AMORAL (Ari and Ben) interview to be aired on Saturday, April 3rd at 10am Eastern US Time on The WAKE UP DEAD Morning Show with DJ SpeedKing on http://www.hardrockradiolive.com/
Toinen USA haastattelu
12
521
Vastaukset
- zZztoPp
koittaa muistaa kuunnella tuo.
- täällä main
aika on sitten ymmärtääkseni 8 tuntia myöhemmin Suomen aikaa eli siis klo 18.
- iliman muuta
kuunellaan, on se hienoo et arilla ja amoralilla on tru-faneja jenkeistä asti tuol forkilla...
- adfdgfgf
Äsken tuli ja hyvin pysyi jätkät kärryillä haastattelussa. Ite olisin kyllä pudonnut enkä olisi osannut sanoa mitään. Soitetaanko Heartbreakeria jenkkiradiossa vai tuliko vaan sen haastiksen takia? Hyvältä kuullosti joka tapauksessa. Vaikka Aria on kuunnellut niin pitkästä aikaa kun kuuli tuonkin biisin niin taas se erikoinen äänenväri pysähdytti.
- påpl'
adfdgfgf kirjoitti:
Äsken tuli ja hyvin pysyi jätkät kärryillä haastattelussa. Ite olisin kyllä pudonnut enkä olisi osannut sanoa mitään. Soitetaanko Heartbreakeria jenkkiradiossa vai tuliko vaan sen haastiksen takia? Hyvältä kuullosti joka tapauksessa. Vaikka Aria on kuunnellut niin pitkästä aikaa kun kuuli tuonkin biisin niin taas se erikoinen äänenväri pysähdytti.
Mää missasin kun rupesin kuunteleen 18.00, se olikin alkanu jo 17.00. :(
- ..,,...
påpl' kirjoitti:
Mää missasin kun rupesin kuunteleen 18.00, se olikin alkanu jo 17.00. :(
taisi olla ja se haastattelija oli aika puhelias niin etten edes tajunnut millon se esitti kysymyksen. Onneksi jäbät oli skarppina eikä mokaillu. Se soitti yotsin, asogin ja Arin lätyltä Heartbreakerin jonkun ajan päästä haastiksesta.
- Heartstealerx
..,,... kirjoitti:
taisi olla ja se haastattelija oli aika puhelias niin etten edes tajunnut millon se esitti kysymyksen. Onneksi jäbät oli skarppina eikä mokaillu. Se soitti yotsin, asogin ja Arin lätyltä Heartbreakerin jonkun ajan päästä haastiksesta.
Multakin meni haastis ohi ja kuulin vaan Heartstealerin, mikä kuulosti hyvältä ja sitä olen kuullut muistakin nettiradioista usasta ja ausseista. Toivottavasti haastis löytyy netistä, tuo dj:hän on ainakin amoral team usa:n facebookissa.
- radion haastattelu
Täällä tallenne ilman biisejä:
http://djspeedking.podomatic.com/entry/2010-04-03T20_04_47-07_00- kkjjkk
Hienoa, että Arilla ja Amoralilla on innokkaita faneja jenkeissä ja vähän joka puolella maailmaa ja mukava kuulla bändin ajatuksia ja kuulumisia edes tuolta, kun Suomen media mainitsee Amoralin seuraavan kerran joskus vuoden päästä kun uusi levy ilmestyy.
- me too
kkjjkk kirjoitti:
Hienoa, että Arilla ja Amoralilla on innokkaita faneja jenkeissä ja vähän joka puolella maailmaa ja mukava kuulla bändin ajatuksia ja kuulumisia edes tuolta, kun Suomen media mainitsee Amoralin seuraavan kerran joskus vuoden päästä kun uusi levy ilmestyy.
"Suomen media mainitsee Amoralin seuraavan kerran joskus vuoden päästä kun uusi levy ilmestyy. " - jos sittenkään. media yritti ensin tuhota arin uran haukkumalla, valehtelemalla ja vähättelemällä ja onnistuikin aika hyvin ja nyt viimeistellään vaikenemalla ari ja kaikkia aria supportaavat tahot kuoliaaksi.
- *.*
me too kirjoitti:
"Suomen media mainitsee Amoralin seuraavan kerran joskus vuoden päästä kun uusi levy ilmestyy. " - jos sittenkään. media yritti ensin tuhota arin uran haukkumalla, valehtelemalla ja vähättelemällä ja onnistuikin aika hyvin ja nyt viimeistellään vaikenemalla ari ja kaikkia aria supportaavat tahot kuoliaaksi.
vaikka niin, että hiljaista seuraavan levyn ilmestymiseen. En usko, että ihmiset ns. unohtavat.
Se on eri asia jos tulee jotain mainittavaa, mutta ei näitä kissanristiäistasoisia uutisia joita varsinkin nettisivut ovat täynnä.
Mielestäni taas hyvä asia on se, että tulevan keikkapaikan paikallislehdessä tai vastaavassa kerrotaan (esim. ennen Lahden keikkaa) että Amoral tulee keikalle paikkakunnalle ja samalla siinä oli pähkinänkuoressa viimeaikaiset tapahtumat. - hyvä vaan
me too kirjoitti:
media auttoi Aria pääsemään irti idols pyörästä terveempään suuntaan. Kun se vittuuntui tarpeeksi niin alkoi itekkin aktiiviseksi. Jos olisi paapottu ja pidetty lellikkinä niin vieläkin olisi jumissa jossain idols kuplassa ja laulaisi jotain Kolehmaisen pop biisejä. Huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579