Alkaa pää jo kiehumaan ja SEKOOMAAN :D:DS:S. "Koko" talvi on hinkattu, kiillotettu, "tuunattu" ja laitettu vene iskuun vesille laskua varten! KOSKA TALVI ON JO OHI ja jäiden lähtemistä odotellessa, valitettavasti ei ole teräsvene, joten vielä en voi laskea venettä veteen..
PS. Lähden lääkääriin laitattamaan lääkityksen kuntoon!!!!!!!!!!!!!!
taitaa lääkäri määrätä raikasta meri-ilmaa.. :)
MÄ TAHTOO JO VESILLE
10
625
Vastaukset
- 27
Ei tohon auta kun pakkohoito. Mut nyt on pakko mennä vähän hinkkaamaan omaakin mastoa...
- rtgfqa
ihan pelkkä meri-ilma riittää sinua lääkitsemään.
Odota sen verran että löytyy reikä merestä.
- venehullu10
Mä tuun ja koht hulluks,jos ei pääse veneilemään.Täytyy hakee jotain rauhoittavaa.
- tuskis
köli saattaisi jo mennä jään läpi
- veneilijä hki
tuskis kirjoitti:
köli saattaisi jo mennä jään läpi
Jos nyt ihan vakavissaan puhutaan, niin milloin arviolta helsingissä olisi mahdollista laskea vene veteen?
Mikä on jäätilanne tällähetkellä itäisessä helsingissä?
Ostin talvella ensimmäisen veneeni ja liityin erääseen helsinkiläiseen kerhoon josta sain venepaikan.
Onko venekerhoilla mitään rajoituksia milloin veneen saa laskea veteen/käyttää venepaikkaa, vai saako sen heti kun jäät ovat lähteneet? - trendejä
veneilijä hki kirjoitti:
Jos nyt ihan vakavissaan puhutaan, niin milloin arviolta helsingissä olisi mahdollista laskea vene veteen?
Mikä on jäätilanne tällähetkellä itäisessä helsingissä?
Ostin talvella ensimmäisen veneeni ja liityin erääseen helsinkiläiseen kerhoon josta sain venepaikan.
Onko venekerhoilla mitään rajoituksia milloin veneen saa laskea veteen/käyttää venepaikkaa, vai saako sen heti kun jäät ovat lähteneet?Itäinen Helsinki ei vielä kovin tarkkaan määrittele jäiden lähtöä. Sisälahdissa, joissa jäät sulavat paikoilleen, on jäätä ainakin pari viikkoa sen jälkeen, kun avoimemmasta satamasta ne ovat lähteneet. Takavuosina jäät lähtivät omasta kotisatamasta vappuna, mutta viime aikoina on nähty avovettä maaliskuussakin. Äsken Vartiokylänlahden rantaan suuntautuneen kävelyretken jälkeen ennustaisin niille tienoin avovettä noin kolmen viikon kuluttua. Tosin muutos on ollut todella nopeaa ja jäätä poikkeuksellisen vähän, yllätyksetkin siis vielä mahdollisia.
Venekerhot eivät ainakaan yleisemmin rajoita venepaikkojen käyttöä. Pieni rajoitus voi jossain olla se, että jäät ovat nostelleet perätolpat ylös tai aisat ovat vielä laiturilla. Niissäkin tapauksissa aikainen vesillelaskija voi ottaa käyttöönsä yleensä jonkun toisen paikan tolppien asettelua odotellessa, ei siellä kuitenkaan mitään tungosta ensi viikkoina ole. Seurasi satamakpteeni kyllä informoi tarkemmin kuin tämä palsta. - veneilevä nainen
veneilijä hki kirjoitti:
Jos nyt ihan vakavissaan puhutaan, niin milloin arviolta helsingissä olisi mahdollista laskea vene veteen?
Mikä on jäätilanne tällähetkellä itäisessä helsingissä?
Ostin talvella ensimmäisen veneeni ja liityin erääseen helsinkiläiseen kerhoon josta sain venepaikan.
Onko venekerhoilla mitään rajoituksia milloin veneen saa laskea veteen/käyttää venepaikkaa, vai saako sen heti kun jäät ovat lähteneet?Oletteko huomanneet jäät lähtee hyvää vauhtia, kohta vesille jihuuuuu =)
- yheksäntoista
veneilijä hki kirjoitti:
Jos nyt ihan vakavissaan puhutaan, niin milloin arviolta helsingissä olisi mahdollista laskea vene veteen?
Mikä on jäätilanne tällähetkellä itäisessä helsingissä?
Ostin talvella ensimmäisen veneeni ja liityin erääseen helsinkiläiseen kerhoon josta sain venepaikan.
Onko venekerhoilla mitään rajoituksia milloin veneen saa laskea veteen/käyttää venepaikkaa, vai saako sen heti kun jäät ovat lähteneet?Elä hättäile, Vapun jälkeen sitten meet rannalle venees kanssa ihmetteleen. Säästä nyt intoas, kuitenki Jussin jälkeen sun intos hiipuu ja syksyllä olet myymässä paattias tai sitten se jää satamaan jäiden puristukseen ja sinne meni seki.
- JariOl
yheksäntoista kirjoitti:
Elä hättäile, Vapun jälkeen sitten meet rannalle venees kanssa ihmetteleen. Säästä nyt intoas, kuitenki Jussin jälkeen sun intos hiipuu ja syksyllä olet myymässä paattias tai sitten se jää satamaan jäiden puristukseen ja sinne meni seki.
Milloin Helsingin aurinkolahteen voisi päästä laskemaan veneen?
En ole paikanpäällä käynyt, joten en tiedä tämänhetkistä jäätilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514