HIFK:n pelien mukaan...loppuviikolla on jo mukavan lämmintä ajella. Tai pelata rantalentistä.....

Mennään odottamaan kakkapökälettä nro 4......se uupuu ja meillä on kasassa Stadin Jännäkakka 2010!! On tää hienoa aikaa aina.......:))

• kevät siintää

No niin...olemme juuri saaneet todistaa kokonaisen kevätkakan syntyä, pökäle nro 4 on pudonnut HIFK:N rantakassiin. Kuten näette, ei kevääntulon ennustaminen ole vaikeaa....pitää vaan osata lukea merkkejä luonnosta...lintulajien saapumista....veden solinan lisääntymistä....ja ennen kaikkea miten HIFK:n play off pelien päivät menevät. Sen perusteella uskaltaa sitten lyödä lukkoon suuriakin kevätsuunnitelmia. Sillä HIFK ei keväällä petä...mutta linnut voivat lennellä miten sattuu ja yöpakkaset hyydyttää veden solinan. HIFK:n voi aina luottaa näissä asioissa. Minä siirryn nyt moottoripyöräilyn pariin....pyörä on ihan iskussa ja kelit lämpenee viikonlopuksi. Ihan kuten teille lupasin......:)

• Nauri S

No näin siinä sitten kävi. *nauraa kuollakseen*

• D
        Nauri S kirjoitti:

No näin siinä sitten kävi. *nauraa kuollakseen*

Nauraa edelleen ;)))

• ;D
        D kirjoitti:

Nauraa edelleen ;)))

:D

• Memory Man

Tässä ketjussa hieman nostalgiaa keväältä 2010.

• Njallis

Voi käyttää vuodesta toiseen!

LUUUUUUSERIT!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4361
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1943
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe