minkä takia CHL-liiga ei saannut jatkoa.selitys on yksinkertainen jypin kaltaisella joukkueella ei vaan yksinkertaisesti ole kysyntää ulkomailla.huomatkaa isot joukkueet kiinostavat niin faneja kuin mediaakin.http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=10670 eikä mikään ryyni kylä
jyp oli
4
158
Vastaukset
- Mä vaan
Heh, tuo oli surkein selitys mitä olen ikinä kuullut,
sinne olis pitänyt saada Jokerit tähtineen pelaamaan jumbosijoista,
Jypillä on energinen nuori joukkue joka pelaa aktiivista kiekkoa, olen todella otettu että
kärjessä olivat/ovat tänä vuonna Jyp, Kalpa, Lukko, pikkuseurat joissa peli on tärkein asia.
Pieni halli on toki miinusta, mutta onpahan sentään tunnelmaa, Jokereitten hallissa 4000 katsojaa=tunnelma on valtava, meteliä ei tule kuin kajareista, kippis.- kun jyp
pelaa esim sveitsissä niin sielähän olisi halli puolillaan kun kukaan ei edes tiedä seuraa nimeltään jyp.
- gregte4hg
Tuosta porukasta HIFK on ainut joka ei nolaa tuolla suomen kiekkoa.
- nyt tiiä
kun maalilaulussakin hudetaan mammaa apuun niin onhan sekin aika noloa.mutta parhaat ja suurimmat seurat sinne joka tapauksessa on suomesta mukaan otettu:)jyväskylällä ei ole mitään asiaa kansanvälisille kentille näin se asia on vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835