Olen ollut kihloissa mieheni kanssa jo kohta 2-vuotta ja tuntuu siltä, että olemme ajautuneet kriisiin. Olemme kummatkin liian riippuvaisia toisistamme ja todella mustasukkaisia. Minä olen kylläkin vainoharhaisen mustasukkainen. Meillä on todella intohimoinen ja kiihkeä suhde, josta rakkautta ei puutu. Yksi asia puuttuu ainakin minulta pahasti ja se on luottamus! En kykene yhtään luottamaan, vaikka kuinka haluan ja yritän. Pyörittelen pikkupäässäni jatkuvasti ajatuksia siitä, jos mieheni pettäisi minua. Hän on luotettava ja sanonut sen tuhansia kertoja kuinka voin luottaa häneen. En vain osaa! Toisaalta tähän kaikkeen on syynsäkkin, sillä viime syksynä eräs muija väitti baarissa, että mun mies pettäis muo jatkuvasti! Uskon tuon olevan pelkkää valetta..mieheni on todistellut jo monesti ettei niin ikinä tekisi minulle ja minun pitää uskoa kumppaniini. Myöskin mieheni exät ovat liihoitelleet vieläkin hänen kimpussaan ja saan olla varpasillani koko ajan. Toisaalta mieheni ei ole tehnyt todistettavasti mitään väärin. Jos hän olisi pettänyt minua, niin tuskin hän jaksaisi aina todistella minulle uskollisuuttaan. Kuitenkin hän on hyvin kiltti ja aito ihminen. En tiedä enään mihin voin uskoa ja LUOTTAA! Tuntuu ahdistavalta epäillä koko ajan turhaan mutta en halua erota ikinä. pakko on kai kestää..
Kun ei pysty luottamaan!
EN jaksa..
0
1215
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2176679Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1335584Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2933631Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283510Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1252537Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42190Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi592021Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne192006Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631803- 1061544