Tekee mieli ahmia :(

Ahdistunut

Terve kaikille,

Minulla on nyt menossa 10. päivä ilman ahmimiskohtauksia! Hyvin siis? nojaa... Nyt minusta tuntuu pahalta ja ahmiminen himoittaisi enemmän kuin mikään muu :( vaikka tiedänkin, että olen lihonnut 9 kiloa tämän kevään aikana juuri ahmimisen takia. Ahdistaa vaan kun ei saa ahmia =/ mitä teen?!

Tässä toiseen ketjuun postaamani lista syömisistäni ennen tätä 10 päivän taukoa:

Aamupala:
- ISO lautasellinen muroja hillon kera
- puoli levyä suklaata
- valkosuklaamuffinssi

Töissä:
- 2 ruisleipää kaikilla päällisillä

Kotiin kuljin kaupan kautta :)

Kotona:

- Iso annos riisiä ja kanakastiketta
- 2kpl "hampurilainen" (2 paahtoleipää ja väliin jauhelihapihvi)
- pakastepizza

- ½ pellillistä pannukakkua hillolla ja kermavaahdolla
- Jäätelö (300kcal puikko)
- 6 donitsia
- 2 suklaapatukkaa
- 600g karkkeja
- 2 levyä suklaata (400g)

Juomisia:
- litra vettä
- 1,5l pepsiä
- 0,5l kahvia

Kaloreita ainakin reilut 7000, tai 8000 ...

Tuommoisten määrien syöminen on aivan sairasta ja tiedän sen. Tiedän myös, miten inhottavaa on olla sitten turvonneena seuraavat päivät. Haluaisin myös todella kovasti laihtua entisiin mittoihini vielä ennen kesää. SILTI ahdistaa kun ei saa ahmia itseensä kaikkea hyvää kilokaupalla :( on tää kauheeta

Onko kellään antaa mitään neuvoja =/ "älä syö" osaan itsekin, mutta sitä ei ole niin helppoa toteuttaa. Ennen taukoni aloittamista suunnittelin pitkin viikkoa, mitä herkkuja ostaisin viikonloppuahmimista varten. Selasin kaikki mainokset ja tarjoustuotteet läpi useaan otteeseen, tein listoja, ryttäsin ne ja tein uusia. Se oli melkein kuin harrastus; harrastus, joka huipentui ahmimiseen. Nyt ilman sitä tuntuu niin tyhjältä...

3

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vielä

      Lisään tähän vielä vähän,

      Nyt minusta tuntuu jo, että haluan lauantaina ahmia enemmän kuin mitään muuta. Asetin jo itselleni rajaksi, että ennen lauantaita et ainakaan sitten tunge napaasi ainuttakaan herkkua tai syö tippaakaan ylimääräistä. Tämä siltä varalta, että lauantaina homma lähtee oikeasti lapasesta. Nytkin tekee taas mieli tutkia tarjouksia ja miettiä, mitähän herkkua sitä ostaisi =/

      On tää kamalaa

      • ahhhmaatii

        kiinnostaisiko sua päästä eroon ahminnasta 'tukikaverin' kautta. voitas esim. lähetellä vaikka sähköpostia tai kenties miksei tavatakkin joskus? olen 23v taas ahmimis kierteeseen joutunut pitkän tauon jälkeen): paino jo noussut 6 kiloa lyhyessä ajassa): olin jo 'kuivilla' noin 3 kuukautta kunnes tuli flunssan takia lepoloma jolloin lähti käsistä): e-mailini on [email protected]


      • sämppis

        Hei!

        Tekstisi oli niin tuttua. Itse olen kärsinyt ahmimisesta jo useamman vuoden ja paino on yli 100 kg. Yritän muuttaa pikku harppauksin ruokavaliota ja palata edes normaaliin ruokailuun varsinaisesta dieetistä puhumattakaan. Eilen tajusin pitkästä aikaa ulkoillessani, että menetän päiviä elämästäni tähän ahmimiseen ja sisällä kököttämiseen sen sijaan, että liikun ja tapaan ystäviä sekä shoppailen. Elämän ilo pitää yrittää löytää pienistä arjen asioista...tsemppiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe