Haluaisin tehdä videon jonka kenties sitten myöhemmin laittaisin YouTubeen, mutta WMM ei oikein toimi. Olen kuvannut videon leikkeet HyperCam2:lla, avi-tiedostomuotoisiahan ne ovat että ne WMM:ään sopivat. Kun alan tallentaa, niin katson yleensä tiedoston tallennukseen tarvittavaa tilaa, ja siinä lukee hirveät 85 Mt, vaikka video on vain 5 minuuttinen. Kun katson Hypercamilla kuvaamiani n. 15 sekunnin videoita, nekin ovat noin 5 Mt jokainen. (Kenties osasyynä tähän?)
No, kun alan tallentaa, alkaa arvioidussa ajassa pyöriä hirveitä 50 000 minuutin lukuja, pahimmillaan yli miljoonan. No, kun aikani odotan, muuttuu yhtäkkiä lukemat johonkin 500 minuuttiin, ja siitä pienenevät aina suunnilleen 20 minuuttiin asti, ja elokuvaa on tallennettu n. 10%. Sitten siinä 20 minuutin kohdalla minuuttimäärä alkaa pikkuhiljaa kasvaa aina minuutin kerrallaan, eikä elokuva tallennu sen enempää, enkä saa sitä tallennetuksi.
Kärsivällisyys menee aina viimeistään 100 minuutin kohdalla. Auttakaa, ja kiitos jo etukäteen!
Windows Movie Makerin tallentamisongelma!
3
167
Vastaukset
niissä julkaisuvaihtoehdoissa netti- tai sähköpostivaihtoehto? Muistaakseni saa vielä määritellä maksimikoonkin sille lopulliselle fileelle....Noin muuten: Se elokuvan "julkaisu" kyllä normisti kestää aika kauan, joku parin tunnin möhkäle ottaa koko yön.
- Muuvimeikkeri
siinä nekin vaihtoehdot, mutta ihan saman se tekee. Sitä paitsi oma elokuvani on vain 5 minuuttinen, joten tuskin se sitä yön yli tallentaa.
- يصل فوق الجبال
Muuvimeikkeri kirjoitti:
siinä nekin vaihtoehdot, mutta ihan saman se tekee. Sitä paitsi oma elokuvani on vain 5 minuuttinen, joten tuskin se sitä yön yli tallentaa.
kysellä tätä ennenkin.
Ihan lonkalta, muunna ne avit johonkin toiseen kelvolliseen formaattiin kokeeksi, voihan olla, että
niitten avi:en sisällä on jotain epäkelpoa.
Lainaus toisaalta
"AVI on lyhenne sanoista Audio Video Interleave. Se on tiedostoformaatti, jonka kehitti Microsoft vuonna 1992. Sitä laajennettiin vuonna 1996 muutamalla lisäyksellä OpenDML-työryhmän toimesta (tunnetaan OpenDML- tai AVI 2.0 -nimellä), mutta se on silti teknillisesti erittäin kehno tiedostoformaatti, jonka ongelmia on koitettu paikata epävirallisilla muokkauksilla toisto-ohjelmissa. Tämä on aiheuttanut yhteensopivuusongelmia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683