Windows Movie Makerin tallentamisongelma!

Muuvimeiker

Haluaisin tehdä videon jonka kenties sitten myöhemmin laittaisin YouTubeen, mutta WMM ei oikein toimi. Olen kuvannut videon leikkeet HyperCam2:lla, avi-tiedostomuotoisiahan ne ovat että ne WMM:ään sopivat. Kun alan tallentaa, niin katson yleensä tiedoston tallennukseen tarvittavaa tilaa, ja siinä lukee hirveät 85 Mt, vaikka video on vain 5 minuuttinen. Kun katson Hypercamilla kuvaamiani n. 15 sekunnin videoita, nekin ovat noin 5 Mt jokainen. (Kenties osasyynä tähän?)

No, kun alan tallentaa, alkaa arvioidussa ajassa pyöriä hirveitä 50 000 minuutin lukuja, pahimmillaan yli miljoonan. No, kun aikani odotan, muuttuu yhtäkkiä lukemat johonkin 500 minuuttiin, ja siitä pienenevät aina suunnilleen 20 minuuttiin asti, ja elokuvaa on tallennettu n. 10%. Sitten siinä 20 minuutin kohdalla minuuttimäärä alkaa pikkuhiljaa kasvaa aina minuutin kerrallaan, eikä elokuva tallennu sen enempää, enkä saa sitä tallennetuksi.

Kärsivällisyys menee aina viimeistään 100 minuutin kohdalla. Auttakaa, ja kiitos jo etukäteen!

3

168

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niissä julkaisuvaihtoehdoissa netti- tai sähköpostivaihtoehto? Muistaakseni saa vielä määritellä maksimikoonkin sille lopulliselle fileelle....Noin muuten: Se elokuvan "julkaisu" kyllä normisti kestää aika kauan, joku parin tunnin möhkäle ottaa koko yön.

• Muuvimeikkeri

siinä nekin vaihtoehdot, mutta ihan saman se tekee. Sitä paitsi oma elokuvani on vain 5 minuuttinen, joten tuskin se sitä yön yli tallentaa.

• يصل فوق الجبال
        Muuvimeikkeri kirjoitti:

siinä nekin vaihtoehdot, mutta ihan saman se tekee. Sitä paitsi oma elokuvani on vain 5 minuuttinen, joten tuskin se sitä yön yli tallentaa.

kysellä tätä ennenkin.
        Ihan lonkalta, muunna ne avit johonkin toiseen kelvolliseen formaattiin kokeeksi, voihan olla, että
        niitten avi:en sisällä on jotain epäkelpoa.

Lainaus toisaalta
        "AVI on lyhenne sanoista Audio Video Interleave. Se on tiedostoformaatti, jonka kehitti Microsoft vuonna 1992. Sitä laajennettiin vuonna 1996 muutamalla lisäyksellä OpenDML-työryhmän toimesta (tunnetaan OpenDML- tai AVI 2.0 -nimellä), mutta se on silti teknillisesti erittäin kehno tiedostoformaatti, jonka ongelmia on koitettu paikata epävirallisilla muokkauksilla toisto-ohjelmissa. Tämä on aiheuttanut yhteensopivuusongelmia"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1031
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      36
      619
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      557
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      522
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      317
      484
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      458
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      431
    Aihe